1401/08/10
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- کاردرکلاس صفحه ی 29 در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، پاسخ داده شد.
2- فعالیت صفحه ی 30 با موضوع تفریق اعداد مخلوط تدریس سپس کاردرکلاس مربوطه با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
3- برخی از سوالات تمرین صفحه ی 31، پاسخ داده شد.
دختران گلم، به تمرینات صفحه ی 31 از کتاب ریاضی پاسخ دهید.
علوم پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
دختر گلم، فردا نیازی به آوردن کتاب علوم، نیست.
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
درک مطلب درس چهارم با عنوان «بازرگان و پسران»، با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
2- دانش زبانی با هدف خوب گوش دادن و تفاوت شنیدن با گوش دادن، تدریس شد.
فردا کتاب فارسی به همراه داشته باشید.
مطالعات اجتماعی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
درس پنجم با عنوان «جمعیت ایران» از فصل دوم با عنوان «سرزمین ما» با هدف آشنایی دانش آموزان با مفهوم جمعیت، میزان جمعیت ایران و تهران، نحوه ی پراکندگی جمعیت ایران، فواید افزایش جمعیت و عوامل جذب کننده و دورکننده ی جمعیت،در قالب پاور پوینت تدریس شد.
پس از مطالعه ی دقیق درس پنجم، به سوالات درس پنجم از کتاب کار اجتماعی پاسخ دهید و کتاب کار اجتماعی را فردا به همراه داشته باشید.
هدیههای آسمان پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
درس سوم، از کتاب هدیه های آسمان با تعریف داستان زندگی حضرت مریم، جهت ایجاد انگیزه، تدریس و تمامی فعالیت ها پاسخ داده شد.
1- دختران گلم، فردا کتاب هدیه های آسمان را به همراه داشته باشید.
2- درس سوم را با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.
رایانه
رضایی، انسیه
آموزش تفاوت بین save و Save as و آموزش مهارت در انتخاب اشیاء ، ابزار های انتخاب معمولی با تکرار و مرور توسط عزیزان انجام شد.
سلام
عزیزانم ، لطفا صفحه 13 کتاب نرم افزار فتوشاپ بخش های (کامل کن و انتخاب کن) را با دقت حل کنید. (10 دقیقه)
1401/08/09
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- مبحث «جمع و تفریق اعداد مخلوط» پس از یادآوری مبحث جمع و تفریق کسرها، تدریس و درسنامه ی مربوطه توسط دانش آموزان، در کتاب درسی، یادداشت شد.
2- فعالیت صفحه ی 27 با هدف یادآوری جمع و تفریق کسرها، توضیح سپس کاردرکلاس مربوطه، پاسخ داده شد.
3- فعالیت صفحه ی 28 با هدف جمع و تفریق اعداد مخلوط، توضیح داده شد.
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- پاسخ سوالات باقی مانده ی درس سوم از کتاب کار علوی، با همکاری دختران گلم پاسخ داده شد.
2- برخی از دختران گلم، خاطرات خود را در مورد «تفریحات جذاب»، در کلاس، برای دوستانشان، خواندند.
3- روخوانی درس چهارم با عنوان «بازرگان و پسران» انجام سپس معانی کلمات بیان شد.
4- مفهوم درس چهارم، بیان شد.
5- بخش «درست و نادرست» درس چهارم، با همکاری دانش آموزان، پاسخ داده شد.
1- فردا نیازی به آوردن کتاب کار فارسی نیست.
2- مترادف کلمات از درس اول تا چهارم، با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.
املا پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
دفتر املا توسط یکی از اولیای گرامی امضا شود و دختران گلم دفتر را، فردا به همراه خود بیاورید.
مطالعات اجتماعی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
پاسخ سوالات درس سوم و چهارم از کتاب کار علوی در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، بررسی شد.
فردا نیازی به آوردن کتاب کار اجتماعی علوی نیست.
هدیههای آسمان پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
درس دوم با عنوان «تنها او» با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.
رباتیک
حیدری، مریم
توضیحات درمورد پک الکترونیک واموزش عملی ساخت مدارهای موازی ومتوالی
وتوضیحات لازم جهت اتصالات ونحوه کار
تکمیل مدارها ی موازی ومتوالی واتصالات
تحقیق درمورد قطعه بعدی الکترونیک (مقاومت)
1401/08/08
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- مبحث «مقایسه ی کسرها» و «مقایسه ی اعداد مخلوط تدریس شد.
2- تمرینات صفحه ی 26 کتاب ریاضی، ابتدا توضیح سپس پاسخ داده شد.
علوم پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- از تمامی دانش آموزان پرسش و پاسخ، صورت گرفت.
2- پاسخ سوالاتِ تمرین درس سوم از کتاب کار علوی، بررسی شد.
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
بخشی از سوالات درس سوم با عنوان «رازی و ساخت بیمارستان»، از کتاب کار فارسی، با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
شعر «خرد رهنمای، خرد دلگشای» فردا پرسیده می شود.
نگارش پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
انشایی با موضوع «پولدار شدن بهتر است یا دانشمند شدن؟» بنویسید.(حداقل یک صفحه باشد.مدت زمان انجام تکلیف: 40 دقیقه)
فردا دفتر انشا را به همراه خود داشته باشید.
املا پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
از درس سوم با عنوان «رازی و ساخت بیمارستان» املا گرفته شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
دختران گلم پس از مطالعه ی دقیق درس چهارم با عنوان «من عضو گروه هستم»، به سوالات درس چهارم از کتاب کار علوی پاسخ دهند.
فردا کتاب مطالعات اجتماعی و کتاب کار اجتماعی را به همراه داشته باشید.
هنر پنجم
عطایی، الهه
ادامه و تکمیل طراحی ماندالا جلسه قبل و سپس رنگ آمیزی آن انجام شد
سواد مالی
گوهریان، فاطمه
تدریس درس هزینه و گفت و گوی کلاسی درباره مشاغل -بررسی فیش حقوقی
1401/08/07
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- مفهوم «کسر»، «کسر بزرگتر از واحد» و «عدد مخلوط با مشارکت دانش آموزان، توضیح داده شد.
2- «تبدیل کسر بزرگتر از واحد به عدد مخلوط» و «تبدیل عدد مخلوط به کسر بزرگتر از واحد» تدریس شد.
3- فعالیت و کاردرکلاس صفحات 22 و 23 تدریس شد.
4- تمرینات و کاردرکلاس صفحات 24 و 25 کتاب ریاضی، در قالب پرسش از دانش آموزان، جهت تثبیت درس، پاسخ داده شد.
1- به سوالات صفحات 35، 36 و 37 از کتاب کار علوی پاسخ دهید.(به جز سوالات مقایسه کردن یعنی سوال 5 و 9)
2- پاسخ دادن به سوالات پیشرفته اختیاری است.
3- فردا کتاب کار ریاضی را به همراه داشته باشید.
علوم پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
به برخی از سوالات بخش تمرین، از کتاب کار علوی پاسخ داده شد.
فردا نیازی به آوردن کتاب درسی علوم نیست.
نگارش پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- نگارش درس سوم با عنوان «رازی و ساخت بیمارستان» با همکاری دختران گلم، کامل شد.
2- نکات لازم جهت «خاطره نویسی» در کلاس توضیح داده شد.
املا پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- اولیای گرامی،لطفا یک صفحه املا از درس سوم به دختران گلم بگویید.(به صورت جمله باشد و در دفتر مشق نوشته شود.)(مدت زمان انجام تکلیف: 30 دقیقه)
2- دفتر مشق فردا آورده شود.
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
از مهارت های زندگی " شناخت افکار منفی و مثبت" و " انتخاب افکار مثبت جایگزین" آموزش داده شد.
داستانی از انتخاب یک فکر مثبت و توانمند شدن در آن فکر مثبت و رسیدن به نتیجه مطلوب بنویسید.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بادی پرکاشن و حرکات ریتمیک بادی پرکاشن انجام شد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر درس هفته های گذشته انجام شد.
دانش آموزان با کلمات جادویی معذرت میخواهم، ببخشید، متاسفم، عذر میخواهم آشنا شدند.
معانی واکنش و پاسخ و تفاوت آنها را آموختند واکنش به عکس العمل بدون فکر و در لحظه میگویند
پاسخ به عکس العمل با فکر و صحیح میگویند.
تئوری سوسک برای دانش آموزان توضیح داده شد.
سناریو های موقعیت های تنش زا به صورت گروهی گفته شد و واکنش و پاسخ آنها توسط خود دانش آموزان بحث و گفتگو انجام شد.