فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروزمان ابتدا پارت آخر آیه الکرسی را باهم خواندیم. زبان آموزان عزیزم به فایل صوتی کتاب صفحه 31 گوش دادند و در گروه هایشان تمرین Listening انجام دادند و تمرین مربوط به آن را حل کردند. همچنین به صورت گروهی همه دانش اموزان یک بازی انگلیسی با توپ انجام دادند به این ترتیب که به پرسش زیر درباره سفر به کشورهای مختلف پاسخ میدادند. What will you do if you go to London?
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 25 را با دقت حل کنند.حتما پیش از نوشتن این صفحه لغات و گرامر درس دو را مطالعه کنند. به سی دی کتابتان مربوط به صفحه 31 Pupil's book گوش دهند و در دفتر 5 جمله آن را بنویسند.(ابتدای همه فایل های صوتی ابتدا شماره صفحه آن توسط گوینده پخش میشود لطفا به این نکته دقت بفرمایید.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی امروز ابتدا پرسش کلاسی از تعدادی از زبان آموزان انجام شد و سپس مبحث مربوط به سیستم گوارشی و هضم را باهم آموختیم .و دانش اموزان مطلب تدریس شده را تکرار و تمرین کردند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما ،ابتدا آهنگی زیبا به انگلیسی گوش دادیم و باهم در کلاس خواندیم ،سپس داستان شماره 2 را باهم خواندیم درباره کاراکتر های داستان باهم مکالمه و بحث کردیم،سپس طی یک فعالیت هیجان انگیز دیالوگ هارا با شخصیت های داستان match کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار دوصفحه 24 و 27 را که تمرینات شامل Reading and story هستند را حل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس ریاضی انگلیسی تخصصی، ابتدا درباره نوع شکل وسایل اطرافمان بحث کردیم و سپس باهم اشکال دو بعدی را آموختیم و تلفظ آن ها باهم تکرار و تمرین کردیم.
تکلیف: دختران گلم اسامی اشکالی که باهم اموختیم را در منزل مطالعه و حفظ کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما ابتدا چنددقیقه از انیمیشن Luca را باهم تماشا کردیم و عبارات آن را باهم تکرار کردیم ،سپس یک متن درباره مکان های دیدنی و جذاب سه شهر مختلف را باهم خواندیم و زبان اموزان عزیز کلمات پنهان شده متن را حدس زدند و از متن روخوانی کردند.در آخر سوالات درک مطلب را طی یک فعالیت رقابتی در کلاس پاسخ دادند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 24 را با دقت پاسخ دهند. همچنین فردا از لغات و جملات صفحات(22و 24 کتاب اصلی) دیکته خواهیم داشت.لطفا بادقت مطالعه و حتما در دفتر تمرین spelling انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروزمان از دانش اموزان عزیزم در باره مبحث ریه ها Lungs پرسش انجام شد و همچنین مبحث Digestion را که درباره سیستم گوارشی انسان است را باهم آموختیم و فعالیت های آن را برای درک بهتر مطلب درکلاس انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم هرجلسه می بایست درس مربوط به آن روز را مطالعه کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس امروز زبان انگلیسی شاد ما،آهنگ If you believe را به طور کامل باهمه دانش اموزان همخوانی کردیم،سپس نقشه جهان را باهم دیدیم و بررسی کردیم و اسامی قاره ها و اقیانوس هارا باهم آموختیم و زبان اموزان عزیزم متن را تک تک خواندند و در فعالیت بعدی کلماتی از متن را که پنهان شده بود را حدس زدند و در آخر در گروه هایشان درستی و نادرستی جملات کتاب را که درباره متن بود باهمکاری هم بررسی کردند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 23 کتاب را( با دقت و با جملاتی درست از لحاظ گرامری) پاسخ دهید . روز یکشنبه دیکته از جملات و کلمات درس دو خواهیم داشت.در تعطیلات جهت تمرین spelling (نوشتار) لغات و جملات وقت کافی بگذارید. از متن صفحه 29 کتاب اصلی اسامی اقیانوس ها و قاره هارا خارج کنید و از هرکدام یک خط با دقت بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز ما انیمیشن جذاب Luca را چنددقیقه تماشا کردیم و دیالوگ های انگلیسی آن را باهم تکرار کردیم.سپس نحوه تلفظ صدای s در آخر افعال با ساختار حال ساده در کلمات مختلف را باهم آموختیم و مثال های آن را در کلاس چندین بار جهت رسیدن به تلفظ صحیح تکرار و تمرین کردیم،همچنین یک بازی فردی با دانش اموزان جهت تشخیص تلفظ حرف s در فعل ها انجام دادیم ، در آخر در یک فعالیت بسیار جذاب دختران گلم میبایست نوع صدای حرف s در افعال سوم شخص را تشخیص داده و با همکاری در گروه هایشان در جای درست می نوشتند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 22 را حل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی امروزمان مبحث تفاوت زمانی را مرور کردیم و سپس تمرین صفحه 22 را با زبان آموزان عزیز پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم تمرین صفحه 22 کتاب Math را در منزل حل کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: