1404/08/14
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
در این جلسه،صفحه ی 28 که مبحث Phonics (all / aw) بود درکنار زبانآموزان عزیز تدریس شد. دخترانم با انجام فعالیتهای شنیداری و گفتاری، با کلمات حاوی این صداها آشنا شدند و تلفظ صحیح آنها را تمرین کردند.
تکلیف:
لطفا ابتدا Track 30 پخش شود،به 8 لغات گوش داده و در دفتر زبان نوشته شود.سپس صفحه ی 24 کتاب باز شود ولغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.همچنین صفحه ی 22 کتاب کار کامل شود.
1404/08/13
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
در این جلسه،در صفحه ی 27 مبحث Writing با هدف تمرین ساخت سؤالهای مربوط به احساسات در کنار زبانآموزان عزیزم تدریس شد.دخترانم با انجام فعالیتهای گروهی و بازیهای خلاقانه، سؤالات خود را طراحی کردند و در قالب مصاحبههای کوتاه، احساسات و موقعیتهای روزمره را به زبان انگلیسی بیان کردند. این فعالیت باعث افزایش اعتمادبهنفس و تقویت مهارت گفتاری و نوشتاری آنان شد.
تکلیف:
روز دانشآموز بر زبانآموزان کوشا و عزیزم مبارک.به مناسبت این روز زیبا، تکلیفی در نظر گرفته نشده است.امیدوارم دخترانم روزی سرشار از شادی، موفقیت و لحظات بهیادماندنی داشته باشند.
1404/08/12
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
در این جلسه، صفحه ی 26 که به Reading مربوط میشد تدریس شد.زبان آموزان عزیز با خواندن گفتوگوها ، با احساسات مختلفی آشنا شدند و یاد گرفتند در موقعیتهای واقعی از آنها استفاده کنند.در ادامه، با انجام فعالیت های کلاسی، جملات مربوط به احساسات خود را بیان کردند و در قالب ایفای نقش به تمرین پرداختند.
تکلیف:
لطفا در منزل به Track 33 گوش داده و متن صفحه ی 26 خوانده شود.سپس یکبار دیگر پخش شود و جمله به جمله تکرار شود.همچنین کتاب کار صفحه ی 20 انجام شود.
1404/08/11
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
در این جلسه، مبحث گرامر مربوط به بیان احساسات با استفاده از ساختارهای
"How do you feel?" و "How does he/she feel?" مرور شد.
زبان آموزان عزیز از طریق گفتوگوهای گروهی، سوالات مربوط به این ساختار را تمرین کردند و با بیان موقعیتهای روزمره، توانستند آموختههای خود را با تسلط بیشتری بهکار ببرند.
تکلیف:
لطفا ابتدا Track 30 پخش شود،به 8 لغات گوش داده و در دفتر زبان نوشته شود.سپس صفحه ی 24 کتاب باز شود ولغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.همچنین کاربرگ 100 سوال درس 2(تا سوال 27)خوانده شود.
1404/08/10
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
در این جلسه، مبحث گرامر با هدف بیان احساسات با استفاده از ساختارهای
"How do you feel?" و "How does he/she feel?"
در کنار زبانآموزان عزیزم تدریس شد.دخترانم با انجام فعالیتهای شاد و خلاقانه، احساسات مختلف را با جملات صحیح بیان کردند و با استفاده از بازیها و موقعیتهای روزمره، آموختههای خود را در عمل بهکار بردند.
تکلیف:
لطفا ابتدا Track 30 پخش شود،به 8 لغات گوش داده و در دفتر زبان نوشته شود.سپس صفحه ی 24 کتاب باز شود ولغات چک شوند.درصورت اشتباه یک ضربدر زده و درسته کلمه جلوی آن نوشته شود.همچنین صفحه ی 19 کتاب کار کامل شود.