فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما،ابتدا چهاردقیقه از یک انیمیشن زیبا و پرمفهوم با عنوان Luca تماشا کردیم و درمورد اتفاقاتی که در آن افتاد بحث کردیم سپس لغات جدیدی با موضوع شغل ها«Jobs» یاد گرفتیم و نحوه نوشتن آن ها را طی یک فعالیت و رقابت در کلاس تمرین کردیم ،همچنین لغات درس درقالب دیالوگ با دانش آموزان کار شد.
تکلیف: دختران گلم لغات زیر را در دفترتان وارد کنید و از هرکدام دو خط رونویسی کنید تا دیکته و نحوه نوشتار آن را خوب یاد بگیرید.(athlete,architect,judge,librarian)،بعد از نوشتن آن مانند مثال زیر بنویسید که آیا میخواهید در آینده این شغل هارا داشته باشید یا نه؟ (I want to be an/a .....) (I don't want to be an/a....)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: درکلاس science امروز ما، مبحث تخصصی جامد ، مایع و گاز از کتاب علوم انگلیسی چهارم صفحه 9 را تمرین کردیم. و نیز تمرین صفحه 9 کتاب علوم انگلیسی را در کلاس کامل کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه اینده دختران گلم مباحث تدریس شده که در دفتر یادداشت شد را را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما، دو فعالیت پرهیجان در رابطه با Numbers انجام دادیم. به صورتی که دانش اموزآن عزیز میبایست اعداد سه رقمی را به طور صحیح میخواندند و در فعالیت دیگر سرعت در حفظ اعداد گفته شده در بازی اهمیت می یافت.
تکلیف: دختران عزیزم به هفته‌ی گذشته فکر کنید. 5 جمله در مورد کارهایی که انجام ندادید بسازید. یادتون هست که باید از didn't در جملات خود استفاده کنید. برای مثال I didn't walk home last Wednesday. We didn't sing the song. (لطفا دقت شود جملات را خودتان بسازید.)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان امروز ما با کاراکترهای جدید کتاب آشنا شدیم. بعد به صورت گروهی در کلاس فعالیت‌های جذابی شامل بازی با جملات مربوط به هر کاراکتر و تمرین و بازی Listening به صورت گروهی انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم به روز یا هفته‌ی گذشته خوب فکر کنند. 3 کاری که انجام دادند و 3 کاری که انجام ندادند را بنویسند: برای مثال: I ate pizza yesterday. We had English last week. I didn't sleep well last night.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در کلاس Science اول مباحث قبل را مرور کردیم؛ بعد وارد موضوع جذاب تغذیه شدیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان امروز ما، همراه با بازی و فعالیت های متناسب دانش آموزان، گرامر Comparative adjectives مرور شد. همراه با دانش آموزان، آهنگ انگلیسی گوش دادیم و باهم در کلاس همخوانی کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، یک پاراگراف شامل 4 خط یا بیشتر درباره شخص مورد علاقه تان بنویسید. به این صورت که درباره موضوعات زیر درباره آن شخص توضیح دهید: سن،فعالیت مورد علاقه،تصیف ظاهر آن شخص مو رنگ چشم و قد و ....
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: