1402/01/22
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام :
صفحه ی 153 و 154 از تم 22 کتاب ریاضی آموزش و پرورش انجام شد.
فارسی اول
یاری، مینا
نشانه ی ح ،ز،ذال مرور و تمرین و نشانه ی ضاد تدریس شد و روان خوانی درس رضا از دانش آموزان پرسیده شد .
نگارش اول
یاری، مینا
نگارش درس رضا در کلاس انجام شد .
اولیای عزیز ،1_دخترهای گلم یک بار با دقت از روی درس رضا،حلزون و علی و معصومه بنویسند.2_یک املا گفته نوشته شود . باتشکر
1402/01/21
نگارش اول
یاری، مینا
با سلام و احترام :
نگارش درس حلزون تکمیل شد و یک املا تخته ای نوشتند .
اولیای عزیز ،1_ دخترهای گلم یک جدول تشخیصی (صاد،عین،ح،ه)کشیده و از روی درس حلزون نشانه های مورد نظر را پیدا کنند و بنویسند .2_یک املا به بزرگ تر ها گفته شود . باتشکر
ورزش اول
صفایی، منصوره
نرمش ، بازی شماره بدم (تمرکزی )
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
از مهارت های مدیریت ارتباط، مهارت مدیریت خشم با نمایش عروسکی ، بحث کلاسی ، تمرین کتاب و کارگروهی آموزش داده شد .
دختر گلم ، چراغ راهنمایی برای مدیریت خشم را اجراء کند .
1402/01/20
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام :
صفحه ی 151 و 152 کتاب ریاضی آموزش و پرورش انجام و مسئله دو مرحله ای آموزش داده شد .
اولیای عزیز ،دخترهای گلم الگوی های 5(از 95 به 5) و 10(از90 به 10) را به صورت معکوس در دفتر مشق انجام دهند.با تشکر
فارسی اول
یاری، مینا
نشانه ی ح ح تدریس و روان خوانی درس از دانش آموزان پرسیده شد .
روان خوانی درس (صدای موج،سفر دلپذیر،علی و معصومه ،مثل ماه و حلزون )تمرین شود . باتشکر
نگارش اول
یاری، مینا
دخترهای گلم یک املا تخته ای در دفتر مشق نوشتند و همچنین نگارش درس حلزون در کلاس انجام دادند .
اولیای عزیز دخترهای گلم 1_ با کلمات ( حلزون_حرکت ، حیوان _ مزرعه ، حرکت _ مثل ، خوش حال_ عمو ، محمد_معلم ، صبح _باعث ، حوله _مخصوص ، صبحانه _ دلپذیر ، ناراحت _ کثیف ، احساس _لثه ،صندوق_ گذاشت) جمله بسازند .2_ ده خط املا بنویسند . باتشکر
قرآن اول
یاری، مینا
سوره نصر همخوانی شد .
هنر اول
عطایی، الهه
کار باخمیر کنگو انجام شد
بازی استراتژیک
کرمی، هما
بازیهای حرکتی ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.
1402/01/19
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام :
صفحه ی 149 و 150 کتاب ریاضی از تم 22 کتاب ریاضی آ.پ در کلاس انجام شد .
اولیای عزیز دخترهای گلم ،1- جواب تفریق های زیرا به صورت رو به عقب انجام دهند.=7-17 ، =5-25 ، =4-13 ،=5-35 ،=5-10 ، =4-23 ، =8-19 و همچنین 5 نمونه ساعت در دفتر مشق انجام شود. باتشکر
فارسی اول
یاری، مینا
1-روان خوانی درس نشانه ی ذال و ث پرسیده شد .2-دیکته ای تخته ای 3-دیکته به صورت جایگذاری نشانه در دفتر مشق گفته شد .
اولیای گرامی ؛1_دخترهای گلم یک بار از روی متن درس مثل خورشید ،علی و معصومه ، سفر دلپذیر،صدای موج بخوانند و از هر درس 5 کلمه (نشانه ی صاد.ذال.عین.ث) پیدا کنند و جمله بسازند .2_فردا روان خوانی درس های فوق پرسیده می شود .باتشکر
قرآن اول
یاری، مینا
سوره نصر همخوانی شد .
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر تمام دروس سال گذشته به وسیله شعر و کلیپ و نمایش توسط خود دانش آموزان