فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیده فاطمه مقیمی

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: یکی از عزیزانمان حکایتی شیرین از مرزبان‌نامه را برای دوستانش خواند. جهت بهبود سطح سواد خواندن،طبق طرح پرلز داستان «تکه گِل رس» مطالعه شد و سپس با همکاری دانش‌آموزان عزیز به پرسش‌های آن پاسخ داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: جلسه پایانی بلوغ و نوجوانی تکمیل شد. مهارت مدیریت خشم در دوره نوجوانی و دوست داشتن خود آموزش داده شد .

علوم پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: مراسم صبحگاه با تلاوت آیات قرآنی و ورزش صبحگاهی برگزار شد. فیلم‌هایی که دانش‌آموزان عزیز از انجام آزمایش‌های خود ارسال کرده بودند؛ برای دیگر همکلاسی‌ها نمایش داده شد. با نمایش فیلم‌هایی در خصوص وجود هوا و تاثیرات آن، مراحل پژوهش به گفت و گو گذاشته شد. سپس توضیحات لازم درمورد این اتفاقات داده شد.
تکلیف: یکی از آزمایش‌های نمایش داده شده در کلاس انجام شود و فیلم آن ارسال گردد.

هنر پنجم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: جلسه اخر نقش برجسته روی چوب ( آموزش تکنیک پتینه و کهنه کاری با شاپان ) اتمام کل اثر : زدن اسپری فیکساتیو روی کار اجرای جزییات پایانی با خلاقیت دخترانم
تکلیف: تکمیل کل کار و ارسال عکس اثر نهایی

ورزش پنجم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: آموزش حالت های تساوی در شطرنج
تکلیف: بازی کردن و تمرین حالت های تساوی

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: راجع به مفهوم واحد و تبدیل واحد توضیحات لازم داده شد. سپس چند نمونه سوال جهت تثبیت آموخته ها حل شد.

متن ادبی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: دخترهای عزیزم به تماشای انیمیشن over on the moon پرداختند و سپس نقطه نظراتشان را بیان کردند.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: تمرین هایی جهت تقویت مهارت تفکر و هوش دانش آموزان در کلاس مورد بحث قرار گرفت وبا همفکری دانش آموزان پاسخ داده شد.

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: فیلم نقالی یکی از دانش آموزان برای همکلاسی هایش نمایش داده شد. با همکاری دختران عزیزم، داستانی از مرزبان‌نامه خوانده شد و مفهوم داستان به زبان امروزی مورد بحث قرار گرفت. دو داستان از مرزبان نامه در قالب انیمشین برای عزیزانمان پخش شد
تکلیف: یکی از داستان های مرزبان نامه را بخوانید و سپس خلاصه ی آن را بنویسید. در صورت دلخواه می توانید برای داستان خود تصویرگری نیز بنمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: