1401/08/25
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام:
کتاب ریاضی صفحه ی 48 و 49 با هدف تثببت عدد 1-2 و همچنین تقارن انجام شد.
تکلیف:
با سلام و احترام: اولیای عزیز؛ طرح کتاب دو خطی ویژه هفته کتاب و کتابخوانی به منازل ارسال شد. لطفا دخترهای گلم با کلماتی که تدریس شده در حد دو خط جملات با مفهوم به همراه نقاشی کشیده و روز شنبه همراه داشته باشند.
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
روان خوانی نشانه ت در کلاس تمرین شد و از دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف:
اولیای عزیز؛ لطفا هر شب روان خوانی های بارگزاری شده در پرتال تمرین شود. شنبه پرسیده می شود.
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
نگارش درس تاب نشانه ت تکمیل شد.
جهت ارزیابی دانش آموزان در دفتر مشق املاء گفته شد.
تکلیف:
اولیای عزیز؛ دخترهای گلم 1_ ارمغان هفتگی شماره ی 3 و 9، 2-ریاضی علوی تم 7 صفحه ی 50 الی 55، 3- در دفتر مشق یک املا گفته شود.
باتشکر
رایانه
مدرس:
رضایی، انسیه
فعالیت:
آموزش ذخیره سازی و ساخت فایل جدید و باز کردن فایل در برنامه نقاشی (Paint)انجام شد.
1401/08/24
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام: مبحث تقارن با استفاده از دست ورزی تدریس شد.
علوم اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
کلیپ آموزشی فندوق فصل سوم، سالم باش شاداب باش جهت تثبیت یادگیری درکلاس پخش شد.
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
سرمشق های کتاب نگارش، درس تاب نشانه ی ت صفحه ی 46 الی 48 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
اولیای عزیز؛ 1-دخترهای گلم کاربرگ فارسی،2- دفتر شطرنجی و3- یک املاء در دفتر مشق بنویسند.
(مدت زمان انجام تکالیف:40دقیقه)
سرود
مدرس:
شعبانی، هلیا
فعالیت:
تمرین بخش اول ترانه ترن قشنگ من
سواد مالی
مدرس:
گوهریان، فاطمه
فعالیت:
تدریس درس پس انداز و آشنایی با فواید قلک
تکلیف:
لطفا فعالیت های منزل انجام شود و قلک های ساخته شده به کلاس آورده شود
1401/08/23
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام:
صفحه ی 46 و47 کتاب با هدف الگوی شطرنجی و الگوی تکرار شونده و همچنین عدد دو تدریس و آموزش داده شد.
حل تمرین آن انجام شد.
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
کتاب نگارش درس توت نشانه ی او صفحه ی 41 الی 43 تکمیل شد.
تکلیف:
اولیای محترم دخترهای نازنینم کتاب فارسی علوی قسمت مربوط به نشانه او را صفحات63 الی 66 انجام دهند. عدد نویسی 2،عدد نویسی 2-1و عدد نویسی 1-2(برعکس) از هر کدام 2سطر در دفتر مشق نوشته شود. 4 سطر املاء به دخترهای گلم گفته شود. روان خوانی انجام شود.(مدت زمان انجام تکالیف: 45 دقیقه)
با تشکر
املا اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
اولین املاء در دفتر املاء گفته شد.
ورزش اول
مدرس:
صفایی، منصوره
فعالیت:
نرمش ، بازی ماهی چته ؟ با هدف بهبود تعادل و چابکی
مهارت زندگی
مدرس:
بهروش، ملیکا
فعالیت:
از مهارت های " رعایت بهداشت فردی" ، مهارت شستن دست ها ، حمام رفتن ، ناخن گرفتن، با داستان و نقاشی و تعامل کلاسی و مفهوم " تمیزی و کثیفی" آموزش داده شد .
تکلیف:
دانش آموز عزیز ، با دستان تمیز کنار سفره غذا بنشیند .
1401/08/22
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام:
روان خوانی درس جدید پرسیده شد.
تکلیف:
روان خوانی روز گذشته تکرار و تمرین شود، فردا پرسیده می شود.
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
املاء تخته ای جهت ارزیابی دانش آموزان در دفتر مشق گفته شد.
تکلیف:
اولیای عزیز؛ به دخترهای گلم در منزل 6 سطر املاء گفته شود و کتاب هوش و ریاضی صفحات 18 الی 21 انجام شود.
(مدت زمان انجام تکالیف: 30 دقیقه)
باتشکر
هنر اول
مدرس:
عطایی، الهه
فعالیت:
به دلیل برگزاری اردو کلاس هنر تشکیل نشد
بازی استراتژیک
مدرس:
کرمی، هما
فعالیت:
نرمش موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بازی بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.
1401/08/21
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام:
1-«طرح سنجش استعداد ریاضی برگزار شد.»2-صفحه آغاین تم 7،صفحه ی 44 و 45 از تم 7؛ باهدف جمع و تفریق ِ حاصل کمتر از 5،آشنایی با عدد 1 و 2،دسته های 5 تایی، اضافه کردن و کم کردن و آشنایی با عدد تدریس شد و حل تمرین صفحه ی 44 و 45 در کتاب انجام شد.
علوم اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
فصل چهارم دنیای جانوران با مشارکت و همکاری دانش آموزان به صورت کار گروهی تدریس شد. دراین فصل دخترهای گلم؛ با موجودات زنده و غیر زنده-شکل- اندازه - غذا-حرکت- رشد جانوران آشنا شدند. و همچنین جانوران مفید و غیر مفید معرفی شد.
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
سرمشق های صفحه های 43 الی 45 درس توت نشانه ی او در کلاس انجام شد.
تکلیف:
اولیای گرامی؛ فرشته های نازنینم کاربرگ نشانه ی او و کتاب فارسی علوی نشانه ی س درس مدرسه؛ صفحه ی 59 الی 62 را در منزل انجام دهند.(مدت زمان انجام تکالیف:30 دقیقه می باشد)
باتشکر
قرآن اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
درس دوم صفحه 22 الی 29 کتاب قرآن تدریس شد و سوره کوثر، پیام قرآنی همخوانی شد و همچنین داستان نان، صفحه 27 با مشارکت دانش آموزان بیان شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
مروری بر دروس هفته های گذشته توسط خود دانش آموزان انجام شد.
اتکیت میز غذاخوری تدریس شد.آشنایی با قاشق و چنگال و نحوه استفاده از انها و درست در دست گرفتن قاشق و چنگال با تک تک دانش آموزان تمرین شد و به وسیله ویدیو آموزشی آموزش داده شد. دانش آموزان توسط پاور پونیت با وسایل روی میز غذا خوری کارد ،قاشق، چنگال ، بشقاب ،نمکدان و فلفل پاش و رانر و دستمال سفره و... آشنا شدند. انواع بشقاب و قاشق و چنگال را دیدند و موارد مصرف آن را آموختند