1404/09/05
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
امروز در کلاس آنلاین زبان انگلیسی، مباحث گرامری There was/There were و حروف اضافهی مکان مرور شد. زبانآموزان از طریق فعالیتهای تعاملی آنلاین، جملهسازی و تشخیص موقعیت اشیا را تمرین کردند و در قالب یک بازی جذاب، آموختههای خود را به کار گرفتند.
تکلیف:
کتاب کار صفحه 31 حل شود.***دیکته شماره پنج:فایل صوتی 42و 46 پخش شود و همه لغات نوشته شود,سپس صفحه 32 ; 34 کتاب باز شود و لغات چک شوند و حتما فرم درست کلمه جلوی آن یادداشت شود .
1404/09/04
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
در کلاس زبان انگلیسی امروز، واژگان صفحه 34 مرور شد و گرامر صفحه 35 با موضوع There was / There were (بیان وجود داشتن اشیا در گذشته) بهصورت کامل تدریس و تمرین شد.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز به اتاق دوستی یا یکی از اقوام که در گذشته دیدهاند فکر کنند و چهار جمله با ساختار گرامری There was / There were دربارهی وسایل یا بخشهای آن اتاق بنویسند.نمونه جملات:
There was a balcony in her bedroom.
There were towels behind the door.
****دیکته شماره چهار (درس سه):فایل صوتی 42و 46 پخش شود و همه لغات نوشته شود,سپس صفحه 32 ; 34 کتاب باز شود و لغات چک شوند و حتما فرم درست کلمه جلوی آن یادداشت شود و از کلمات اشتباه دوخط تمرین شود.(برای هر دیکته در منزل شماره دیکته و تاریخ همان روز بالای دیکته زده شود.)
1404/09/02
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
امروز در کلاس زبان انگلیسی، واژگان جدید مربوط به وسایل خانه و بخشهای مختلف منزل از صفحه 34 کتاب، از جمله toothbrush, blankets, basement تدریس و تمرین شد. زبانآموزان با مشاهده تصاویر، تلفظ صحیح و کاربرد هر واژه را آموختند.
تکلیف:
کتاب کار صفحه 30 با دقت حل شود.
***
دیکته شماره سه (درس سه):فایل صوتی 42و 46 پخش شود و همه لغات نوشته شود,سپس صفحه 32 ; 34 کتاب باز شود و لغات چک شوند و حتما فرم درست کلمه جلوی آن یادداشت شود و از کلمات اشتباه دوخط تمرین شود.(برای هر دیکته در منزل شماره دیکته و تاریخ همان روز بالای دیکته زده شود.)
1404/09/01
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
امروز در کلاس زبان انگلیسی، ساختارهای was / were در فرمهای مختلف (جملهی مثبت، منفی و پرسشی) مرور شد. دانشآموزان با مثالهای ساده، جملهسازی هدایتشده و پرسشوپاسخ، کاربرد هر فرم را تمرین کردند. سپس در قالب چند فعالیت کوتاه، میزان درک و تسلط آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز،
لطفاً 5 جملهی پرسشی با Was / Were بنویسند و آنها را در یک موقعیت واقعی قرار دهند؛ برای مثال اتاق خواب خودشان.
برای نمونه:
Was the bed next to the wardrobe?
Were your pens on the table last night?
سعی کنند دربارهی وسایل اتاق یا چیزهایی که شب قبل در اتاقشان بوده سؤال بسازند.