فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کلاس زبان جنرال ما ، دوره درس 3 My family دوره مشاغل سوال و جواب تدریس Phonics دوره لغات صفحه 32 و 33 مشاغل ، منفی کردن جملات و تمرین Song Festival انجام شد.
تکلیف: تکلیف: 1. از شما اولیای عزیز خواهشمندم شعر Medley را دخترم  در خانه با دقت گوش دهد و حفظ کند. 2.کتاب کار صفحه 32 انجام شود.  کتاب و کتاب کار و دفتر زبان فراموش نشود.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کلاس زبان جنرال ما ، تدریس درس 3 My family تدریس مشاغل سوال و جواب تدریس Phonics دوره لغات صفحه 32 مشاغل ، تمرین Song Festival انجام شد.
تکلیف: تکلیف: 1.از شما اولیای عزیز خواهشمندم شعر Medley را دخترم در خانه با دقت گوش دهد و حفظ کند. 2.کتاب کار صفحه 31 انجام شود. کتاب و کتاب کار و دفتر زبان فراموش نشود.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کلاس زبان جنرال ما ، تدریس درس 3 My family صفحات 33 و 34 تدریس مشاغل دوره لغات صفحه 32 مشاغل ، تمرین Song Festival انجام شد.
تکلیف: تکلیف: 1.متن آهنگ دوم فستیوال زبان Medley امروز به دخترم تحویل داده شد تا در دفتر بچسباند ، از شما اولیای عزیز خواهشمندم شعر Medley را دخترم در خانه با دقت گوش دهد و حفظ کند. 2.شنبه دیکته لغات و جملات درس 2 گفته خواهد شد. 3.کتاب کار صفحه 30 انجام شود. شنبه کتاب و کتاب کار و دفتر زبان فراموش نشود. اسامی برندگان دور دوم مسابقات spelling bee پایه دوم اماندا فخر رحیمی یسنا هاشمی نفس هاشمی مهتا فعلی سلین فرهمند سروناز اسماعیل پور

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: با سلام و احترام سانگ فستیوال تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کلاس زبان جنرال ما ، تدریس درس 3 My family صفحات 31 و 32 تدریس مشاغل دوره لغات درس 2 Feelings، تمرین Song Festival انجام شد.
تکلیف: تکلیف: 1.متن آهنگ دوم فستیوال زبان Medley امروز به دخترم تحویل داده شد تا در دفتر بچسباند ، از شما اولیای عزیز خواهشمندم شعر Medley را دخترم در خانه با دقت گوش دهد و حفظ کند. 2.لغات درس دوم کتاب که امروز در کلاس تمرین شد،فردا به صورت حفظ یا کتبی دیکته خواهم گفت . کتاب و کتاب کار و دفتر زبان فراموش نشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: