فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 21

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، در ابتدای کلاس مروری بر مباحث گذشته شد.در صفحه ی 42 کتاب که مربوط به culture میشد، درمورد موضوع جذاب summer camps گفتگو کردیم و با لغات جدیدی اشنا شدیم و متن را در کنار هم خواندیم،در انتها زبان اموزانم به سوالات صفحه ی 42 پاسخ دادند.
تکلیف: دانش آموزانم عزیزم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 35 را انجام دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس ما،مباحث گذشته مرور و مبحث parallel and perpendicular تدریس شد،در کنار زبان اموزانم به مثال زدن پرداختیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، در ابتدای کلاس مروری بر مباحث گذشته شد.در صفحه ی 41 ما با موضوع جذاب save the reef اشنا شدیم و در همین راستا ویدیوی جذابی در کنار هم تماشا کردیم و زبان اموزانم به سوالات صفحه ی 41 پاسخ دادند.
تکلیف: دانش آموزانم عزیزم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط بنویسند: sea animals, starfish, parrotfish,coral reef, butterfly fish,global warming, seahorses, snake horses, skeleton, rainforest

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما، بعد از action song ما با دو صدای ew/y بیشتر اشنا شدیم.در همین راستا ویدیو مربوطه پخش شد و درکنار زبان اموزانم به مثال زدن پرداختیم و همچنین صفحه ی 40 را کامل کردیم و در نهایت تمرین spelling داشتیم.
تکلیف: دانش آموزانم عزیزم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 34 را انجام دهند و همچنین در منزل به CD خود (صفحه ی 40) گوش دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد انلاین ما، در ابتدا با استفاده از song مروری بر قوانین کلاسیی شد و توضیحاتی در این راستا به زبان آموزان داه شد.سپس صفحه ی 39 که مربوط به writing بود را در کنار هم انجام دادیم و مطالب جدیدی اموختیم.در انتها song مخصوص به festival در کلاس پخش شد.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا روزانه در منزل به CD گوش دهند و برای جلسه ی اینده با شخصی (اعضای خانواده یا دوست) مصاحبه کنند و سوالات زیر را از ایشان بپرسند و در انتها با توجه با سوال و پاسخ ها یک پاراگراف(5 خط) بنویسند.سوالات:where did you go last summer?/when did you arrive there?/who did you visit?/what did you enjoy doing?

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما، صفحه ی 38 که مربوط به reading است را انجام کامل کردیم. همچنین جهت تقویت مهارت درک مطلب، خلاصه کردن متن را تمرین کردیم. در نهایت، در نهایت مروری بر Spelling Bee داشتیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا از لغات زیر 1 خط بنویسند: Dear Grandma and grandpa, great time, arrived yesterday,ate, spicy chicken , delicious ,saw,got up,uncle,aunt, their boat حتما و لطفا از CD کتاب، صفحه‌ی 38 قسمت 13 در منزل گوش داده شود. کتاب کار صفحه 32 انجام شود. اولیای عزیز به اطلاع می‌رساند: شنبه مورخ 11 آذر، مرحله‌ی اول مسابقه‌ی Spelling Bee برگزار خواهد شد. به امید درخشش زبان آموزان پرتلاشم (لیست لغات Spelling Bee را از پرتال دانلود کرده و روزانه تمرین داشته باشند.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس علوم شاد ما،مبحث water cycle کامل مرور و صفحه ی 20 انجام شد.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: