1404/07/24
1404/07/23
ریاضی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
با سلام و احترام: کتاب ریاضی صفحه ی 22 ادامه ی مبحث جمع و تفریق عددهای دورقمی با شکل و محور ر کلاس با پرسش از دانش آموزان حل شد.
فارسی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
درس خرس کوچولو روانخوانی شد و زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد.....روانخوانی آن در کلاس از دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف:
1) یک املا از درس مسجد محله ی ما نوشته شود و تصحیح شود، شنبه املا از درس مسجد محله ی ما داریم کار شود.
2) ارمغان شماره 4 نوشته شود و حتما آورده شود.
3) روانخوانی خرس کوچولو خوانده شود ، شنبه پرسیده می شود.
نگارش دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
4 صفحه از کتاب نگارش درس مسجد محله ی ما در کلاس با کمک دانش آموزان نوشته شد و نگارش درس مسجد محله ی ما به پایان رسید.
متن ادبی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
کتابچه ی قهرمان پیشرفت در کلاس حل شد....
مهارت زندگی
مدرس:
نجفی زنگنه، نگین
فعالیت:
در جلسه این هفته درس «مهارتهای زندگی» پایه دوم، تمرکز بر اهمیت تعادل در تغذیه بود. دانشآموزان با بهرهگیری از نمایشهای آموزشی و تکمیل فعالیتهای گروهی کتاب صفحات (12و13)یاد گرفتند که چگونه یک سفره سالم بچینند: تشخیص و تفکیک عادات غذایی خوب از عادات غذایی بد.آشنایی با مفهوم پرخوری و خطرات آن برای سلامتی و برقراری تعادل در میزان غذا. آموزشهای امروز، پایهای برای تصمیمگیریهای سالم و آگاهانه دانشآموزان در طول سال تحصیلی خواهد بود.
1404/07/22
ریاضی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
با سلام و احترام: کتاب ریاضی صفحه ی 21 جمع و تفریق عددهای یک رقمی و دورقمی ده تایی در کلاس با پرسش از دانش آموزان حل شد.
علوم دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
کتاب کار علوم علوی صفحه ی 18 و 19 در کلاس نوشته شد.
تکلیف:
کتاب کار علوم علوی صفحه 20 و 21 در منزل نوشته شود و فردا آورده شود.
1404/07/21
ریاضی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
با سلام و احترام: یک صفحه از کتاب ریاضی فصل دوم در کلاس با دست ورزی توضیح داده شد
و پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف:
2 جمع و تفریق ده تایی با شکل در دفتر مشق نوشته شود.
فارسی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
تکلیف:
5 خط املای بدون نقطه از درس مسجد محله ی ما نوشته شود.
نگارش دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
3 صفحه از کتاب نگارش در کلاس با پرسش از دانش آموزان نوشته شد......
ارمغان ها تصحیح شد و تحویل دانش آموزان داده شد.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
هدیه ها درس دوم روانخوانی شد و توضیح داده شد ، جواب پرسش های آن در کلاس نوشته شد.
زیبانویسی
مدرس:
عطایی، الهه
فعالیت:
آموزش درس پنجم و چهارم
و تمرینهای مربوطه
و بررسی تکالیف
انجام شد .
تکلیف:
از ابتدای کتاب تا پایان صفحه 15
نواقص کتاب کامل شود .
بازی استراتژیک
مدرس:
سجودی، معصومه
فعالیت:
با سلام
بازی های امروز با هدف تقویت مهارت های حرکتی پایه ( جابه جایی و دویدن ) تقویت تمرکز و توجه ، گوش بزنگی و افزایش سرعت عکسالعمل و هماهنگی چشم و دست انجام شد .
شطرنج
مدرس:
صفایی، منصوره
فعالیت:
بازی شطرنج انجام شد.
تکلیف:
لطفا در منزل تمرین شود.
1404/07/20
ریاضی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
با سلام و احترام :
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 11 و 12 و 13 و 14 در کلاس حل شد و کتاب کار این فصل به پایان رسید.....
فارسی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
تکلیف:
1) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 20 و 21 و 22 در منزل نوشته شود و فردا آورده شود تا تصحیح شود..
هم معنی و مخالف ها خوانده شود فردا مجدد پرسیده می شود.
متن ادبی دوم
مدرس:
فرجی، لیلا
فعالیت:
گنجینه ی شماره ی 1 در کلاس نوشته شد...
سواد مالی
مدرس:
خداویردی، بهناز
فعالیت:
با عرض سلام
تکالیف منزل بررسی شد
درس جدید با محوریت نیاز و خواسته تدریس شد و مفاهیم آن توضیح داده شد
تمرین کتاب با مشارکت نوگل ها انجام شد
کلیپ مینیون های غار نشین نمایش داده شد
قصه صوتی چی لازم دارم چی بخرم پخش شد
تکلیف:
فعالیت کتاب درسی
رایانه
مدرس:
تالاری، سپیده سادات
فعالیت:
با سلام و عرض ادب؛
آموزش برنامه Word: آشنایی با صفحه کلید، شناخت دکمه ها
با هدف: توانایی کار با صفحه کلید، شناخت دسته بندی و کاربرد دکمه های صفحه کلید
دختران عزیزم با انجام فعالیت های کلاسی (تایپ کلمات ساده مانند اسم خود) با دکمه های صفحه کلید و نحوه کار کردن با آن آشنا شدند.
تکلیف:
دختران عزیزم لطفا تا هفته آینده فعالیت های کلاسی در منزل تکرار و تمرین شود.
با تشکر
مهارت اجتماعی
مدرس:
نجفی زنگنه، نگین
فعالیت:
آموزش مبحث "حریم شخصی" با تمرکز بر مرزهای مالکیت و وسایل خصوصی (مانند اتاق، اسباببازی و تبلت) آغاز شد.
دانشآموزان اهمیت اجازه گرفتن برای استفاده از وسایل دیگران و احترام به فضای شخصی دوستان را آموختند.
درخواست ما: لطفاً با الگوسازی عملی (مانند اجازه گرفتن برای ورود به اتاق یا استفاده از وسایل شخصی فرزندتان) این مفهوم را در خانه تقویت کنید.