1401/08/25
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
تمرینات صفحه ی 35 از کتاب ریاضی در قالب پرسش و پاسخ از دختران گلم، پاسخ داده شد.
1- دختران گلم، رضایت نامه ها و پاکت های علوی را شنبه به همراه خود بیاورید.
2- اولیای گرامی، دعوتنامه ملاقات خصوصی چک شود.(به برخی از دانش آموزان، دعوتنامه داده شده است.)
علوم پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
سوالات کاردرکلاس 1 و 2 از کتاب کار علوی، پس از همفکری دانش آموزان در گروههای کلاسی، در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، پاسخ داده شد.
درس چهارم با عنوان «برگی از تاریخ زمین» با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.(شنبه پرسش کلاسی صورت خواهد گرفت.)
نگارش پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
برخی از دختران گلم، انشاهای خود را با موضوع «دوست دارم ........ شوم»، را برای دوستانشان خواندند.
املا پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
از لغات دارای ارزش املایی درس چهارم و پنجم املا گرفته شد.
قرآن پنجم
احمدی، شهناز
شروع کلاس با نام خدا
داستان حضرت هود ع
تدریس روخوانی صفحه 26 سوره ی هود
حل تمرین صفحه 27 وقف آخر کلمات
حل معانی ودادن خالی صفحه 28 با همکاری دانش آموزان
پرسش روخوانی صفحه 25 سوره اعراف از اکثر عزیزان ودادن کارت امتیاز به نفرات برتر
پرسش معانی بصورت پای تخته ای ورقابتی
پرسش روخوانی صفحه 26
تمرین معانی و پیامهای قرآنی تا صفحه 28
ورزش پنجم
صفایی، منصوره
نرمش ، آموزش بازی دست رشته
1401/08/24
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- مبحث «ضرب کسرها» تدریس سپس با همکاری دختران گلم در قالب گروهی، به سوالات فعالیت و کاردرکلاس صفحات 33 و 34 پاسخ داده شد.
2- سوال 5 صفحه ی 33 در قالب دست ورزی با چینه ها با هدف یادگیری مفهومی و درک بهتر مبحث، پاسخ داده شد.
دختران گلم، به سوالات صفحه ی 47 از کتاب کار علوی پاسخ دهید و فردا کتاب کار علوی را به همراه داشته باشید.
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
سوالات نگارش درس پنجم با عنوان «چنار و کدوبن» با همکاری دختران گلم پاسخ داده شد.
دختران گلی که کتاب خود را در کلاس، کامل نکرده اند، کامل کرده و حتما فردا به همراه خود بیاورند.
املا پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
یک صفحه املا از لغات دارای ارزش املایی درس چهارم و پنجم نوشته شود.
(زمان انجام تکلیف: 30 دقیقه)
مطالعات اجتماعی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- بخش پایانی درس ششم با عنوان «منابع آب ایران»، با پخش فیلم هایی مرتبط با موضوع درس، تدریس سپس تمامی فعالیت های مربوطه با همکاری دختران گلم پاسخ داده شد.
2- نحوه ی نقشه خوانی در کلاس آموزش داده شد.
هدیههای آسمان پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- سوالات بخش «هدیه های آسمان» از ارمغان هفته ی 3 الی هفته ی 8، در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان پاسخ داده شد.
2- از تمامی دانش آموزان پرسش و پاسخ صورت گرفت.
هوش و استعداد تحلیلی
شکوهی گیلوان، فریبا
سوالات جلسه ی ششم از کتاب هوش و استعداد تحلیلی با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
1401/08/23
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
تمرینات بخش «جمع و تفریق اعداد مخلوط» از کتاب کار علوی، در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، پاسخ داده شد.
1- فردا، نیازی به آوردن کتاب کار ریاضی نیست.
2- دختران گلی که پاکت علوی را بمن تحویل نداده اند، فردا به همراه داشته باشند.
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- حکایت «زیرکی» بازخوانی و مفهوم آن بیان سپس ضرب المثل ها در قالب گفت و گو با دانش آموزان معنی شد و ارتباط حکایت با ضرب المثل مربوطه بیان شد.
2- کلمات هم خانواده و متضاد درس پنجم بیان شد.
3- با همکاری دختران گلم، سوالات درس پنجم از کتاب کار علوی به صورت گروهی با هدف ترویج همکاری و همدلی، پاسخ داده شد.
1- دختران گلم، فردا کتاب نگارش خود را به همراه داشته باشید.
2- به سوالات بخش فارسی از ارمغان های شماره ی 3 الی 8 پاسخ دهید.
مطالعات اجتماعی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- درس پنجم با عنوان «جمعیت» مرور شد.
2- پس از گفت و گو در مورد آب و ارزش آن در زندگی ، بخش اول درس ششم با عنوان «منابع آب ایران» تدریس و تمامی فعالیت های مربوطه با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
1- قسمت تدریس شده از درس ششم با دقت مطالعه شود.
2- به سوالات بهش مطالعات اجتماعی از ارمغان شماره ی 3 الی 8 پاسخ دهید.
رباتیک
حیدری، مریم
رفع اشکال مدارات دانش آموزان
مدارسوم (چهار LED با چهار مقاومت متفاوت )
توضیحات جهت رعایت اتصالات درست سیم ها وشلوار نبودن پایه هایی که بهم گره خوردن و اتصال صحیح به باتری
سیم قرمز به مثبت وسیم مشکی به منفی
رعایت نکردن هرکدام ازاین نکات باعث صدمه به قطعه درمدار میشود.
درست کردن سه مدار اولیه و حتما مدارهای درست شده آورده شود .
لطفا پک ها رو به همراه خود بیاورید ودرحفظ ونگهداری آن دقت کنید .
1401/08/22
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
دختران گلم، فردا کتاب کار ریاضی را به همراه خود داشته باشید.
علوم پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- جهت ایجاد انگیزه و آشنایی بیشتر با مفهوم فسیل، فسیل صدف در کلاس ساخته شد.
2- بخش پایانی، درس چهارم با عنوان «برگی از تاریخ زمین» تدریس و تمامی فعالیت ها با همکاری دختران گلم پاسخ داده شد.
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- پروژه طرح «بیدپای آبان ماه» با همکاری دختران گلم در قالب کار گروهی انجام شد.
2- متن بخوان و بیندیش با عنوان «گلدان خالی» در قالب مسابقه ی روانخوانی توسط دختران عزیزم، خوانده سپس به سوالات «درک و دریافت» پاسخ داده شد.
لغات مترادف درس اول الی پنجم کتاب فارسی با دقت مطالعه سپس توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود.
هنر پنجم
عطایی، الهه
طراحی تلفیقی نقاشی و ماندالا (طرح یلدایی با ایده از انار و هندوانه )
مرحله طراحی انجام شد /جهت اجرا روی بوم
سواد مالی
گوهریان، فاطمه
تدریس درس سود و زیان و مفهوم کسب و کار سود ده و زیان ده
لطفا مفهوم سود و زیان و درامد و هزینه مرور شود - یکی از عادت های بد در ابتدای درس پس انداز نوشته شود .
1401/08/21
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
طرح سنجش استعداد ریاضی برگزار شد.
دختران گلم بابت تلاش شما عزیزان در طرح سنجش، صمیمانه سپاسگزارم.
دختران گلم در این آزمون ها آموختید ، یاد گرفتن هیچ درسی سخت نیست، فقط بعضی وقتها باید بیش تر تلاش کنید.
بابت تلاش بی وقفه ی شما عزیزانم، امروز تکلیف ندارید، استراحت کنید.
علوم پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
کاوشگری ساخت اثر دست بر روی گل مجسمه سازی، جهت ایجاد انگیزه برای تدریس درس چهارم، با عنوان « برگی از تاریخ زمین » انجام شد.
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- درس پنجم با عنوان «چنار و کدوبن» با اجرای نمایش متن درس، توسط دختران گلم در قالب کلاس بدون دیوار، تدریس سپس به سوالات «درست و نادرست» و «درک مطلب» پاسخ داده شد.
2- واژه آموزی درس پنجم تدریس شد.
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
دانش آموزان عزیز ، از مهارت های مدیریت استرس" مهارت راه های حل مسئله " و مفهوم "مسئله" و "راه های حل مسئله" را با تعامل کلاسی ، داستان ، کشیدن نقاشی از یک موقعیت استرس آور ، یاد گرفتند.
دختر گلم ، سه راه حل مسئله برای مسئله : "آشنا شدن با یک شخص جدید در کلاس " بنویسید .
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک و بازی کاپ گیم ریتمیک انجام شد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته توسط خود دانش آموزان انجام شد.
اتکیت میز غذاخوری تدریس شد.آشنایی با قاشق و چنگال و نحوه استفاده از انها و درست در دست گرفتن قاشق و چنگال با تک تک دانش آموزان تمرین شد و به وسیله ویدیو آموزشی آموزش داده شد. دانش آموزان توسط پاور پونیت با وسایل روی میز غذا خوری کارد ،قاشق، چنگال ، بشقاب ،نمکدان و فلفل پاش و رانر و دستمال سفره و... آشنا شدند. انواع بشقاب و قاشق و چنگال را دیدند و موارد مصرف آن را آموختند.
نحوه برش کردن خیار و در دست گرفتن کارد و چنگال در کلاس آموزش داده شد.