فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: و امروز سفر جذاب و پرماجرای ما به دنیای جادویی فانیکس شروع شد. در قدم اول این مسیر طولانی، امروز داستان، صدا، اکشن، شعر مثال‌ها و طرز نوشتن صدای S را یاد گرفتیم.
تکلیف: دختران عزیزمان لطفا دفترهای زبان خود را فردا به همراه داشته باشند و به من تحویل بدهند.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پرهیجان ما ، سعی کردیم که با دقت و حوصله شکل های نقطه چین را کامل و رنگ آمیزی کنیم . همچنین نحوه صحیح مداد گرفتن را نیز باهم تمرین کردیم .
تکلیف: دفتر زبان تحویل دانش آموزان عزیز داده شد لطفا توسط شما عزیزان روئیت شود و جلسه آینده همراه دانش آموزان باشد. آخر هفتتون شاد شاد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس Math امروز، اول لغات مربوط به اندازه و سایزها را مرور کردیم تا خوب برامون تثبیت بشود. سپس، مبحث مهم شمارش اعداد را شروع کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد شاد ما، حسابی تلاش کردیم تا عضلات ظریف دست‌هامون رو تقویت کنیم و هماهنگی عصب-عضله را هم افزایش بدیم. این مهارت تقریبا همه‌جا به کارمون میاد به خصوص برای شروع Writing. برای این کار، با دقت نقطه‌چین‌های کوچک را بهم وصل کردیم و با مداد رنگی تصاویر را رنگ آمیزی کردیم. در نهایت سعی کردیم مداد گرفتن صحیح را هم باهم تمرین کنیم.
تکلیف: از تعطیلات لذت ببرید. :) Happy Holidays!

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس Math، راجع به اندازه‌ها و سایزها به زبان انگلیسی صحبت کردیم. چند تا لغت مهم هم دربارشون یاد گرفتیم. در انتها، صفحه‌ی 9 را هم با دقت انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان پر از رنگ و ترانه‌ی امروز ما، حسابی تلاش کردیم تا عضلات ظریف دست‌هامون رو تقویت کنیم و هماهنگی عصب-عضله را هم افزایش بدیم. برای این کار، با دقت نقطه‌چین‌های کوچک را بهم وصل کردیم. در نهایت سعی کردیم مداد گرفتن صحیح را هم باهم تمرین کنیم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس Science جذاب امروز ما، دانش آموزان عزیزمون یاد گرفتند موجودات زنده و غیر زنده را از هم تشخیص بدهند. لغات این درس تخصصی هستند و بچه‌ها دارند تلاش می‌کنند با تکرار و تمرین‌ها به اون‌ها مسلط بشند. من بهشون افتخار می‌کنم! :)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: