فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: لیلا رجبی

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: 1-تعریف تقارن 2- تفاوت تقارن و الگو در صفحه ی شطرنجی توسط دانش آموزان انجام شد.

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : نشانه ی ش با استفاده از روش اکتشافی و کلیپ معرفی نشانه تدریس شد . روان خوانی صفحه ی 105 کتاب فارسی علوی انجام شد .جدول ترکیب و کلمات مربوط به ترکیب کلمات در کلاس معرفی شد .
تکلیف: روان خوانی کتاب فارسی علوی صفحه 105 انجام شود .

نگارش اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: سوالات 2 و 3 کتاب نگارش درس گوش شنوا صفحات 64 الی 66 در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد . دیکته تخته ای انجام شد .
تکلیف: 1-یک بار از روی دیکته تخته ای نوشته شود .2-سرمشق های کتاب نگارش درس گوش شنوا انجام شود 3- 6 سطر املا گفته شود .

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر پروژه شماره 2 کتاب حل و توسط دانش آموزان عزیز تمرین و اجرا شد.

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : کتاب ریاضی آ.پ صفحه ی 77 از تم 11 انجام شد .2-کتاب ریاضی علوی تم 11 تکمیل شد .

علوم اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: کتاب کار علوی فصل 6، درس زمین خانه ی پر آب صفحات 67 الی 76 در کلاس انجام شد .

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: روان خوانی درس 7 استخر انجام شد .
تکلیف: رون خوانی صفحه ی 100 کتاب فارسی علوی تکمیل شود .

نگارش اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: کتاب نگارش درس استخر صفحات 61-62-63 سوالات 2 و 3 انجام شد .
تکلیف: اولیای گرامی ؛ 1-دانش آموزانی که سرمشق های کتاب نگارش را انجام نداده اند ، در منزل تکمیل کنند .2- کتاب هوش ریاضی صفحات 28 الی 31 و ارمغان هفته ی 12 انجام شود . باتشکر

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس کارت بانکی و اشنایی با دستگاه کارتخوان و کارت بانکی
تکلیف: لطفا فعالیت منزل انجام شود

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: کتاب ریاضی صفحه 72 الی 76 از تم 11 با هدف اضافه کردن-تقارن جدولی- مساوی-عدد 8-الگو و شمارش انجام شد.

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: 1- ِ ربط یا دوستی مجدد تدریس شد. 2-جدول تشخیصی اِ، ای و ِ ربط انجام شد. 3- ِ ربط توسط دانش آموزان باهدف یادگیری همسالان تدریس و مرور شد. 4- روان خوانی کتاب فارسی علوی صفحه ی 99 پرسیده شد.
تکلیف: اولیای گرامی؛ 1- دخترهای گلم کتاب فارسی علوی درس استخر را کامل کنند.(صفحات97 الی 100) 2- یک جدول تشخیصی کشیده و در ستون های آن (ا اول،ا وسط،اآخر چسبان،اآخر تنها،ای مستقل،می کاری و ِ دوستی) نوشته شود. از روی متن صفحه ی 99 کتاب فارسی علوی کلمات فوق را پیدا کنند و بنویسند.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت « تلاش کردن» از دسته مهارت های « مسئولیت پذیری» با معرفی «رفتارهای تلاشگرانه» و «رفتارهای تنبلی و اهمال کاری» ، «کاردستی» ،« شعر» ، «پرسش و پاسخ کلاسی» آموزش داده شد .
تکلیف: دختر گلم ، کاردستی مهارت تلاش کردن را انجام دهد ، رفتارهای تلاشگرانه را به مادر و پدر ، توضیح دهد .

علوم اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: باسلام و احترام : فصل 6 درس زمین خانه ی پر آب ما ، با مشارکت دانش آموزان به صورت پرسش و پاسخ تدریس شد .

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: 1- ِ ربط یا ِ دوستی با مشارکت دانش آموزان به صورت کد گذاری تدریس شد .2- تفاوت ه آخر و ِ دوستی گفته شد .
تکلیف: اولیای عزیز ؛ 1- دانش آموزان گلم کتاب فارسی علوی سوالات 1 الی 5 درس استخر (صفحات 95 الی 97) را انجام دهند . 2- 6 جمله املاء در دفتر مشق نوشته شود .(املاء از ِ دوستی گفته شود .) 3 - روان خوانی صفحه ی 99 تمرین شود . باتشکر

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : 1-تقارن شطرنجی مجدد توضیح داده شد .2- نماد علامت مساوی تدریس شد . 3- سوالات ؛ 1-2- 3-6-8-10 از تم 11 کتاب ریاضی علوی در کلاس آنلاین انجام شد .

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: 1-نشانه ی "ای" و "اِ" مجدد مرور شد .2- ای مستقل و " ی " آخر تکرار و تمرین شد و در کلمات در جدول تشخیصی قرار گرفتند . 3 - دانش آموزان برای تدریس ِ ربط یا دوستی آماده شدند .
تکلیف: اولیای عزیز ،1- دخترهای قشنگم با کلمه های ؛ ساده ای - نامه ای - ستاره ای جمله بسازند .2- 6 جمله املا نوشته شود .( سعی شود از کلماتی که ای مخصوص دارد استفاده شود ) . روان خوانی صفحه ی 99 کتاب فارسی علوی تمرین شود . باتشکر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: