فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: کفشدوزک 2

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام واحترام مبحث جمع وتفریق دو رقمی صفحات 45 تا 48 در کتاب کار ریاضی علوی انجام شد .
تکلیف: دخترهای گلم صفحات 49 و 50 کتاب کار ریاضی علوی با دقت انجام دهید و برای من ارسال کنید .

علوم دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام درس چهارم علوم گردش زمین 2 مبحث باد در کلاس به همراه فیلم آموزشی مربوط به تشکیل باد تدریس شد

املا دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام املای پای تخته ای از درس 2و 3 در کلاس تمرین شد و شعر حفظی درس ستاره از بچه ها پرسیده شد .
تکلیف: یک دیکته شب از درس خرس کوچولو بنویسید و برای من ارسال کنید

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام درس 4 هدیه پرسیده و درس 5 احکام وضو در کلاس تدریس شد .
تکلیف: دخترهای گلم فیلم احکام وضو را حتما ببینید و یک فیلم از خودتون که مراحل وضو را به ترتیب بیان می کنید برای من ارسال کنید حتما با فرم مدرسه باشد و بیشتر از یک دقیقه نباشد .

ورزش دوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: خورشید هر روز صبح یاد آور این است که ما هم می توانیم با نور خویش بدرخشیم امروز سه شنبه 400/8/11 : بوسیله تمرینات یوگای خنده، کودک به تنفس خود آگاه شد و بدن را از صورت تا انگشتان پای گرم نموده و دانش آموز، آموزش وضعیت های حرکتی مار کبری و قله کوه را دید و آماده شد برای چرخه سلام بر خورشید که بصورت یک سیکل 1.خم به عقب 2.خم به جلو 3.دونده 4.سرسره 5.هشت نقطه 6.مار کبری 7.دونده 8.خم به جلو 9.خم به عقب در چرخه قرار گرفت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس Science (علوم به زبان انگلیسی) روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1400/8/11 1. مرور مکالمه ی شماره ها ی1 و 2 (مکالمه ی معرفی خود). 2. مرور سوره ی "الکوثر"و "توحید" 3.گوش دادن به شعرهای Hello song. Solid/liquid/gas 4. مرور مبحث اعداد ( شمارش اعداد 0 تا 100) 0, 1, 2, 3, ... , 100. 5. مرور مبحث حالت های ماده (جامدات) مثال ها و ویژگی ها ی آن ها The chair/table/lamp/... is solid. Each solid has a definite shape. 6.مرور مبحث حالت های ماده (مایعات) و مثال های آن The water/tea/coffee/apple juice /oeange juice/... is liquid. 7. مرور مبحث ویژگی های زبری و نرمی و صافی (جامدات) The brush/tree is solid. It's rough. The banana/scarf is solid. It's smooth. 8. تدریس مبحث حالت های ماده (گازها) و مثال های آن The air/wind/air in the balloon is gas.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحات 25 و 26 جزوه Science و Math را انجام دهد عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. صفحات 25و 26 جزوه Science و Math : دختر قشنگم باید دور مثال های "گازها" دایره بکشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام مبحث تقریب صفحه 33 کتاب ریاضی انجام شد و خواندن ساعت در کلاس تمرین شد .

فارسی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام واحترام حکایت راه سلامتی و شعر ستاره در کلاس تدریس و تکرار شد
تکلیف: دخترهای گلم نگارش درس خرس کوچولو صفحات 29 و 30 حل شود و با توجه به فیلم درک مطلب درس خرس کوچولوکه برای شما ارسال می شود صفحه 32 کتاب کار فارسی علوی را انجام دهید .دخترهای گل شعر ستاره را تمرین کنید که فردا در کلاس پرسیده می شود .

قرآن دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام درس سوم قرآن در کلاس خوانده و تمرین شد .

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/8/10 1. مرور مکالمه ی شماره های 1و 2 2. مرور سوره ی "الکوثر" و "توحید" 3.گوش دادن به شعرهای Hello song. emotins song. 4. مرور مبحث اعداد ( شمارش اعداد 0 تا 100) 0, 1, 2, 3, ... , 100. 5. مرور لغات درس دوم مبحث emotions و جملات مثبت و سوالی با فاعل های : He/She/I Emotions: happy/ sad/hungry/scared/... I'm happy/ sad/hungry/scared/ ... . Are you happy/ sad/hungry/scared/ ... ? Yes, I am. No, I'm not. (He's/ She's) happy/ sad/hungry/scared/ ... . Is (he/she) happy/ sad/hungry/scared/ ... ? Yes, (he/she) is. No, (he/she) isn't. 6. تدریس جملات منفی با فاعل های He/She/I و مبحث emotions I'm not happy/ sad/hungry/scared/ ... . He/She isn't happy/ sad/hungry/scared/ ... . 7. روخوانی صفحات 20، 21، 22 کتاب ODI 1 مبحث احساسات توسط دانش آموزان.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحات 20 ،21 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. تمرین 4 صفحه ی 20 کتاب کار ODI 1: دختر قشنگم با توجه به تصاویر جملات را با استفاده از کلمات داده شده کامل کند. تمرین 5 صفحه ی 20 کتاب کار ODI 1: دختر گلم سوالات را را بخواند و با توجه به حال خودش به یکی از سوالات پاسخ مثبت دهد و تصویر خودش را بکشد. تمرین 6 صفحه ی 21 کتاب کار ODI 1: دختر نازم با توجه به تصاویر جملات مربوط به هر کدام را در مربع های قرار داده شده، شماره گذاری کند. تمرین 7 صفحه ی 21 کتاب کار ODI 1: دختر عزیزم سوالات را بخواند و با توجه به تصاویرشان دور جواب درست دایره بکشد سپس صفت مناسب مربوط به هر کدام را در جای خالی بنویسد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

هوش و ریاضی

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام واحترام صفحه 21و 22 کتاب هوش در کلاس انجام شد .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس Math (ریاضی به زبان انگلیسی) روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/8/10 1. مرور مکالمه ی شماره های 1 و 2 2. مرور سوره های "الکوثر" و "توحید" 3.گوش دادن به شعر Hello song. 4. مرور مبحث اعداد ( شمارش اعداد 0 تا 100) 0, 1, 2, 3, ... , 100. 5. مرور مبحث جمع دو عدد تا 10 2 + 8 = 10 Two plus eight is equal to ten. 3 + 7 = 10 Three plus seven is equal to ten. 6. مرور مبحث number pairs to 10 4+6=10 / 6+4=10 7. مرور مبحث ones/tens 1 10 4 40 7 70 9 90 8.تدریس مبحث اعداد 0 تا 100 و اعداد جا مانده ی میان آن ها 67 - 68 - - - 71 9. انجام کاربرگ برای یادگیری بیشتر.
تکلیف: تکلیف: دخترگلم صفحات 13 و 15 جزوه ی Science و Math را انجام دهد و عکس صفحه ی 16جزوه ی Science و Math (انجام شده در کلاس آنلاین) همراه با تکالیف دیگر در پرتال بارگزاری شود. صفحات 13 و 15 جزوه ی Science و Math : دختر گلم می بایست در جاهای خالی اعداد مناسب را بنویسد. با تشکر از شما همراهی اولیاء گرام

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام واحترام در کلاس خواندن ساعت برحسب دقیقه تمرین و تکرار شد .

علوم دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام درس 4گردش زمین 2 تا سر مبحث باد آموزش داده شد و فیلم آموزشی مربوط به درس 4برای تثبیت بیشتر مطالب گذاشته شد .

فارسی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام قسمت درسنامه درس خرس کوچولو کتاب کار در کلاس تمرین شد و کلمات هم معنی و مخالف درس خرس کوچولو از بچه ها پرسیده شد .
تکلیف: دخترهای گلم صفحات 29 تا 31کتاب کار فارسی علوی را با دقت انجام دهید و برای من ارسال کنید

هنر دوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی گل ها تکنیک مدادرنگی انجام شد عکس ان ارسال گردد جلسه بعد پوست گردو دو عدد گواش و پاستل روغنی و مقوا و کاغذ رنگی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی گل ها تکنیک مدادرنگی انجام شد عکس ان ارسال گردد جلسه بعد پوست گردو دو عدد گواش و پاستل روغنی و مقوا و کاغذ رنگی همراه داشته باشید

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : یک شنبه Sunday تاریخ: 1400/8/9 1. مرور مکالمه ی شماره های 1و 2 2. مرور سوره ی "الکوثر" و "توحید" 3.گوش دادن به شعر Hello song. 4. مرور مبحث اعداد ( شمارش اعداد 0 تا 100) 0, 1, 2, 3, ... , 100. 5. مرور لغات درس دوم مبحث emotions و جملات مثبت و سوالی با فاعل I Emotions: happy/ sad/hungry/scared/... I'm happy/ sad/hungry/scared/ ... . Are you happy/ sad/hungry/scared/ ... ? Yes, I am. No, I'm not. 6. مرور جملات مثبت و سوالی با فاعل های He/She و مبحث emotions (He's/ She's) happy/ sad/hungry/scared/ ... . Is (he/she) happy/ sad/hungry/scared/ ... ? Yes, (he/she) is. No, (he/she) isn't. 7.گوش دادن به فایل های صوتی و انجام فعالیت های صفحات 20 تا 22 کتاب ODI 1
تکلیف: تکلیف: دختر گلم صفحات 70،71،72 جزوه را انجام دهد و عکس صفحات 21 و 22 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین)،نیز همراه با تکالیف در پرتال بارگزاری شود. صفحات 70،71،72 جزوه: دختر قشنگم در قسمت اول از هر کلمه چهار بار بنویسد و در بخش دوم مانند نمونه های داده شده جمله بسازد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس حضوری جمع و تفریق فرایندیهر دو روش با بچه ها کار شد ودر کلاس تکرار و تمرین شد . 2. تدریس مبحث ساعت و دقیقه صفحات 29و 32 کتاب ریاضی و خواندن ساعت برحسب ساعت و دقیقه
تکلیف: دخترهای که در مدرسه حضور نداشتند حتما پی دی اف ارسال شده برای آنها را یکبار به روش فرایندی نوع اول و یکبار به روش فرایندی نوع دوم حل کنند و برای من ارسال کنند . تکالیف امروز حل کاربرگ مربوط به مسئله به روش فرایندی با شکل و بدون شکل را با دقت انجام شود و دخترها حتما جمع و تفریق به شکل فرایندی انجام دهید در پرتال ارسال کنید .

فارسی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
تکلیف: با سلام واحترام صفحه 28 نگارش فارسی را با دقت حل کنید وبرای من ارسال کنید .

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان روز : شنبه Saturday تاریخ: 1400/8/8 1. مرور مکالمه ی شماره های 1و 2 2. مرور سوره ی "الکوثر" و "توحید" 3.گوش دادن به شعرهای Hello song. Emotions song. 4. مرور مبحث اعداد ( شمارش اعداد 0 تا 100) 0, 1, 2, 3, ... , 100. 5. مرور بخش culture صفحه ی 19 کتاب درسی و روخوانی صفحه توسط دانش آموزان 6.مرور لغات درس دوم مبحث emotions و جملات مثبت و سوالی با فاعل I Emotions: happy/ sad/hungry/scared/... I'm happy/ sad/hungry/scared/ ... . Are you happy/ sad/hungry/scared/ ... ? Yes, I am. No, I'm not. 7.تدریس جملات مثبت و سوالی با فاعل های He/She و مبحث emotions (He's/ She's) happy/ sad/hungry/scared/ ... . Is (he/she) happy/ sad/hungry/scared/ ... ? Yes, (he/she) is. No, (he/she) isn't.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحات 17،18،19 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس تکالیف در پرتال بارگزاری شود. تمرین 19 صفحه ی 17 کتاب کار ODI 1: دختر قشنگم عبارات را بخواند و آن ها را به تصاویرشان وصل کند و با توجه به آن ها تصاویر را رنگ کند . تمرین 20 صفحه ی 17 کتاب کار ODI 1: دختر گلم جملات را را بخواند و با توجه به تصاویر، جاهای خالی را کامل کند. تمرین 1 صفحه ی 18 کتاب کار ODI 1: دختر نازم با توجه به تصاویر جاهای خالی را کامل کند و کلمه ی نوشته شده را پررنگ کند. تمرین 2 صفحه ی 19 کتاب کار ODI 1: دختر عزیزم سوالات را بخواند و با توجه به تصاویرشان دور جواب درست دایره بکشد. تمرین 3 صفحه ی 19 کتاب کار ODI 1: دختر ماهم با توجه به تصاویر دور جواب های درست دایره بکشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
فعالیت: باسلام اولیای گرامی لطفا دانش آموزان عزیز در روز شنبه مورخ 1400/8/8 که در مدرسه هستند موارد زیر را همراه داشته باشند : دفتر زبان، جزوه ی علوم و ریاضی به زبان انگلیسی (Science و. Math)، کتاب کار ODI 1 ، مداد رنگی، مداد مشکی و قرمز، پاک کن و تراش دروس پایه: کتاب ریاضی اصلی و یک دفتر (دفتر مشق) توجه توجه عزیزانم لطفا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، قمقمه ی آب،الکل و ماسک حتما همراه خود داشته باشند . باتشکر

ریاضی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام واحترام جمع وتفریق فرایندی نوع اول و دوم در کلاس تمرین و تکرار شد وصفحه 32 کتاب ریاضی انجام شد .
تکلیف: دخترهای گلم صفحه 33کتاب ریاضی سوال 1و2و3 را بادقت انجام دهید و دخترهای گلم مسئله های صفحه 33 را به روش فرایندی انجام دهید از هر روش فرایندی می توانید برای حل مسئله ها استفاده کنید و فقط دقت داشته باشید پایین صفحه 33را انجام ندهید ممنون عزیزهای من دوستتون دارم

علوم دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام درس سوم علوم پرسیده شود و در کلاس تکرار و تمرین شد .

فارسی دوم

مدرس: بشیری، بهاره
فعالیت: با سلام و احترام قسمت واژه سازی و بیاموز وبگودرس سوم فارسی تدریس شد .
تکلیف: دخترهای گلم صفحه 26و 27 نگارش را با دقت انجام دهید و برای من ارسال کنید .

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: آموزش مبحث font. Font size Font color کاربرد آیکن های B I U دسترسی به دانش آموزان جهت ارایه
تکلیف: مطابق فایل ارسالی نامه ای به دوست خود تایپ کنید و سپس آنرا ذخیره کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس Science (علوم به زبان انگلیسی) روز : چهارشنبه Wednesday تاریخ: 1400/8/5 1. مرور مکالمه ی شماره ها ی1 و 2 (مکالمه ی معرفی خود). 2. مرور سوره ی "الکوثر" 3. تدریس سوره ی "توحید" 4.گوش دادن به شعر Hello song. 5. مرور مبحث اعداد ( شمارش اعداد 0 تا 100) 0, 1, 2, 3, ... , 100. 6. مرور مبحث حالت های ماده (جامدات) مثال ها و ویژگی ها ی آن ها The chair/table/lamp/... is solid. Each solid has a definite shape. 7.مرور مبحث حالت های ماده (مایعات) و مثال های آن The water/tea/coffee/apple juice /oeange juice/... is liquid. 8. تدریس مبحث ویژگی های زبری و نرمی و صافی (جامدات) The brush/tree is solid. It's rough. The banana/scarf is solid. It's smooth.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحات 21,22,23,24 جزوه Science و Math را انجام دهد و از روی صفحه ی 18 کتاب ODI 1 بخش culture بخواند و صدای او در پرتال ضبط یا بارگزاری شود. نکته: توجه داشته باشید که دختر قشنگم ابتدا باید فیلم های آفلاین ارسال شده ی امروز را با دقت مشاهده کرده و بسیار تمرین نماید، سپس صدای دخترم ضبط شود. صفحات 21 و 22 جزوه Science و Math : دختر قشنگم باید دور مثال های جامد دایره بکشد. صفحات 23 و 24 جزوه Science و Math : دختر قشنگم باید دور مثال های مایع دایره بکشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: