فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: کفشدوزک 2
فعالیت: تقویم آموزشی تدریس تلفیقی: روز شنبه مورخ 17 آبان ماه: درس پنجم فارسی + درس هجدهم هدیه‌های آسمان آموزش راست‌گویی به روش تلفیقی تدریس خواهد شد.

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: اردوی هلیوم پارک برگزار شد.
تکلیف: عزیزان، ارمغان هفته شماره 7 را انجام دهید و روز شنبه امضا شده تحویل دهید.

علوم دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
تکلیف: عزیزان، با استفاده از کتاب کار علوم و علوم درسی، درس‌های اول تا سوم را به طور کامل(نقشه مفهومی، درسنامه، فعالیت‌های کلاسی و تمرین) را مطالعه کنید. روز شنبه ارزیابی ماهانه داریم. همچنین کتاب‌های کار علوم و علوم درسی را روز شنبه تحویل دهید.

ورزش دوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم: تمرین و بازی توپ و کاغذ( هدف: جابه جایی-تعادل) را انجام دادند.

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی کار، فعالیت کلاسی صفحه 55 و تمرین صفحه‌های 56 تا 58 توسط دانش‌آموزان حل و رفع اشکال شد. مسابقه خانم ریاضی شماره 2 اجرا شد. عزیزان، به جهت اردوی روز چهارشنبه، لطفاً هیچ کتاب و دفتر درسی نیاورید.
تکلیف: سلام به همه‌ی دانش‌آموزان پرانرژی و بااستعدادم! به مناسبت روز شما، یک خبر خوب دارم: امروز تکلیف ندارید! این روز رو جشن بگیرید، استراحت کنید و برای فردا با انرژی بیشتری برگردید. شما در کلاس دوم، مثل پروانه‌های کنجکاو هستید که از هر گلی دانشی می‌آموزید. همیشه با دقت به درس‌ها گوش دهید و با همدیگر مهربان باشید. ما به شما افتخار می‌کنیم! روز دانش‌آموز مبارک!

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: گنجینه شماره 2 در کلاس انجام شد.

املا دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: املا از درس خرس کوچولو گفته شد.

قرآن دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: صفحه‌های 26 تا 33 قرآن پرسیده شد.

هنر دوم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: هنر را در آغوش بگیر یقینا بهترین دوستت خواهد شد.در کلاس هنر چه گذشت: اجرای طرح خلاقانه جدید برای (طرح دوسالانه هنر) با موضوع زباله در کلاس انجام شد .

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیه‌ی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارت‌های حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعت‌عمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانش‌آموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچه‌ها درباره‌ی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی کار، تمرین صفحه‌های 50 و 51 توسط دانش‌آموزان حل و در کلاس رفع اشکال شد.

علوم دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: علوم درسی، درس پنجم، پیام رمز را پیدا کن 1 از صفحه 38 تا 41 تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: فارسی کار، تمرین صفحه‌های 35 تا 37 و خوانش و پردازش صفحه 38 توسط دانش‌آموزان در کلاس حل و رفع اشکال شد. شعر حفظی ستاره، پرسیده شد.
تکلیف: عزیزان یک املا از درس خرس کوچولو بنویسید. فردا املا داریم. عزیزان، از متن درس خرس کوچولو، کلماتی که نشانه‌های (اُ استثنا، خوا و صدای آخر آن‌ها اِ) باشد را پیدا کرده و بنویسید.

قرآن دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
تکلیف: عزیزان، قرآن صفحه‌های 26 تا 33 را مطالعه کنید. فردا پرسیده می‌شود.

ورزش دوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: تمرین و بازی حلقه و کنف(هدف:هماهنگی عصب عضله) را انجام دادند.

سواد مالی

مدرس: غلام زاده، منیره
فعالیت: به نام خدای مهربون . درس 5 تدریس شد . **«امروز یاد گرفتیم که پول‌هایمان برای امن ماندن و بزرگ‌تر شدن، باید به یک دوست خیلی خوب به نام "بانک" بروند! وقتی پول‌های کوچکمان را در بانک پس‌انداز می‌کنیم، آن‌ها مثل دانه‌هایی می‌شوند که با خیال راحت در یک باغ امن می‌خوابند تا بزرگ شوند. پس با خوشحالی پول‌هایمان را به بانک می‌سپاریم تا برای روزهای مهم آینده آماده باشند!»**

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کلاس Math , در این مبحث ، زبان آموزانم یاد گرفتند چه عددهایی را می‌توان با هم جمع کرد تا عدد 100 بسازند.

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی درسی، مبحث جمع و تفریق عدد دورقمی با استفاده از جدول، صفحه 32 و تقریب بزن صفحه 33 تدریس شد. ریاضی‌کار، فعالیت کلاسی صفحه 49 و تمرین صفحه 50 توسط دانش‌آموزان حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: عزیزان، تمرین صفحه 33 ریاضی درسی را انجام دهید. همچنین تمرین‌های مرور فصل از صفحه 34 تا 36 را انجام دهید. عزیزان تا روز چهارشنبه برای انجام تکالیف ریاضی، فرصت دارید.

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: فارسی درسی، حکایت تمیزباش و عزیز باش، تدریس شد.
تکلیف: عزیزان، شعر حفظی ستاره، فردا پرسیده می‌شود.

املا دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: کار فارسی، املادان صفحه 34 در کلاس انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: قسم به نخستین خطی که از نگاه قلم، تا افق ناپیدای آفرینش کشیده شد! درکلاس زیبانویسی چه گذشت: آموزش نوشتار اتصال حرف و تدریس و حل صفحه 18 و19خطاط شو در کلاس انجام شد

هوش و ریاضی

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی و هوش، مبحث جمع و تفریق صفحه‌های 16 و 17 در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز مفاهیم جامد ،مایع و گاز(Solid, Liquid, Gas)با بازی چوبک و تاس دوره و تمرین شد.

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی درسی، مبحث جمع و تفریق دو رقمی، صفحه 31 تدریس شد.

علوم دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: علوم کار، فعالیت کلاسی صفحه 27 و تمرین صفحه 28 و 29 درس سوم، توسط دانش‌آموزان حل و رفع اشکال شد.

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: واژه‌سازی و بیاموز و بگو درس چهارم، مدرسه‌ی خرگوش‌ها و درس پنجم قرآن، آموزش تنوین، به صورت تلفیقی تدریس شد.
تکلیف: عزیزان، کاربرگ مبحث تنوین را انجام دهید و فردا تحویل دهید.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: درس بیستم هدیه‌های آسمان پرسیده شد.

قرآن دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: قرآن، صفحه‌های 30 تا 33 در کلاس تدریس شد. تمرین‌های یادآوری 1، صفحه‌های 34 تا 35 در کلاس انجام شد. عزیزانی که کتاب قرآن آن‌ها در منزل می‌باشد، لطفاً این صفحه‌ها را کامل کنید.

رایانه

مدرس: نیکومنش، آناهیتا
فعالیت: با سلام و احترام آشنایی و مروری دوباره برروی کلید های پرکاربرد کیبورد ها و آشنایی با کلید های ترکیبی و نوع کارشان. توضیح معنای سیستم عامل و حافظه در رایانه ها و محل های ذخیره سازی در رایانه.آموزش ساخت پوشه جدید و ذخیره ی فایل word جدید در آن به صورت دانش آموز محور برای درک بهتر درس.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: در کلاس ریاضی امروز شیوه های مختلف جمع کردن عدد 10 تکرار و دوره شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: مرور رفتارهای درست و نادرست در رستوران و آشنایی با مفهوم مکان‌های عمومی از طریق گفت‌وگو، نمایش و فعالیت‌های تعاملی. دانش‌آموزان با نقش‌آفرینی و بحث، نحوه‌ی رفتار مودبانه و رعایت آداب غذا خوردن در فضای عمومی را تمرین کردند.
تکلیف: دانش آموزان یک رفتار صحیح و یک رفتار ناصحیح در رستوران را نقاشی کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: