فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیده فاطمه مقیمی

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: تمرینات بخش «جمع و تفریق اعداد مخلوط» از کتاب کار علوی، در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1- فردا، نیازی به آوردن کتاب کار ریاضی نیست. 2- دختران گلی که پاکت علوی را بمن تحویل نداده اند، فردا به همراه داشته باشند.

فارسی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: 1- حکایت «زیرکی» بازخوانی و مفهوم آن بیان سپس ضرب المثل ها در قالب گفت و گو با دانش آموزان معنی شد و ارتباط حکایت با ضرب المثل مربوطه بیان شد. 2- کلمات هم خانواده و متضاد درس پنجم بیان شد. 3- با همکاری دختران گلم، سوالات درس پنجم از کتاب کار علوی به صورت گروهی با هدف ترویج همکاری و همدلی، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1- دختران گلم، فردا کتاب نگارش خود را به همراه داشته باشید. 2- به سوالات بخش فارسی از ارمغان های شماره ی 3 الی 8 پاسخ دهید.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: 1- درس پنجم با عنوان «جمعیت» مرور شد. 2- پس از گفت و گو در مورد آب و ارزش آن در زندگی ، بخش اول درس ششم با عنوان «منابع آب ایران» تدریس و تمامی فعالیت های مربوطه با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1- قسمت تدریس شده از درس ششم با دقت مطالعه شود. 2- به سوالات بهش مطالعات اجتماعی از ارمغان شماره ی 3 الی 8 پاسخ دهید.

رباتیک

مدرس: حیدری، مریم
فعالیت: رفع اشکال مدارات دانش آموزان مدارسوم (چهار LED با چهار مقاومت متفاوت ) توضیحات جهت رعایت اتصالات درست سیم ها وشلوار نبودن پایه هایی که بهم گره خوردن و اتصال صحیح به باتری سیم قرمز به مثبت وسیم مشکی به منفی رعایت نکردن هرکدام ازاین نکات باعث صدمه به قطعه درمدار می‌شود.
تکلیف: درست کردن سه مدار اولیه و حتما مدارهای درست شده آورده شود . لطفا پک ها رو به همراه خود بیاورید ودرحفظ ونگهداری آن دقت کنید .

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف: دختران گلم، فردا کتاب کار ریاضی را به همراه خود داشته باشید.

علوم پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: 1- جهت ایجاد انگیزه و آشنایی بیشتر با مفهوم فسیل، فسیل صدف در کلاس ساخته شد. 2- بخش پایانی، درس چهارم با عنوان «برگی از تاریخ زمین» تدریس و تمامی فعالیت ها با همکاری دختران گلم پاسخ داده شد.

فارسی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: 1- پروژه طرح «بیدپای آبان ماه» با همکاری دختران گلم در قالب کار گروهی انجام شد. 2- متن بخوان و بیندیش با عنوان «گلدان خالی» در قالب مسابقه ی روانخوانی توسط دختران عزیزم، خوانده سپس به سوالات «درک و دریافت» پاسخ داده شد.
تکلیف: لغات مترادف درس اول الی پنجم کتاب فارسی با دقت مطالعه سپس توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود.

هنر پنجم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: طراحی تلفیقی نقاشی و ماندالا (طرح یلدایی با ایده از انار و هندوانه ) مرحله طراحی انجام شد /جهت اجرا روی بوم

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس سود و زیان و مفهوم کسب و کار سود ده و زیان ده
تکلیف: لطفا مفهوم سود و زیان و درامد و هزینه مرور شود - یکی از عادت های بد در ابتدای درس پس انداز نوشته شود .

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: طرح سنجش استعداد ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دختران گلم بابت تلاش شما عزیزان در طرح سنجش، صمیمانه سپاسگزارم. دختران گلم در این آزمون ها آموختید ، یاد گرفتن هیچ درسی سخت نیست، فقط بعضی وقتها باید بیش تر تلاش کنید. بابت تلاش بی وقفه ی شما عزیزانم، امروز تکلیف ندارید، استراحت کنید.

علوم پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: کاوشگری ساخت اثر دست بر روی گل مجسمه سازی، جهت ایجاد انگیزه برای تدریس درس چهارم، با عنوان « برگی از تاریخ زمین » انجام شد.

فارسی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: 1- درس پنجم با عنوان «چنار و کدوبن» با اجرای نمایش متن درس، توسط دختران گلم در قالب کلاس بدون دیوار، تدریس سپس به سوالات «درست و نادرست» و «درک مطلب» پاسخ داده شد. 2- واژه آموزی درس پنجم تدریس شد.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: دانش آموزان عزیز ، از مهارت های مدیریت استرس" مهارت راه های حل مسئله " و مفهوم "مسئله" و "راه های حل مسئله" را با تعامل کلاسی ، داستان ، کشیدن نقاشی از یک موقعیت استرس آور ، یاد گرفتند.
تکلیف: دختر گلم ، سه راه حل مسئله برای مسئله : "آشنا شدن با یک شخص جدید در کلاس " بنویسید .

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک و بازی کاپ گیم ریتمیک انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته توسط خود دانش آموزان انجام شد. اتکیت میز غذاخوری تدریس شد.آشنایی با قاشق و چنگال و نحوه استفاده از انها و درست در دست گرفتن قاشق و چنگال با تک تک دانش آموزان تمرین شد و به وسیله ویدیو آموزشی آموزش داده شد. دانش آموزان توسط پاور پونیت با وسایل روی میز غذا خوری کارد ،قاشق، چنگال ، بشقاب ،نمکدان و فلفل پاش و رانر و دستمال سفره و... آشنا شدند. انواع بشقاب و قاشق و چنگال را دیدند و موارد مصرف آن را آموختند. نحوه برش کردن خیار و در دست گرفتن کارد و چنگال در کلاس آموزش داده شد.

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف: 1- از صفحه ی 2 تا پایان صفحه ی 31 کتاب درسی با دقت مطالعه شود. 2- روز شنبه، طرح سنجش استعداد ریاضی، برگزار خواهد شد. 3- به دخترانی که پاکت علوی را تحویل داده ام، حتما دعوتنامه ها را به اولیای عزیزشان تحویل داده و شنبه حتما پاکت را به همراه خود بیاورند. 4- دختران گلم، بخش ریاضی قسمت ارمغان هایی که به شما داده ام را پاسخ دهید.(شنبه ارمغان ها را به همراه داشته باشید .)

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف: طرح سنجش استعداد اجتماعی برگزار شد.

قرآن پنجم

مدرس: احمدی، شهناز
فعالیت: شروع کلاس با نام خدا و نوشتن وتدریس پیام قرآنی صفحه 22 در مورد آداب خواندن وگوش کردن به قران واحترام به آن داستانی در مورد فرو خوردن خشم و اخلاق نیکو داشتن از حضرت عیسی ع حدیث پیامبر در مورداحترام به قران وخدا خوانده شد تدریس صفحه روخوانی صفحه 25 ادامه سوره اعراف انجام شد صفحه 20 با همکاری دانش آموزان حل شد داستان زیبایی از انفاق و پرهیز از مسخره کردن در کلاس گفته شد
تکلیف: روخوانی صفحه 25 تمرین شود معانی کلمات و پیامهای قرآنی تا صفحه 22 مرور شود با تشکر احمدی

ورزش پنجم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش پاس هوک

زیبانویسی

مدرس: نفیسه، سینایی
فعالیت: تدریس درس ر و اتصالات آن و انجام تکالیف مربوطه در کلاس

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: 1- تمرینات بخش «کسر بزرگتر از واحد» از کتاب کار علوی ، در قالب پرسش و پاسخ از دختران گلم، پاسخ داده شد. 2- از مباحث «مفهوم کسر و عدد مخلوط»، «نمایش کسرها و اعداد مخلوط روی شکل و محور»، «مقایسه ی کسرها و اعداد مخلوط»، «تبدیل کسر بزرگتر از واحد به عدد مخلوط» و «تبدیل عدد مخلوط به کسر بزرگتر از واحد» رفع اشکال شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: 1- مباحث مهم درس 1 الی 5 از کتاب اجتماعی در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، مرور شد. 2- پاسخ ارزشیابی درس 4 و درس 5 بررسی شد.
تکلیف: 1- فردا طرح سنجش استعداد مطالعات اجتماعی برگزار خواهد شد. 2- درس اول الی پنجم مطالعات اجتماعی با دقت مطالعه سپس توسط یکی از والدین عزیز، پرسیده شود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: پس از پخش انیمیشنی از ولادت حضرت محمد(ص) با هدف ایجاد انگیزه برای دانش آموزان، درس پنجم با عنوان «گل صدبرگ» تدریس و تمامی فعالیت ها پاسخ داده شد.

استعداد فضایی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: طرح سنجش استعداد فضایی برگزار شد.

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: صفحه 16 کتاب نرم افزار فتوشاپ(مبحث ابزار های کمند ) تدریس شد.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: تمرینات «جلسه ی پنجم» از کتاب هوش و استعداد تحلیلی با همکاری دختران گلم پاسخ داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: