فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز، واژگان صفحه 34 مرور شد و گرامر صفحه 35 با موضوع There was / There were (بیان وجود داشتن اشیا در گذشته) به‌صورت کامل تدریس و تمرین شد.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز به اتاق دوستی یا یکی از اقوام که در گذشته دیده‌اند فکر کنند و چهار جمله با ساختار گرامری There was / There were درباره‌ی وسایل یا بخش‌های آن اتاق بنویسند.نمونه جملات: There was a balcony in her bedroom. There were towels behind the door. ****دیکته شماره چهار (درس سه):فایل صوتی 42و 46 پخش شود و همه لغات نوشته شود,سپس صفحه 32 ; 34 کتاب باز شود و لغات چک شوند و حتما فرم درست کلمه جلوی آن یادداشت شود و از کلمات اشتباه دوخط تمرین شود.(برای هر دیکته در منزل شماره دیکته و تاریخ همان روز بالای دیکته زده شود.)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی، واژگان جدید مربوط به وسایل خانه و بخش‌های مختلف منزل از صفحه 34 کتاب، از جمله toothbrush, blankets, basement تدریس و تمرین شد. زبان‌آموزان با مشاهده تصاویر، تلفظ صحیح و کاربرد هر واژه را آموختند.
تکلیف: کتاب کار صفحه 30 با دقت حل شود. *** دیکته شماره سه (درس سه):فایل صوتی 42و 46 پخش شود و همه لغات نوشته شود,سپس صفحه 32 ; 34 کتاب باز شود و لغات چک شوند و حتما فرم درست کلمه جلوی آن یادداشت شود و از کلمات اشتباه دوخط تمرین شود.(برای هر دیکته در منزل شماره دیکته و تاریخ همان روز بالای دیکته زده شود.)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی، ساختارهای was / were در فرم‌های مختلف (جمله‌ی مثبت، منفی و پرسشی) مرور شد. دانش‌آموزان با مثال‌های ساده، جمله‌سازی هدایت‌شده و پرسش‌وپاسخ، کاربرد هر فرم را تمرین کردند. سپس در قالب چند فعالیت کوتاه، میزان درک و تسلط آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز، لطفاً 5 جمله‌ی پرسشی با Was / Were بنویسند و آن‌ها را در یک موقعیت واقعی قرار دهند؛ برای مثال اتاق خواب خودشان. برای نمونه‌: Was the bed next to the wardrobe? Were your pens on the table last night? سعی کنند درباره‌ی وسایل اتاق یا چیزهایی که شب قبل در اتاق‌شان بوده سؤال بسازند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی، گرامر مربوط به ساختارهای پرسشی با was / were از درس 3 آموزش داده شد. زبان‌آموزان با شیوه صحیح سؤال‌سازی آشنا شدند و در قالب فعالیت‌های شفاهی و نوشتاری، این ساختارها را تمرین و تثبیت کردند.
تکلیف: کتاب کار صفحه28- 29 حل شود.***دیکته شماره دو (درس سه):فایل صوتی Track 42 پخش شود و همه لغات نوشته شود,سپس صفحه 32 کتاب باز شود و لغات چک شوند و حتما فرم درست کلمه جلوی آن یادداشت شود و از کلمات اشتباه دوخط تمرین شود.(برای هر دیکته در منزل شماره دیکته و تاریخ همان روز بالای دیکته زده شود.)*کاربرگ سوالات و جواب آن ها جهت تمرین Speaking که در دفتر چسبانده شده را به طور کامل مطالعه کنند و بر آن مسلط شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، درس At Home از کتاب کار (صفحه 32) با هدف آموزش واژگان مربوط به وسایل خانه و مکان اشیا تدریس شد. زبان‌آموزان با واژه‌هایی چون Mirror, Wardrobe, |Cooker آشنا شدند و یاد گرفتند چگونه با استفاده از حروف اضافه‌ای مانند next to, behind, in front of مکان اشیا را توصیف کنند.
تکلیف: دیکته شماره 1 (درس 3) لطفاً فایل صوتی Track 42 پخش شود و زبان‌آموز تمام واژگان را با دقت یادداشت کند. سپس صفحه‌ی 32 کتاب باز شده و واژگان نوشته‌شده با کتاب مقایسه و اصلاح شوند. شکل صحیح هر کلمه نیز باید مقابل آن یادداشت شود. در صورت وجود کلمه اشتباه، هر کلمه باید دو خط تمرین شود.(همچنین میبایست در بالای برگه‌ی دیکته، شماره دیکته و تاریخ روز نوشته شود.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: