فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در این جلسه،در صفحه ی 50 که مربوط به Phonics میشد، دخترانم با دو صدای /ue/ و /ie/آشنا شدند و با تکرار و ترکیب حروف، کلمات جدید ساختند.سپس در متن کوتاه Sounds Fun این کلمات را در قالب متن خواندیم و‌تلفظ آن ها را بیشتر تمرین کردیم .
تکلیف: لطفا در منزل به Track 76 گوش داده و متن صفحه ی 50 خوانده شود.سپس Track 65 پخش شود،به لغات گوش داده و در دفتر زبان دیکته نوشته شود.سپس صفحه ی 44 کتاب باز شود و لغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، صفحه 49 کتاب،بخش Writing در کنار زبان آموزان عزیز تدریس شد.دخترانم با گوش دادن به متن و پاسخ‌گویی به سؤالات، به مقایسه‌ی ویژگی‌های دو شخصیت پرداختند.همچنین در ادامه درباره‌ی خود و یکی از دوستانشان متنی نوشتند و مهارت نوشتاری خود را تقویت کردند.
تکلیف: لطفا در منزل به Track 66 گوش داده و متن صفحه ی 45 خوانده شود.سپس Track 65 پخش شود،به لغات گوش داده و در دفتر زبان دیکته نوشته شود.سپس صفحه ی 44 کتاب باز شود و لغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: دخترانم امروز در کلاس زبان،صفحه ی 48 که مربوط به Reading بود را با دقت خواندند و گفتگو کردند. همچنین به سؤال‌های درک مطلب پاسخ دادند و مهارت خواندن را تمرین کردند.
تکلیف: لطفا در منزل به Track 68 گوش داده و شعر صفحه ی 46 خوانده شود.سپس Track 67 پخش شود،به لغات گوش داده و در دفتر زبان دیکته نوشته شود.سپس صفحه ی 46 کتاب باز شود و لغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: مراسم یلدا برگزار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، ساختار (Superlative Adjectives) در صفحه‌ی 47 مرور شد و زبان‌آموزان عزیز با ساختار جدید بیشتر آشنا شدند.در ادامه، دخترانم با انجام تمرین‌ها و فعالیت‌های کلاسی، افراد مختلف را توصیف و مقایسه کردند.
تکلیف: لطفا کاربرگ 100 سوال درس 1،2،3 که در دفتر زبان چسبانده شده مطالعه شود تا به سوال ها و جواب ها مسلط شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: