فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 21

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در صفحه ی 37 ساختار تدریس شده ی مربوط به (Simple Past) در کنار زبان آموزان عزیز مرور و نکات مهم بررسی شد.همچنین با استفاده از فعالیت های کلاسی افعال گذشته را در کنار هم تکرار کردیم.در پایان،دخترانم چند جمله‌ی جدید درباره تعطیلات خود ساختند و در کلاس به اشتراک گذاشتند.همچنین کتاب کار صفحه ی 30 چک شد.
تکلیف: لطفا در منزل Track 46و Track 50 پخش شود،به لغات گوش داده و در دفتر زبان دیکته نوشته شود.سپس صفحه ی 34 و 36 کتاب باز شود و‌لغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در صفحه ی 37 ساختار (Past Simple) تدریس شد. دخترانم با افعال گذشته آشنا شدند و متن مربوط به صفحه ی 37 را کامل کردند. سپس با فعالیت های کلاسی، تبدیل افعال به گذشته را تمرین کردند.
تکلیف: لطفا در منزل Track 50 پخش شود،به جملات گوش داده و در دفتر زبان دیکته نوشته شود.سپس صفحه ی 36 کتاب باز شود و‌لغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.همچنین کتاب کار صفحه ی 30 کامل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز واژگان مربوط به صفحه ی 36 در کنار زبان آموزان عزیز تدریس شد. دخترانم با الگوهای fond of, crazy about, scared of و... کار کردند و با فعالیت های کلاسی جمله‌سازی را تمرین کردند. در پایان، هر زبان آموز درباره علاقه‌مندی‌ها و ترس‌های واقعی خود گفت‌وگو کرد.
تکلیف: لطفا در منزل به Track 51 گوش داده و شعر صفحه ی 36 خوانده شود.سپس Track 50 پخش شود،به جملات گوش داده و در دفتر زبان دیکته نوشته شود.سپس صفحه ی 36 کتاب باز شود و‌لغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در صفحه ی 35 گرامر Making Suggestionsمرور شد.‌دخترانم با الگوهای Lets..., Shall we...? و How about...? بیشتر آشنا شدند و با استفاده از فعالیت های کلاسی پیشنهاد دادن و پاسخ دادن را تمرین کردند.
تکلیف: لطفا در منزل Track 46 پخش شود،به لغات گوش داده و در دفتر زبان دیکته نوشته شود.سپس صفحه ی 34 کتاب باز شود و‌لغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.همچنین لطفا کتاب کار صفحه ی 29 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: