فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی ما پارت آخر آیه الکرسی را به انگلیسی باهم خواندیم، به یک موسیقی زیبا گوش کردیم و درکلاس همخوانی کردی. متن صفحه 17 کتاب و قسمت Writing را که متنی با موضوع جشن تولد بود با هم آموختیم و روخوانی کردیم. در نهایت زبان آموزان عزیزمان طی رقابت های دو نفره سوالات مربوط به متن را پاسخ دادند.
تکلیف: دختران عزیزمان کتاب کار صفحات 11 کتاب کار را انجام دهند. ( دانش اموزآن عزیزم برای تمرین اول صفحه باید یکی از جشن های تولد خودشان را در نظر داشته باشند و به سوالات پاسخ کامل دهند، و برای تمرین دوم سه خط درباره جشن تولد موردعلاقه شان بنویسند.) این صفحه نقش مهمی در سنجش نمره‌ی Writing خواهد داشت.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس Math امروز ما به تدریس مبحث تخصصی اعداد صحیح Integers و همچنین حل تمرینات جهت یادگیری بهتر گذشت. در آخر هم طی یک فعالیت پرهیجان بین گروها اعداد صحیح را تمرین کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی ما پارت آخر آیه الکرسی را به انگلیسی باهم خواندیم، متن صفحه 16 را با موضوع Bobby's blog آموختیم و طی یک فعالیت رقابتی در کلاس روخوانی کردیم و دختران عزیزم سوالات آن را پاسخ دادند.و باهم پاراگراف های به هم ریخته را طی یک بازی مرتب کردیم و در آخر تعدادی از دانش اموزان درباره جشن های مرسوم در خانواده شان صحبت کردند.
تکلیف: دختران گلم کتاب کار صفحه 10 را حل کنند. فردا یکشنبه لغات و جملات صفحات 14 و 16 را مطالعه کنند،دیکته خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس امروز ما با خواندن آیه الکرسی به زبان انگلیسی آغاز شد، نحوه سوال پرسیدن درباره فعالیتی در گذشته که درطی دوره زمانی انجام شده (Past Continuous) را یادگرفتیم، و طی یک فعالیت گروهی ساخت جملات پرسشی را تمرین کردیم، همچنین در کلاس با دانش آموزان درباره فعالیتی که روزهای قبل طی زمانی معین داشته‌اند با ساختار جدید صحبت کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحات 8-9 را با دقت بر گرامر و لغات درس داده شده حل کنند. حتما سوالات تمرین های کتاب کار را خوب بخوانند و سپس پاسخ درست و دقیق دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس ریاضی انگلیسی امروز ما مبحث رند کردن اعداد و قیمت ها را یادگرفتیم و چند تمرین جهت درک بهتر با همکاری دانش اموزان انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس امروز ما با یک جذاب شروع شد. سعی کردیم با هم آهنگ را بخوانیم و عبارت‌های مهمش را تمرین کنیم.کلماتی با موضوع نوشیدنی ها و غذاها شامل(fizzy drink, crisps,....) را یادگرفتیم،یک فعالیت هیجان انگیز هم انجام دادیم و در آن تصاویر ناواضح را حدس زدیم . همچنین در کلاس با دانش اموزان درباره غذاها و نوشیدنی هایی که در جشن هایمان استفاده میکنیم صحبت کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 6-7 را با دقت کامل حل کنند. از لغات جدید صفحه 14 هرکدام یک خط بنویسند. ضمنا یادآوری میگردد که اسامی دانش اموزان نوشته و روی کتاب هایشان چسبانده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی کارکرد قلب و جزئیاتی درباره خون ،رگ ها و گردش خون را باهم آموختیم و فعالیت های جهت تکرار و تمرین مبحث درس انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس زبان امروز ما هم با یک موسیقی دلنشین شروع شد. سعی کردیم با هم آهنگ را بخوانیم و عبارت‌های مهمش را تمرین کنیم. گرامر درس با موضوع While ,When را با تصاویر دنیای واقعی یاد گرفتیم و نحوه ی ساخت جملات با آن‌ها را تمرین کردیم. یک فعالیت پر هیجان هم جهت تمرین این گرامر در کلاس با همکاری دختران پرتلاشم انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا اسم خود را به زبان انگلیسی روی کتاب هایتان بچسبانند. و صفحات 2,3,4,5 کتاب کارتان را با دقت کامل و خط خوانا حل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس Math، یاد گرفتیم مبحث اعداد چند رقمی را به ترتیب از کوچک‌ترین به بزرگ‌ترین بچینیم. سپس موضوع Rounding یعنی رند کردن اعداد را نیز یاد گرفتیم و تمریناتش را با دقت انجام دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: