فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی 2. تماشای ویدئوی ترانه ی Waving flag 3. انجام فعالیت مرتبط با مبحث prepotions of movement 4. تدریس مبحث reading An interview 5. گوش دادن به فایل صوتی و انجام فعالیت های مرتبط با مبحث
تکلیف: فعالیت های صفحات 61 و 62 کتاب کار Activity book را انجام دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی 2. تماشای ویدئوی ترانه ی Waving flag 3. مرور مبحث prepotions of movement 4. تدریس مبحث yes/no questions زمان گذشته 5. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
تکلیف: فعالیت های صفحات 59 و 60 کتاب کار Activity book را انجام دهید. همچنین برای دیکته از کلمات هایلایت شده ی درس 6 آماده باشید.
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت اولیا گرامی به اطلاع می رساند ارزیابی Math(ریاضی انگلیسی) زبان انگلیسی روز شنبه به صورت حضوری برگزار خواهد شد . از ابتدای کتاب Math تا پایان صفحه 28. به امید موفقیت روزافزون دختران گلم

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی 2. تماشای ویدئوی ترانه ی Waving flag 3. مرور مبحث کلمات مبحث at the nature 4. مرور مبحث prepotions of movement 5. انجام فعالیت های مرتبط با مبحث
تکلیف: Good luck!
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت اولیا گرامی به اطلاع می رساند ارزیابی Science(علوم انگلیسی) زبان انگلیسی فردا به صورت حضوری برگزار خواهد شد . از ابتدای کتاب Science 4 تا پایان صفحه 24 . به امید موفقیت روزافزون دختران گلم

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: برگزاری ارزشیابی زبان عمومی
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت اولیا گرامی به اطلاع می رساند ارزیابی General زبان انگلیسی فردا به صورت حضوری برگزار خواهد شد . از ابتدای کتاب ODI تا پایان درس 4 . به امید موفقیت روزافزون دختران گلم

زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی 2. تماشای ویدئوی ترانه ی Waving flag 3. مرور مبحث کلمات مبحث at the nature 4. مرور مبحث prepotions of movement 5. انجام فعالیت های مرتبط با مبحث
تکلیف: Good luck!
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: