فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما،گرامر درس دو که درباره علت احساسات افراد بود را باهم آموختیم،زبان اموزان عزیز جملاتی را درباره خودشان با این ساختار ساختند و باهم مکالمه کردند.همچنین دختران عزیزم فایل صوتی را گوش دادند و تمرین کتاب را در کلاس حل کردند.
تکلیف: دختران گلم کتاب کار سی دی کتابتان را پخش کنید .فایل صوتی مربوط به تمرین شماره 5 صفحه 23 کتاب را پخش کنیدو گوش دهید و جملاتی که میشنوید را در دفتر بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما، ابتدا spelling لغاتی که دیروز آموختیم را مرور کردیم،سپس گرامر درس دو را که نحوه بیان دلایل احساسات در افراد با ساختار Why و because بود را باهم آموختیم و تمرین کردیم همچنین دختران عزیزم فایل صوتی را گوش دادند و تمرین کتاب را در کلاس حل کردند.
تکلیف: دانش اموزان عزیز ابتدا میبایست صفحه 23 کتاب اصلی (نحوه پرسش سوال با why و پاسخ به آن را )مطالعه کنند و سپس صفحه 17 کتاب کارشان را بادقت کامل حل کنند. دقت شود که جملات تمرین کتاب را با دقت و کامل بنویسند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز موضوع هیجان انگیز تغذیه و Nutrients را مرور کردیم و در همین راستا تمرین صفحه‌ی 10 را انجام دادیم.
تکلیف: لطفا دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده و موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما، ابتدا یک کلیپ زیبا و بامزه درمورد احساسات مختلف انسان ها را تماشاکردیم ،سپس با دیدن عکس هایی از دنیای واقعیت لغات جدید که درمورد احساسات است را آموختیم، سپس یک بازی هدفمند و پر هیجان دررابطه با درسمان انجام دادیم به صورتی که زبان آموزان پرتلاشمان باید احساسات صورتک های بادکنکی را تشخیص میدادند و لغاتی که اموختیم را بلند تکرار می‌کردند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 16 کتاب را حل کنند. و از هر لغت که امروز یادگرفتیم( لغات صفحه 22 کتاب اصلی) دوخط بنویسید فردا spelling لغات پرسیده خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما ،آیه الکرسی را به انگلیسی باهم خواندیم ،و با دختران عزیزم دیکته لغات درس اول را باهم مرور کردیم ،همچنین تمرین مربوط به گرامر want را انجام دادیم تا بار دیگر برایشان مرور و یادآوری شود. ارزیابی درس اول کتاب را در آخر کلاس انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم به شغل آیندتان فکر کنند و برایم در یک متن شامل پنج خط بنویسند که چه شغلی میخواهند داشته باشند و چرا؟و در چه فعالیتی خوب هستند و مهارت دارند؟

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس علوم زبان جذاب ما ، مباحث گذشته مرور و مبحث جدید تدریس شد.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزانم موارد تدریس شده و موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان جذاب ما، یک آهنگ انگلیسی انگیزشی را با هم گوش دادیم و در کلاس همخوانی کردیم. سپس متن صفحه 104 کتاب را که درمورد شغل مورد علاقه دو دوست بود را با هم خواندیم و درباره آن باهم در کلاس بحث کردیم. در نهایت، زبان آموزان عزیزم به سوالات آن جهت درک بهتر متن خوانده شده پاسخ دادند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 15 را با دقت کامل حل کنند. (فردا ارزیابی (Exam) درس یک کتاب را در کلاس خواهیم داشت. زبان آموزان عزیزم می بایست دیکته لغات درس یک و گرامر آن را با دقت مطالعه کنند.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز با مبحث بسیار تخصصی Square Numbers (اعداد مربع کامل) آشنا شدیم.
تکلیف: لطفا زبان آموزان پرتلاشم موارد یادداشت شده در دفتر را یک بار بخوانند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: