فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: کفشدوزک 2
فعالیت: با سلام و وقت بخیر- یادآور می گردد پنج شنبه 18/فروردین ماه آزمون کانگورو "مداد رنگی دو-بین المللی"بصورت آنلاین ساعت 10 تا 11/30 در پرتال علوی برگزار می گردد. این آزمون تستی، فقط از مفاهیم و محتوای درس ریاضی پایه اول و دوم" می باشد. موفق باشید و پیروز
توضیح: ***توجه*** دخترهای گلم برای روز شنبه 1401/1/20 کتاب فارسی درسی و ریاضی کار و کتاب هوش و هدیه به همراه داشته باشید.

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام تدریس مبحث احتمال و کسر صفحات 121تا 123کتاب ریاضی درسی انجام شد و کتاب کار ریاضی برای تثبیت بیشتر مبحث احتمال 156 تا 158 رفع اشکال شد دخترهای گلی که امروز درمدرسه نبودند فیلم های آموزشی این قسمت را در پرتال علوی- فیلم آموزشی -بخش بایگانی -درس ریاضی دوم - قسمت تدریس احتمال با دقت نگاه کنند و صفحات 121تا 123کتاب ریاضی رو حل کنند. ***توجه*** دخترهای گلم برای روز شنبه 1401/1/20 کتاب فارسی درسی و ریاضی کار و کتاب هوش و هدیه به همراه داشته باشید .
تکلیف: دخترهای گلم کتاب کار ریاضی صفحات 159 و 160 ریاضی کار را با دقت انجام دهید و برای من ارسال کنید .

فارسی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام کتاب کار فارسی درس 15 نوروز صفحات 116 تا 123 در کلاس مرور و تکرار و تمرین شد دخترهای گلم که در مدرسه نبودند فایل پاسخنامه تمرین ها در پرتال جهت چک کردن پاسخ صحیح تمرین ها برای شما ارسال شد .
تکلیف: دخترهای گلم صفحه 120 و 122کتاب کار فارسی درس 15 را با دقت حل کنند و برای من ارسال شود دخترهای گلم کلمات هم معنی و مخالف درس 15 نوروز در روز شنبه پرسیده می شود

قرآن دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام تدریس درس 14 قرآن به همراه فیلم آموزشی تدریس شد . دخترهای گلم که مدرسه نبودند فایل صوتی قرآن درس 14 در برنامه شاد ارسال شده است حتما در منزل گوش کنید و آیات را در منزل تمرین و تکرار کنید .
تکلیف: دخترهای گلم صفحه 102 کتاب قرآن را حل کنید و برای من ارسال کنید

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : چهارشنبه Wednesday تاریخ: 1401/1/17 1.تماشای ویدیوی: Hello song. The Ant & The Dove story. 2. پرسش و پاسخ از داستان The Ant & The Dove story. و روزهای هفته و ماه های سال. 3.تدریس لغات درس هشتم کتاب ODI 1 مبحث Let's play! Eating a sandwich / play ing on the (roundabout/slide/swing) / feeding the ducks/ ... 4. تدریس ساختار جملات مثبت و منفی مربوط به درس بیان جملات حال استمراری با فاعل I What are you doing? I'm eating a sandwich / play ing on the (roundabout/slide/swing) / feeding the ducks/ ... . I'm not eating a sandwich / play ing on the (roundabout/slide/swing) / feeding the ducks/ ... 5. روخوانی صفحات 80 تا 82 کتاب ODI 1
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 78 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و از روی PDF ارسال شده برای تمرین املاء شماره ی 30، یک خط از روی کلمات در دفتر مشق خود بنویسد و تمرین نماید تا برای املاء روز شنبه آماده باشد سپس املاء شماره ی 29 را نوشته و عکس آن را همراه با تکالیف خود ارسال کندو در پایان دختر قشنگم با دقت فیلم های آفلاین ارسال شده در شاد را تماشا کرده و مانند معلم خود دو فیلم جداگانه برای صفحات 1 و 2 داستان The Ant and The Dove در شاد برای معلم خود ارسال کند. دختر قشنگم برای روز شنبه 20 فروردین ماه کتاب اصلی ODI 1 و دفتر زبان خود را به همراه داشته باشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
فعالیت: با سلام دانش آموزان عزیز در روزهای حضور حتماً ماسک ، قمقمه و دستمال کاغذی جیبی به همراه داشته باشند. با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام تدریس حل مسئله با روش آسانتر صفحات 118و119کتاب درسی تدریس شد دخترهای گلی که امروز درمدرسه نبودند فیلم های آموزشی این قسمت را در پرتال علوی- فیلم آموزشی -بخش بایگانی -درس ریاضی دوم - قسمت تدریس احتمال با دقت نگاه کنند و این دوصفحه رو حل کنند . دخترهای گلم فردا کتاب کار فارسی و ریاضی کار و ریاضی درسی و قرآن به همراه داشته باشند .
تکلیف: دخترهای گلم صفحه 120کتاب ریاضی درسی را با دقت انجام دهید و برای من ارسال کنید

علوم دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام کتاب کار علوم درس 15 از گذشته تا آینده نان صفحات 144تا 149 به همراه کلیپ آموزشی انجام شد .
تکلیف: دخترهای گلم صفحه 150 کتاب کار علوم درس 15 را انجام دهید و برای من ارسال کنید

فارسی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: دخترهای گلم صفحه 90 و 91 کتاب نگارش را با دقت حل کنید و برای من ارسال کنید .

ورزش دوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش سه شنبه 401/01/16 یوگا و ورزش گرم کردن بدن با چرخه ای از وضعیت های یوگا بصورت کششی و پویا و برای تمرین سواد حرکتی به حیاط رفته و راه رفتن و پریدن بصورت شعر با دانش آموزان کار شد و از انجا که کودکان یادگیری و همکاری و حس لذت در فرایند بازی تجربه می کنند پرتاب توپ برای بازی آخر کلاس گفته شد

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: راهکارهای رهایی از غم
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام داده شد

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: مرور موارد تدریس شده انجام شد . مواردی از قبیل (font color - font size - page border - page color - watermark) (insert shape - insert table)
تکلیف: ص 54 سوال 2 را در منزل با برنامه word لطفا انجام دهید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس Math(ریاضی به زبان انگلیسی) روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1401/1/16 1.تماشای ویدیوی: Hello song. The Ant & The Dove story. 2. پرسش و پاسخ از داستان The Ant & The Dove story. و روزهای هفته و ماه های سال. 3.تدریس اعداد ترتیبی با استفاده از داستان مسابقه ی در جنگل Ordinal numbers: first, second, third, fourth, fifth, ... 4.انجام فعالیت های صفحات 27 تا 29 کتاب Mathematics 2
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم عکس صفحات 27 تا 29 کتاب Mathematics 2 (انجام شده در کلاس حضوری)را ارسال کنند و دانش آموزانی که در مدرسه حضور نداشتند نیز، این صفحات را انجام دهند و عکس آن را ارسال کنند. سپس املاء شماره ی 28 را نوشته و عکس آن را همراه با تکالیف خود ارسال کند و از روی PDF ارسال شده برای تمرین املاء شماره ی 29، یک خط از روی کلمات در دفتر مشق خود بنویسد و تمرین نماید تا برای املاء روز چهارشنبه آماده باشد. دختر قشنگم برای روز چهارشنبه 17 فروردین ماه کتاب اصلی ODI 1 و دفتر زبان خود را به همراه داشته باشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
فعالیت: با سلام دانش آموزان عزیز در روزهای حضور حتماً ماسک ، قمقمه و دستمال کاغذی جیبی به همراه داشته باشند. با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام تدریس حل مسئله با روش آسانتر صفحات 116و117 کتاب درسی تدریس شد دخترهای گلی که امروز درمدرسه نبودند فیلم های آموزشی این قسمت را در پرتال علوی- فیلم آموزشی -بخش بایگانی -درس ریاضی دوم - قسمت تدریس کسر با دقت نگاه کنند و این دوصفحه رو حل کنند .
تکلیف: تکلیف دخترهای که امروز مدرسه نبودند صفحات 116و117 کتاب ریاضی درسی را بعد از دیدن تدریس با دقت حل کنند و برای من ارسال کنند . عزیزانم برای روز سه شنبه موارد زیر را همراه داشته باشند ریاضی درسی کتاب کار علوم

علوم دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام درس 14 علوم از گذشته تا آینده به طور کامل تدریس شد اجرای کلیپ های آموزشی مربوط به این درس در کلاس انجام شد . دخترهای گلم که در مدرسه حاضر نبودند فیلم مربوط به تدریس درس 14 مراحل تهیه نان را در پرتال علوی بخش بایگانی قسمت فیلم آموزشی با دقت ببینند

فارسی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام تدریس قسمت واژه سازی و بیاموز و بگو درس 15 نوروز در کلاس انجام شد دخترهای گلم که امروز مدرسه نبودند در سایت علوی فیلم آموزشی بخش بایگانی تدریس قسمت واژه سازی درس 15 را در سایت علوی با دقت نگاه کنند .
تکلیف: دخترهای گلم صفحات 87تا 89 نگارش فارسی درس 15 نوروز را انجام دهند و کلمات هم معنی و مخالف درس 15 نوروز در دفتر بنویسید که برای روز چهارشنبه در کلاس پرسش می شود .

املا دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام املای درس13 و 14 کتاب فارسی گفته شد دخترهای گلم که امروزمدرسه نبودند ویس املای درس 13و14 را در برنامه شاد گوش کنند و برای من در پرتال ارسال کنند .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس Science (علوم به زبان انگلیسی) روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/12/15 1. تماشای ویدیوهای: Hello song. The ant and the dove video. 2.پرسش از داستان The ant and the dove story. 3.مرور مبحث روزهای هفته و ماه های سال 4.تدریس مبحث مواد طبیعی و مواد دست ساز There are many natural materials such as water, wood, wool, slate, leaf, rain, ... There are many man-made materials such as: car, glass, plastic, window, paper, book, ... 5.انجام فعالیت های صفحه ی 40 کتاب Science 2
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم عکس صفحه ی 40 کتاب Science 2 (انجام شده در کلاس حضوری)را ارسال کنند و دانش آموزانی که در مدرسه حضور نداشتند نیز، این صفحه را انجام دهند و عکس آن را ارسال کنند. از روی PDF ارسال شده برای تمرین املاء شماره ی 28،بار دیگر یک خط از روی کلمات در دفتر مشق خود بنویسد و تمرین نماید تا برای املاء روز سه شنبه آماده باشد. دختر قشنگم برای فردا 16 فروردین ماه کتاب Mathematics (Math 2) ریاضی به زبان انگلیسی و دفتر زبان خود را به همراه داشته باشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
فعالیت: با سلام و عرض تبریک سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از فردا دوشنبه 1401/1/15 تمامی کلاس ها حضوری بوده و طبق برنامه ارسالی دانش آموزان کتاب های خود را همراه داشته باشند. **دفتر مشق خود را جهت ملاحظه معلم روزانه همراه داشته باشید** **زبان: کتاب Science 2، جزوه ی ODI 1 ،مداد قرمز و مشکی، پاک کن و تراش و مداد رنگی توجه توجه دختران قشنگم لطفاَ جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، قمقمه ی آب ،الکل و ماسک حتما همراه خود داشته باشند.

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام وتبریک سال نو شما عزیزانم مبحث قسمتی از واحد و نمایش کسر در کلاس صفحات 147تا 149 و 152 تا 153 دوره و تکرار شد .
تکلیف: دخترهای گلم صفحات 150 و 151 و 154 و155 کتاب کار ریاضی حل شود و در پرتال ارسال شود .

علوم دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام گذاشتن فیلم های بچه ها در مورد تاثیر آب روی مواد و تدریس بخش اول سرگذشت نان به همراه کلیپ آموزشی انجام شد .

فارسی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: دخترهای گلم فردا املا از درس 13و14 فارسی گفته می شود حتما در منزل این دو درس مطالعه و تمرین داشته باشید .

هنر دوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی پرنده کوچک انجام شد تکمیل شود و عکس ان ارسال گردد برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی پرنده کوچک انجام شد تکمیل شود و عکس ان ارسال گردد برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

ورزش دوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: سلام گل های زیبا سوسن، سنبل لاله گزارش یکشنبه 401/01/14 یوگا گرم کردن بدن با هدف جهت یابی. روایتِ داستانی از دوستی پروانه و سنجاقک با در نظر گرفتن فعالیت بدنی انعطافی و پویا و تعادلی در کنار تمرینِ صفت های مثبت رفتاری. 1.وضعیت پروانه 2.وضعیت گل سوسن 3.وضعیت سنجاقک 4.وضعیت قله کوه 5.وضعیت درخت.

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : یکشنبه Sunday تاریخ: 1401/1/14 1.تماشای ویدیوهای: Hello song. The Ant & The Dove story. 2. پرسش و پاسخ از داستان The Ant & The Dove story. 3.مرور لغات درس هفتم مبحث "Food" Food: meat, chicken, salad, milk, juice, water, chocolate, ... 4.مرور گرامر درس هفتم مربوط به مبحث "Food" I like/don't like salad/yoghurt/bread/cheese. Do you like salad/yoghurt/bread/cheese? Yes, I do. / No, I don't. He/She likes... He/She likes salad/yoghurt/bread/cheese. He/She doesn't like.... He/She doesn't like salad/yoghurt/bread/cheese. Does he/She like salad/yoghurt/bread/cheese? Yes, he/she does. No, he/she doesn't. 5.مرور داستان درس هفتم و روخوانی از متن داستان توسط دانش آموزان 6.مرور مراحل درست کردن پیتزا و پای سیب 7. مرور blending حروف j,w,v,ss و خواندن کلمات jet, jam, vet, van, wig, window, mess, kiss 8.مرور مبحث "good/bad foods" Milk/salad/fruit is good for me. Chocolate/burger/cake is bad for me. 9.مرور بخش culture و روخوانی متن توسط دانش آموزان. 10.انجام فعالیت های صفحه ی 79 کتاب کار ODI 1
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحات 35،39،40 جزوه ی ODI 1 و صفحه ی 77 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحه ی 79 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) را ارسال کند. صفحه ی 35 جزوه ی ODI 1 : دختر نازم کلمات را بخواند و موارد که دوست دارد یا دوست ندارد را دسته بندی کرده و با آن ها جمله ساخته و در قسمت مربوط به هر کدام بنویسد. صفحه ی 39 جزوه ی ODI 1 : دختر قشنگم جاهای خالی را با استفاده از کلمه های داده شده تکمیل نماید و مراحل درست کردن پیتزا را به ترتیب شماره گذاری نماید. صفحه ی 40 جزوه ی ODI 1 : دختر قشنگم این صفحه را با توجه به نمونه های داده شده تکمیل نماید. صفحه ی 77 کتاب کار ODI 1 : تمرین 19: دخترم نام تصاویر را بنویسد. تمرین 20: دختر گلم تصاویر را به هم وصل کرده و جملات مربوط به هر کدام را بنویسد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: