فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: در کلاس زبان پر ماجرای ما، امروز بعد از تمرین و تکرار مکالمات احوال پرسی و مرور قوانین کلاسی، امروز نحوه‌ی نوشتن و خواندن صدای oi و oy و کلمات مربوط به این صداها را با یک بازی هیجان‌انگیز انجام دادیم.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 18 کتاب Jolly phonics 7 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: در کلاس زبان شاد شاد ما، در کنار تمرین و تکرار مکالمات احوال پرسی و مرور قوانین کلاسی،دوره نحوه نوشتار و خواندن صدای oi از کتاب Jolly phonics 7 به همراه مثال هایش و تدریس صدای oy انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز، نحوه نوشتن و خواندن صدای oi از کتاب Jolly phonics 7 را به همراه مثال هایش انجام دادیم.
تکلیف: صفحات 21 و 23 کتاب Jolly phonics 7 انجام شود. *صفحه 21 کتاب می بایست لغت را بخواند و تصویر مربوط به آن را بکشد. *صفحه 23 کتاب نقطه چین ها را کامل کند. لطفا کتاب Jolly phonics 7 هر روز حتما همراه دختران عزیزمان باشد. Have a nice weekend!

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: در کلاس جذاب ریاضی Math جمله سازی با اشکال را تمرین کردیم، با لغات مربوط به ضلع و گوشه هم آشنا شدیم.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کنار تمرین و تکرار مکالمات احوال پرسی و مرور قوانین کلاسی، صدای جدید oi از کتاب Jolly phonics 7 را به همراه مثال‌هایش یاد گرفتیم. کتاب Jolly phonics 7 را به زبان آموزان پر تلاشمان تحویل داده شد. لطفا هر روز حتما همراه دختران عزیزمان باشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کلاس علوم Science ما ، مبحث آب و هوا را مرور کردیم و موضوع دما به همراه جمله سازی آن تمرین کردیم. سپس به زبان خیلی ساده، چگونگی تشکیل رنگین کمان را درک کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: در کلاس زبان شاد شاد ما، در کنار تمرین و تکرار مکالمات احوال پرسی و مرور قوانین کلاسی، امروز مرور صداهای ( ow ou qu )با بازی هیجان انگیز Spin the wheelو Memory game انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز مبحث جذاب اشکال هندسی را با بازی و همراه با جمله سازی انجام دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: