فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 13

زبان انگلیسی

مدرس: گل بداق، آتنا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز صفحه29 کتاب را یاد گرفتیم. و تمرین های مفیدی را در جهت یادگیری بهتر انجام دادیم.
تکلیف: 1_لطفا صفحه 25 کتاب کار حل شود.و در صورت متوجه نشدن سوالی کنار آن ضربدر قرمز بزنید. 2_ لطفا از CD کتاب زبان، track27، پلی شود و 9 کلمه با توجه به فایل لیسنینگ نوشته شود. سپس کتاب صفحه24 باز شود و املا خود را تصحیح کنند. در صورت اشتباه بودن یک ضربدر زده و سپس درست آن را جلوی کلمه بنویسد.

زبان انگلیسی

مدرس: گل بداق، آتنا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. امروز صفحه 28 کتاب درسی را یاد گرفتیم. این صفحه در رابط با صدای حروف(ay_er) بود. کلمات جدیدی را یاد گرفتیم و تمرین های مفیدی را انجام دادیم. همچنین مروری بر گرامر صفحه23 هم انجام دادیم. و در آخر دیکته کلمات صفحه 24، کتاب را تمرین کردیم.
تکلیف: تکالیف: 1_لطفا صفحه 23_24کتاب کار حل شود.و در صورت متوجه نشدن سوالی کنار آن ضربدر قرمز بزنید. 2_ لطفا از CD کتاب زبان، track27، پلی شود و 9 کلمه با توجه به فایل لیسنینگ نوشته شود. سپس کتاب صفحه24 باز شود و املا خود را تصحیح کنند. در صورت اشتباه بودن یک ضربدر زده و سپس درست آن را جلوی کلمه بنویسد.

زبان انگلیسی

مدرس: گل بداق، آتنا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. امروز صفحه 27کتاب درسی را یاد گرفتیم. کلمات جدیدی را یاد گرفتیم و تمرین های مفیدی را انجام دادیم. و در آخر دیکته کلمات صفحه 22، کتاب را هم تمرین کردیم.
تکلیف: تکالیف: 1_لطفا صفحه 22 و 23 کتاب کار حل شود.و در صورت متوجه نشدن سوالی کنار آن ضربدر قرمز بزنید. 2_ لطفا از CD کتاب زبان، track27، پلی شود و 9 کلمه با توجه به فایل لیسنینگ نوشته شود. سپس کتاب صفحه24 باز شود و املا خود را تصحیح کنند. در صورت اشتباه بودن یک ضربدر زده و سپس درست آن را جلوی کلمه بنویسد.
فعالیت: . Happy Student's Day! Keep shining and striving for knowledge

زبان انگلیسی

مدرس: گل بداق، آتنا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. امروز صفحه26 کتاب درسی را یاد گرفتیم. این صفحه متنی در رابط با آلیس در سرزمین عجایب بود. کلمات جدید را یاد گرفتیم و تمرین های مفیدی را انجام دادیم.
تکلیف: به مناسبت روز دانش اموز امروز تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: گل بداق، آتنا
فعالیت: ساختار جمله comparative تدریس و بازی ها و مثال های خلاقی با این ساختار گرامری داشتیم.
تکلیف: لطفا از CD کتاب زبان track31را پلی شود و 8کلمه با توجه به فایل لیسنینگ نوشته شود. . سپس کتاب صفحه 24باز شود و املا خود را تصحیح کنند . درصورت اشتباه بودن یک ضربدر زده و سپس درست ان را جلوی کلمه بنویسند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: