فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیده فاطمه مقیمی

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: صفحات 4 و 5 ریاضی تدریس شد و تمرین های آن با همکاری دانش آموزان حل و بررسی شد.
تکلیف: تمرین های صفحه ی 13 کتاب کار ریاضی حل شود. تمرین های 4، 3 و 5 از صفحه ی 11 نیز پاسخ داده شود.

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: ادامه ی درس اول تدریس شد و فعالیت های آن با همکاری دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: درس اول از کتاب نگارش کامل شود.

استعداد تحلیلی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: بخشی از پرسش های هفته ی اول در قالب کار گروهی پاسخ داده شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علی عسگری، پریان
فعالیت: آموزش قسمت factor & multiple
تکلیف: لطفا factors های عدد های زیر را بنویسید . 24و 32و26و 46و 50

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: ادامه ی مبحث یادآوری عددنویسی و محاسبات عددی آموزش داده شد. تمرین های آن با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: تمرین های صفحه ی 5 کتاب ریاضی با دقت پاسخ داده شود. (در صورت نداشتن فضای کافی در کتاب تمرین ها در دفتر حل شود.)

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: در س اول با عنوان «دسته گلی از آسمان» با موضوع آشنایی با پیام آیات قرآنی تدریس شد. فعالیت های آن با همراهی دانش آموزان پاسخ داده شد. .
تکلیف: درس اول با دقت مطالعه شود و توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود. قسمت بگرد و پیدا کن و با خانواده پاسخ داده شود

قرآن پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: مطالب سال گذشته یادآوری شد. صفحات 1 الی 4 از کتاب درسی آموزش داده شد. از برخی دانش آموزان پرسش و پاسخ صورت گرفت.

ورزش پنجم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: اموزش گرم کردن تخصصی ورزش یوگا و صحبت در مورد تاریخچه و فواید ورزش یوگا
تکلیف: تمرین نرمش های تخصصی یوگا

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: مروری بر مطالب درسی گذشته بصورت پرسش و پاسخ توسط دانش آموزان انجام شد.

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: تمرینهای صفحات 3 و 4 کتاب ریاضی با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد و توضیحات لازم جهت یادآوری مطالب، بیان شد. .
تکلیف: تمرین های صفحات 11 و 12 کتاب کار علوی با دقت پاسخ داده شود.(بجز سوال های 3،4 و5)

علوم پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: بررسی سنجش های آغازین فارسی و هدیه های آسمانی انجام شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: بخشی از درس اول با عنوان «من با دیگران ارتباط برقرار می کنم» تدریس شد و راجع به مباحث آن با دانش آموزان گفت و گو شد.
تکلیف: درس اول مطالعه شود و توسط یکی از والدین پرسیده شود.

هنر پنجم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: آشنایی با وسایل مورد نیاز برای شروع کار پاسخ به سوالات آموزش کشیدن گلبرگ چند رنگ با استفاده از گواش و قلموی سر تخت ( نحوه گذاشتن رنگ ها روی قلمو و اجرای آن روی کاغذ )
تکلیف: تمرین کشیدن گلبرگ یا شکلهای مختلف چند رنگ با خلاقیت دخترانم با استفاده گواش و قلموی سر تخت روی کاغذ

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: درباره مهارت "واقع گراباشیم" با دانش آموزان صحبت شد.
تکلیف: از دانش آموزان خواسته شد: نگرانی و ترس های خود را یادداشت کرده و در جلسه بعد، در کلاس ارائه دهند.

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: مبحث یادآوری اعداد و محاسبات عددی پیگیری شد و بخشی از تمرین های مربط به آن پاسخ داده شد

علوم پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: ادامه ی درس اول تدریس شد و برخی دانش آموزان گزارشی از انجام آزمایش فرفره را به کلاس ارائه دادند.
تکلیف: درسنامه ی درس اول علوم از کتاب کار علوم مطالعه شود. کار در کلاس شماره ی 1 پاسخ داده شود.

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: روخوانی درس اول با عنوان «تماشاخانه» انجام شد و راجع به معنی واژگان جدید درس گفت و گو شد.
تکلیف: پرسش های صفحه ی 8 نگارش پاسخ داده شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: به نام خدا درس اول ( پول ) تدریس شد . دانش آموزان با تاریخچه پول ،کارکردهای پول ، ارز و صرافی آشنا شدند. فیلم وظایف پول نمایش داده شد . صفحات درس اول به صورت pdf برای دانش آموزان نمایش داده شد .
تکلیف: دختران پر تلاشم لطفا تکالیف را با دقت و علاقه انجام دهید .

ریاضی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: مبحث عددنویسی تا ارزش مکانی صدگان میلیون یادآوری شد. سپس مقدمات تدریس مرتبه ی میلیارد به بحث گذاشته شد.

علوم پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: بخشی از درس اول با عنوان زنگ علوم با همکاری عزیزان تدریس شد

فارسی پنجم

مدرس: نصیری، بهناز
فعالیت: بخش نیایش از آغاز کتاب فارسی مطالعه شد. مفهوم ابیات بررسی شد. معنی واژگان مورد بررسی قرار گرفت.
تکلیف: پس از گوش دادن به داستان ناتمام آن را کامل کنید و عنوان مناسب برای آن برگزینید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: