فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: کفشدوزک 3
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی- با توجه به ارسال ارمغان های هفته بر اساس شماره و آموزش مورد نظر به منزل و همچنین ارسال کتاب کارهای علوی به صورت رندوم با نظر آموزگار محترم به منزل در روزهای چهارشنبه خواهشمندیم والدین محترم کتاب کار مورد نظر و ارمغان هفته دانش آموز عزیزمان را ملاحظه و امضاء نمایند تا آموزگار کلاس از امضای والدین متوجه پیگیری و ملاحظات شما بزرگواران باشد. از همراهی شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داریم. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی کار، مبحث جمع و تفریق فرایندی، صفحه 50 توسط دانش آموزان حل و رفع اشکال شد. مسابقه ی شماره 1 خانم و آقای ریاضی انجام شد. تحویل ارمغان هفته روز شنبه می باشد. اولیای گرامی کتاب فارسی کار و ارمغان هفته را امضا کنید.
تکلیف: عزیزان، ارمغان شماره 6 را حل کنید.

علوم دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: علوم درسی، نقاشی با موضوع فصل‌ها انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
تکلیف: عزیزان، یک دیکته شب از درس اول تا سوم فارسی درسی بنویسید. روز شنبه املا گفته می‌شود. نیازی به آوردن دفتر املا در روز شنبه نمی‌باشد. املا در یک برگه گفته می‌شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: هدیه آسمانی، درس پنجم وضو بگیریم، پرسیده شد. درس ششم پیامبران خدا تدریس شد .

ورزش دوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: تمرین و تکرار بدبینتون و اموزش پاسخ دادند به توپ به صورت گروهی را تمرین کردند.

سواد مالی

مدرس: غلام زاده، منیره
فعالیت: به نام خدای مهربان . سلام . امروز درس 5 ( پس انداز) تدریس شد . دخترهای پرتلاشم با مفهوم پس انداز و روشهای پس انداز و محل نگهداری آن آشنا شدند . انیمیشین آموزشی مرتبط پخش شد . تمرین صفحه 43 در قالب بازی مصاحبه ای انجام شد . عزیزانم لذت بردند و آموختند

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروزدوره تعاریف جامد Solid,مایع Liquid و تدریس مفهوم گاز Gas با انجام فعالیت های کتاب Science صفحه 18 انجام شد. A solid has a definite shape. A chair is solid. A liquid takes the shape of its container. Water is a liquid. Juice is liquid. Milk is liquid. A gas takes the shape of its container. Air is made from gases .
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی- با توجه به ارسال ارمغان های هفته بر اساس شماره و آموزش مورد نظر به منزل و همچنین ارسال کتاب کارهای علوی به صورت رندوم با نظر آموزگار محترم به منزل در روزهای چهارشنبه خواهشمندیم والدین محترم کتاب کار مورد نظر و ارمغان هفته دانش آموز عزیزمان را ملاحظه و امضاء نمایند تا آموزگار کلاس از امضای والدین متوجه پیگیری و ملاحظات شما بزرگواران باشد. از همراهی شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داریم. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی درسی، مبحث جمع و تفریق فرایندی صفحه 31تدریس شد.خانم و آقای ریاضی انجام شد‌.

علوم دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: علوم درسی، بخش دوم درس چهارم گردش زمین 2 تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: فارسی درسی، بخوان و بیندیش تمیز باش وعزیز باش تدریس شد. گنجینه انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
تکلیف: عزیزان، نگارش فارسی صفحه های 32 و 33 را انجام دهید

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
تکلیف: عزیزان، نمونه سوالات درس پنجم هدیه‌های آسمان را مطالعه کنید. فردا پرسش کلاسی داریم.

قرآن دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: قرآن درسی، بخش اول درس سوم قرآن پرسیده شد. بخش دوم درس سوم قرآن تدریس شد.

هنر دوم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: تو نقاشِ زندگی خودتی قلمِ نقاشیتو به هیچکس نده... درکلاس هنر چه گذشت:نقاشی ی راکُن آویزان از درخت با کمک خطوط منحنی و افقی و عمودی.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: دوره راه های مختلف جمع کردن عدد 10 در کتاب Math و تدریس tens بسته ده تایی و انجام تمرین 17 کتاب Math
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی- با توجه به ارسال ارمغان های هفته بر اساس شماره و آموزش مورد نظر به منزل و همچنین ارسال کتاب کارهای علوی به صورت رندوم با نظر آموزگار محترم به منزل در روزهای چهارشنبه خواهشمندیم والدین محترم کتاب کار مورد نظر و ارمغان هفته دانش آموز عزیزمان را ملاحظه و امضاء نمایند تا آموزگار کلاس از امضای والدین متوجه پیگیری و ملاحظات شما بزرگواران باشد. از همراهی شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داریم. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی کار، مبحث جمع و تفریق دورقمی، فعالیت کلاسی صفحه 49 توسط دانش آموزان حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: عزیزان، صفحه 30 ریاضی درسی را حل کنید.

علوم دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: علوم درسی، بخش اول درس چهارم گردش زمین 2 تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: فارسی درسی، واژه سازی و بیاموز و بگو درس مدرسه خرگوش ها تدریس شد.فارسی کار، تمرین های مدرسه خرگوش ها صفحه های 35و36 توسط دانش آموزان حل و رفع اشکال شد.

نگارش دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: عزیزان، صفحه ی 31 نگارش فارسی را انجام دهید.

قرآن دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
تکلیف: عزیزان، بخش اول درس سوم قرآن را مطالعه و تمرین کنید.

هنر دوم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
تکلیف: باسلام و احترام : لوازم مورد نیاز کلاس فردا سه شنبه 8 آبان : ماژیک رنگی _مدادرنگی _دفتر نقاشی .

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با انجام فعالیت در پرتال (اشتراک گذاری برنامه ها به عنوان مثال برنامه ی word) آشنا شدیم.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: سلام سلام روزپاییزیتون بخیر وارم آپ ریتمیک بازی ترکیبی با چوبک و کاپ گیم بازی ریتمیک با چوب

شطرنج

مدرس: انتظاری، مینا
فعالیت: آموزش مهره‌ی اسب و توانایی‌هایش. آموزش مهره‌ها کامل شد.
تکلیف: بچه‌های عزیز می‌توانند با همه‌ی مهره‌ها بازی کنند.

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی درسی، مبحث جمع و تفریق فرایندی صفحه 29 تدریس شد. ریاضی کار، نمونه سوال از مبحث ساخت عدد دورقمی به روش شاخه ای و نظام دار در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: عزیزان، ارمغان شماره 2 را حل کنید و فردا به مدرسه بیاورید.

علوم دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: عزیزان، تحقیق صفحه ی 29کتاب علوم درسی را دربرگه داده شده بنویسید و روز دوشنبه به مدرسه بیاورید .

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: فارسی درسی، روخوانی و کلمات هم معنی و مخالف درس مدرسه‌ی خرگوش‌ها پرسیده شد.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث نشان دادن واکنش مناسب نسبت به احساسات دیگران تدریس گردید

هوش و ریاضی

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی هوش، مبحث دسته بندی صفحه های 13، 14و 15 در کلاس تدریس شد. عزیزان برای روز دوشنبه کتاب کار ریاضی و کار فارسی به همراه داشته باشید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز دوره تعاریف جامد Solid,مایع Liquid و تدریس مفهوم گاز Gas با انجام فعالیت های کتاب Science صفحه 16 انجام شد. A solid has a definite shape. A chair is solid. A liquid takes the shape of its container. Water is a liquid. Juice is liquid. Milk is liquid. A gas takes the shape of its container. Air is made from gases .
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی- در روزهای چهارشنبه با توجه به ارسال ارمغان های هفته بر اساس شماره و محتوای آموزش داده شده یک هفته و همچنین ارسال کتاب کارهای علوی به صورت رندوم با نظر آموزگار محترم به منزل، خواهشمندیم والدین محترم کتاب کار مورد نظر و ارمغان هفته دانش آموز عزیزمان را حتماً ملاحظه و امضاء نمایند تا آموزگار کلاس از امضا، متوجه پیگیری و ملاحظات شما بزرگواران باشد. از همراهی شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داریم."این روند تا پایان سال هر چهارشنبه انجام می گردد" با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: ریاضی درسی، مبحث جمع وتفریق عدد دورقمی صفحه 28 تدریس شد.

علوم دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: علوم درسی ، اجرای آزمایش دماسنج و آلودگی هوا در کلاس انجام شد.
تکلیف: عزیزان، تحقیق صفحه ی 39 کتاب علوم درسی را دربرگه داده شده بنویسید و روز دوشنبه به مدرسه بیاورید .

فارسی دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: فارسی درسی، روخوانی مدرسه خرگوش ها و شعر حفظی ستاره پرسیده شد.
تکلیف: عزیزان روخوانی و کلمات هم معنی و مخالف درس مدرسه خرگوش ها فارسی کار را مطالعه وتمرین کنید. فردا پرسش کلاسی داریم.

املا دوم

مدرس: معماری، نیلوفر
فعالیت: املادان درس مدرسه خرگو‌ش‌ها صفحه 34 در کلاس انجام شد.

ورزش دوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم: بازی حلقه و توپ(هدف:عکس العمل)-مسابقه ی توپ و مانع(هدف:دویدن و گرفتن توپ)-تمرین توپ و پرش را تمرین کردند.

زیبانویسی

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: قلم را به دست بگیر و آثارت را بجا بگذار. باسلام و احترام در کلاس زیبانویسی چه گذشت: اتصال حرف (د) آموزش داده شد . صفحه 12 و 13 از کتاب خطاط‌شو تدریس ، در کلاس حل ، ایرادات لازم گرفته و امضا شد.
تکلیف: دلبندانم که موفق به حل کامل صفحه 13 در کلاس نشدند لطفا در منزل همانند سرمشق کتاب حل شده و به مدرسه بیاورند . ممنونم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس راه های مختلف جمع کردن عدد 10 در کتاب Math و کتاب کار آن صفحه 13 در کلاس انجام شد. 2+8 5+5 1+9 3+7 4+6 0+10
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: