فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: آتوسا پورکاشیان

ریاضی دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: با سلام و احترام درس امروز مبحث جمع فرآیندی به صورت گسترده نویسی و به صورت بادکنکی کامل توضیح داده شد. خود دانش آموزان نیز مشارکت داشتند تمرین و تکرار انجام شد. دست ورزی برای جمع در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: املادان صفحه 34 کتاب کار فارسی علوی در کلاس انجام شد و تصحیح شد. فردا روز چهارشنبه از چهار درس خوانده شده املا گفته می‌شود.لطفا تمرین شود.
تکلیف: صفحات 35 و 36 فارسی کار علوی حل شود.

املا دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: آزمون طرح سنجش استعداد هوش فضایی انجام شد.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: اجرای طرح سراسری مدارس علوی (تلفیق قصه و نقاشی)

فارسی دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: با سلام و عرض ادب طرح سنجش استعداد درس فارسی انجام شد. هم معنی و مخالف کلمات درس جدید مدرسه خرگوش ها گفته شد.
تکلیف: لطفا از کلمات سه نقطه و چهار نقطه ای درس مدرسه ی خرگوش ها نوشته شود. املا از کلمات خط کشیده شده نوشته شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: هدیه های آسمانی درس پنجم میخواهم وضو بگیرم راجع به وضو گرفتن و نماز خواندن در کلاس توضیح داده شد. و مراحل وضو به ترتیب اجرا شد.

مهارت زندگی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: مهارت زندگی با موضوع روابط بین فردی ( پذیرش ویژگی ها و تفاوت های دیگران) در کلاس تدریس و همراه با فعالیت گروهی انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: حسینی، مائده سادات
فعالیت: حرف و تدریس شد و تمرینات صفحه 18و19 در کلاس انجام شد.
تکلیف: مشق منزل ندارند.

هوش و ریاضی

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: درس ریاضی و هوش صفحه 12 تمرین ها حل شد.

شطرنج

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: صفحه ی اول و دوم و سوم کاربرگ گام به گام شطرنج انجام شد .

ریاضی دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: با سلام و احترام درس ریاضی صفحه 28 جمع و تفریق دو عدد دو رقمی تدریس شدحل شد و مثال های مختلفی توسط بنده و دانش آموزان در کلاس انجام شد. و تمرین و تکرار شد.

فارسی دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: مدرسه ی خرگوش روخوانی شد. زیر لغات خط کشیده شد.
تکلیف: لطفا از روی لغات خط کشیده بنویسند. کتاب های فارسی آموزش و پرورش کتاب های کار علوی فارسی و نگارش را دانش آموزان به منزل ببرند و تا درس سوم تمرین کنند.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس پنجم ( پس انداز ) تدریس شد. کارتون مهندسان و قلک نمایش داده شد . داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد . کتاب داستان چه روزی قلکم را بشکنم معرفی شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس پنجم صفحه ی 43 و جمع بندی صفحه ی 44 کتاب سواد مالی انجام شود. $ دانش آموزان خوبم ، جلسه ی آینده فعالیت های درس 1 تا 5 کتاب ( تا پایان صفحه ی 44 ) بررسی خواهد شد و کارت امتیاز داده خواهد شد .$

ریاضی دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: با عرض سلام و احترام روز خوش دختران عزیزم، تردید ندارم که روزی به قوت الهی ،قوی و با اراده و با شهامت خواهی شد. پس یادگیری را هیچگاه متوقف نکن و از آرزوهایت هرگز دست نکش و همیشه همین طور جسور و با شهامت بمان. 13 آبان رور دانش آموز بر شما زیبارویان تبریک و تهنیت باد

علوم دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: طرح سنجش استعداد درس علوم برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: شعر ستاره از درس خرس کوچولو خوانده شد. شعر حفظی یار مهربان از دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف: لطفا شعر ستاره از درس خرس کوچولو حفظ شود. واز کلمات سخت سه درس کتاب خانه ی کلاس ما ،مسجد محله ی ما و خرس کوچولو املا گفته شود....

ریاضی دوم

مدرس: دارابی، سحر
تکلیف: لطفا ارمغان شماره 5 حل شود.

علوم دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: با سلام و عرض ادب روز خوش از درس اول علوم تا فصل سوم دوره شد و پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: لطفا در ایام تعطیل کتاب علوم و کتاب کار علوی علوم در منزل تمرین شود

املا دوم

مدرس: دارابی، سحر
فعالیت: املا درس خرس کوچولو تصحیح شد. لطفا ملاحظه شود و دانش آموزان عزیزم غلط های خود را در دفتر املا نوشته و شنبه به بنده تحویل بدهند. و به هیچ عنوان دفتر املا در منزل نماند.

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: روز پاییزی تون بخیر و نیکی ... ترازبندی متن : قراردادن متن در سمت راست روی صفحه ؛ قراردادن متن در سمت چپ روی صفحه ؛ قراردادن متن در وسط صفحه ؛ تدریس شد ، دانش آموزان این مطلب به صورت واحد کار عملی تمرین و تکرار داشتند.

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام بازی های حر کتی و ریتمیک دانش آموزان با اهداف تقویت دقت و توالی شنیداری ، افزایش دقت و توجه ، هماهنگی حر کتی و هماهنگی گروهی و تقویت مهارتهای حر کتی پایه شامل چرخیدن و پریدن انجام شد.بچه ها نرمش انجام دادند ( تکرار الگوی مربی به صورت تک به تک و گروهی ) انجام بازی حرکتی و ریتمیک با ابزار چوبک و حلقه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: