فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز متن اهنگ She را باهم همخوانی و تمرین کردیم ،سپس متنی درباره دو کاراکتر و تعطیلاتشان در صفحه 42 کتاب خواندیم و دانش آموزان عزیز درباره متن از یکدیگر سوال کردند و سپس درستی و نادرسی جملات را درباره متن مشخص کردند.
تکلیف: دختران عزیزم به SD کتابتان گوش دهند ،فایل صوتی شماره 54-57 را پخش کنند سپس از فایل صوتی برایم دو جمله کامل در دفترشان بنویسند،(جمعا 8 جمله) لطفا مشخص شود جملات از کدام فایل صوتی نوشته شده اند. این تکلیف شامل امتیاز مثبت نمره Listening میباشد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز در کلاس آهنگ She را باهم شنیدیم و تلفظ کلمات آن را باهم تمرین کردیم،سپس دانش اموزان عزیزم ایتدا تصاویری از موجودات زیبای دریا و اقیانوس ها را دیدیم و درباره آن مکالمه کردیم سپس متن صفحه 41 کتاب را باهم خواندیم و با انواع موجودات در دریا مانند:starfish,parrotfish,seahorses,...آشنا شدیم و سوالاتی درباره متن و ساختار جملات را پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم میبایست 30-45 دقیقه مطالعه زبان انگلیسی از مبحث گرامر درس 3 و همه لغات این درس داشته باشند و سپس کتاب کار صفحه 34 و 35 کتاب کار را بادقت پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا به آهنگ زیبای She گوش دادیم و آن را باهم خواندیم.سپس نحوه تلفظ دو صدای ew در کلمه dew و صدای y در کلمه fly را باهم آموختیم و همراه با دانش اموزان عزیز کلمات صفحه 40 کتاب را روخوانی و تلفظ دوصدای جدید را تمرین کردیم.
تکلیف: دختران پرتلاشم کتاب کار صفحه 33 را با دقت حل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا به یک آهنگ انگلیسی گوش دادیم.دانش آموزان عزیز درباره نوروز گذشته شان با افعال با ساختار گذشته (Past )صحبت کردند و همچنین نحوه ساخت جملات پرسشی (Wh questions )را باهم آموختیم و تمرین کردیم و فایل صوتی کتاب را باهم شنیدیم و تمرین صفحه 39 را پاسخ دادیم .
تکلیف: دختران پرتلاشم تصور کنید میخواهید از دوست صمیمی تا درباره نوروز گذشته( 1402 )سوال کنید سوالاتتان را با what,where ,when,who ,.... شروع کنید و دقت کنید که باید از did در سوالاتتان استفاده کنید.برای مثال :Where did you go ? Who did you travel with?

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس امروز زبان انگلیسی لغات Spelling bee را باهم مرور کردیم،سپس ی متن درباره یک کاراکتر و تعطیلات او در ساحل را خواندیم درباره متن مکالمه کردیم و زبان آموزان عزیز سوالات آن را در گروه هایشان پاسخ دادند.
تکلیف: اولیای عزیز به اطلاع می‌رساند: شنبه مورخ 11 آذر، مرحله‌ی اول مسابقه‌ی Spelling Bee برگزار خواهد شد. به امید درخشش زبان آموزان پرتلاشم (لیست لغات Spelling Bee را از پرتال دانلود کرده و روزانه تمرین داشته باشند.) کتاب کار صفحه 32 کامل شود. به CD کتاب گوش دهند فایل صوتی شماره 53 را گوش دهید و پنج جمله کامل از آنچه شنیده اند را در دفتر بنویسند. از متن صفحه‌ی 38، 5 کاری که Eric در تعطیلات انجام داده بود را بنویسند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس علوم شاد ما،مبحث چرخه‌ی آب را کامل مرور کردیم و صفحه ی 20 را انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: