فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: اول سنجاقک 3 Dragonfly روز :چهارشنبه ,Wednesday تاریخ: 1401/9/9 1.تکرار تمرین آهنگ های head shoulders, jolly 2 song letter Gg song rainbow 2.تمرین مکالمه ، اسم و فامیل هر دانش آموز, اعداد 1-10 ،رنگ مورد علاقه ، حیوان و غذا و میوه مورد علاقه,سبزیجات . ساختار های : .What's your first name? What's your last name? How old are you? Whats your favorite colour? What's you favorite: fruit, food, ?animal?,vegetables 3.مرور حرف Ggو مثال ها صدا ، اسم ، نحوه نوشتاری 4.مرور روخوانی کلمات jolly 1 و Jolly 2 و jolly 3 ترکیب و روخوانی آن توسط دانش آموزان
تکلیف: تکلیف: از کتاب jolly phonics 3 دختران گلم صفحه 23 کتاب , مربوط به عدد 3 در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: اول سنجاقک 3 Dragonfly روز :سه شنبه ,Tuesday تاریخ: 1401/9/8 1.تکرار تمرین آهنگ های Five senses Hello song rainbow 2.تمرین مکالمه ، اسم و فامیل هر دانش آموز, اعداد 1-10 ،رنگ مورد علاقه ، حیوان و غذا و میوه مورد علاقه ساختار های : .What's your first name? What's your last name? How old are you? Whats your favorite colour? What's you favorite: fruit, food, ?animal? 3.مرور حرف Ggو مثال ها صدا ، اسم ، نحوه نوشتاری 4.مرور روخوانی کلمات jolly 1 و Jolly 2 ترکیب و روخوانی آن توسط دانش آموزانblending 5.مرور picture dictionary , از درس 9 تا 12 6.تدریس حواس پنجگانه I can see with my eyes. I can hear with my ears I can touch with my hands. I can smell with my nose I can taste with my tongue. انجام صفحات کتاب jolly phonics 2 در کلاس
تکلیف: تکلیف: دختران گلم از کتاب jolly phonics 3 دخترانی که جلسه قبل غایب بودند، حرف Gg را تکمیل کنند، صفحه 16 کتاب jolly phonics 3 نقطه چین ها را پررنگ کرده و رنگ آمیزی شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: اول سنجاقک 3 Dragonfly روز :دوشنبه ,Monday تاریخ: 1401/9/7 1.تکرار تمرین آهنگ های head shoulders, ten little teddy bears rainbow jolly phonics 3 song سرود ملی ایران به انگلیسی 2.تمرین مکالمه ، اسم و فامیل هر دانش آموز, اعداد 1-10 ،رنگ مورد علاقه ، حیوان و غذا و میوه مورد علاقه ساختار های : .What's your first name? What's your last name? How old are you? Whats your favorite colour? What's you favorite: fruit, food, ?animal? 3.تدریس حرف Ggو مثال ها صدا ، اسم ، نحوه نوشتاری Gg: goat,goose,girl,,plug 4.مرور روخوانی کلمات jolly 1 و Jolly 2 ترکیب و روخوانی آن توسط دانش آموزان
تکلیف: کتاب های جالی 3 jolly phonics , به دختران گلم تحویل داده شد ، اولین حرف آن Gg درمنزل انجام داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: اول سنجاقک 3 Dragonfly روز :یکشنبه ,Sunday تاریخ: 1401/9/6 1.classroom rules 2.Hello song ,numbers song 3.تمرین مکالمه ، اسم و فامیل هر دانش آموز, اعداد 1-10 ، 4.colours مرور و تدریس رنگ ها 5.مرور اشکال shapes : circle, rectangle, square, heart, diamond, triangle, star 6.What's your first name? What's your last name? How old are you? Whats your favorite colour? ?What's your favorite animal,fruit,food 7.مرور jolly phonics 2 تمامی صداها 8.مرور روخوانی کلمات جالی2 jolly phonics دختران گلم هر جلسه کتاب picture dictionary همراه دختر گلم باشد.
تکلیف: فردا کتاب های jolly phonics 1 دخترانی که تحویل ندادند تحویل داده شود. اولیای عزیز سرمشق های حروف Mm,Dd,و عدد 10 انجام داده شود. دخترانی که جلسات قبل غایب بودند سرمشق های قبلی را نیزکامل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: اول سنجاقک 3 Dragonfly روز :شنبه ,Saturday تاریخ: 1401/9/5 1.تکرار تمرین آهنگ های Hello song five senses rainbow body song 2.تمرین مکالمه ، اسم و فامیل هر دانش آموز, اعداد 1-10 ،رنگ مورد علاقه ، حیوان و غذا و میوه مورد علاقه ساختار های : .What's your first name? What's your last name? How old are you? Whats your favorite colour? What's you favorite: fruit, food, ?animal? 3.مرور حرف Mm,Ddو مثال ها صدا ، اسم ، نحوه نوشتاری 4.تدریس درس جدید picture dictionary vegetables ,onion,tomato, potato,carrot, broccoli,cabage,lettuce,cucumber,..... 5.مرور روخوانی کلمات jolly 1 و Jolly 2 ترکیب و روخوانی آن توسط دانش آموزان
تکلیف: تکایف : دختران گلم ، صفحات 21 و23 کتاب jolly phonics 2 انجام داده شود. دختران گلم فردا حتما کتاب های جالی 1 jolly نیز تحویل دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: