فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در ادامه سفر جذاب و جادویی ما به دنیای فانیکس ، برای تثبیت صدای Ee چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم،صفحه 39 از کتاب ALV Phonics را تکمیل کردیم لغت‌هایی که با صدای /e/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Ee را روی سه خط رعایت کنند :)
تکلیف: شش خط ابتدای صفحه 15 کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم و با چندین کلمه که صدای Ee در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: برای تثبیت صداهای Cc ، Kk, ck چند فعالیت جالب انجام دادیم. داستان ، شعر ، اسم، صدا، نحوه نوشتار و لغت‌هایی که با این صداها شروع می‌شود را مرور کردیم درنهایت سنجش دیکته از زبان آموزان عزیزم گرفته شد .
تکلیف: صفحه 14 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود . به زبان آموزان عزیزم حتما توصیه میکنم که هنگام نوشتن تکلیف خود حتما لغات را صداکشی کنند و بنویسند .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: برای تثبیت صدای ck یک فعالیت پرهیجان انجام دادیم ، سپس زبان آموزان عزیزم صفحه 36 از کتاب ALV Phonics را تکمیل کردند و تمام تلاش خود را کردند که نحوه نگارش این حرف را روی سه خط رعایت کنند و درنهایت تمامی دانش آموزان به نوبت کلمات را خواندند و صداکشی کردند.
تکلیف: پنج خط ابتدای صفحه 14 تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز در مسیر یادگیری فانیکس، به صدای جدید و جالبی برخوردیم. صدایی که از ترکیب دو حرف ساخته شده که یک صدای مشترک تولید می‌کنند: ck. با کلماتی که این صدا در آن‌ها تکرار می‌شود آشنا شدیم. و در نهایت طرز نوشتن صدای ck را یاد گرفتیم.
تکلیف: صفحه 13 از کتاب کار ALV Phonics,تکمیل شود . دفتر های زبان را به دانش آموزان عزیزم تحویل داده ام ، لطفا از اشتباهات املایی نوشته شود و حتما روز شنبه دفتر های زبان به من تحویل داده شود . همچنین، به زبان‌آموزان عزیزم توصیه می‌کنم که هنگام نوشتن تکالیف خود، حتماً کلمات را با صدای بلند صداکشی کرده و سپس آنها را بخوانند و بنویسند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: