فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: لیلا رجبی

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: الگوی تکرار شونده (ویترین) جهت تثبیت یادگیری تکرار و تمرین شد.

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: نشانه ی د درس باد با نمایش، کد گذاری و شعر تدریس شد. صدا کشی، بخش کردن و جمله سازی به صورت شفاهی و کتبی تمرین شد. روان خوانی درس باد و مرور نشانه های قبل انجام شد.

نگارش اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: سرمشق های کتاب نگارش صفحه ی 34 الی 36 انجام شد و همچنین کلمات و جمله های ؛ آباد-بَد- باد - اَدَب - بااَدَب - اَبَد - بابا آب داد. بابا اَدَب داد. بابا آداب داد. در دفتر مشق تکرار و تمرین شد.
تکلیف: اولیای محترم: 1-دخترهای نازنینم کلمات و جمله های فوق را یک خط در دفتر مشق بخوانند و بنویسند و جدول دوستی را در دفتر بکشند و انجام دهند. 2-یک متن در دفتر مشق چسبانده و یا نوشته و دخترهای عزیزم نشانه ی آ ا (سبز)، ب ب(آبی) و د (قرمز) کنند.(دور کشی نشانه) باتشکر (مدت زمان انجام تکالیف، 30دقیقه می باشد.)

سرود

مدرس: شعبانی، هلیا
فعالیت: خواندن درست و کوک نت های ترانه دو دوشب نخوابیدم و نت های موسیقی مرور ترانه های گذشته

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس نیازها و خواسته ها و آشنایی دانش آموزان با تفاوت خواسته های انسان های اولیه و انسان امروزی و همچنین شباهت نیازهای انسانها در هر زمان-مشاهده کارتون و کلیپ اموزشی
تکلیف: لطفابرگه فعالیت منزل که به دانش آموزان داده شده است، انجام شود

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: مفهموم کم کردن با انگشتان دست آموزش داده شد و تمرینات صفحات 33و 34 کتاب انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای قشنگم؛ کتاب ریاضی علوی تم 5 صفحات 36 الی 40 (مربوط به مباحث الگوی شطرنجی،چوب خط،کم کردن و اضافه کردن) را انجام دهند. مدت زمان انجام تکالیف: 30دقیقه می (باشد.) باتشکر

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: روان خوانی کلمات، بخش کردن و صداکشی کلمات آموزش داده شده جهت تثبیت یادگیری در کلاس انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم کلمات سرمشق داده شده ی دفتر مشق (جلسه ی گذشته) روانخوانی شود. قابل ذکر است، همه روزه روانخوانی تکرار و تمرین شود. باتشکر

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، بازی خرگوش بی لانه با هدف بهبود چابکی

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت " تغذیه سالم" ، " وعده های غذایی سالم بخوریم" با داستان و نمایش کلاسی و نمایش فیلم آموزش داده شد .
تکلیف: دانش آموز عزیز مواد غذایی سالم را به مادر نشان دهید .

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام: تدریس مجدد نشانه ی اَ با مشارکت دانش آموزان و مرور مطالب جلسه گذشته انجام شد. صدا کشی، بخش کردن و جمله سازی به صورت شفاهی تکرار و تمرین شد.

نگارش اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: مباحث درسی مربوط به نشانه اَ (صفحات31 الی 33)تدریس و کتاب نگارش توسط،دخترهای پرتلاشم تکمیل شد.
تکلیف: اولیای عزیز: دخترهای گلم کتاب فارسی علوی قسمت نشانه ی اَ صفحات 47 الی 50 را انجام دهند. دانش آموزان عزیزی که نتوانستند در کلاس کتاب علوی بخش نگاره های خود را تکمیل کنند، امروز در منزل تکمیل کرده و فردا همراه داشته باشند. (مدت زمان انجام تکالیف 30 دقیقه می باشد.) باتشکر

هنر اول

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: کاردستی با موضوع زنبور با کاغذ رنگی انجام شد / با تاکید بر استفاده از دایره لطفا جهت جلسه بعدی هنر /لوله دستمال کاغذی (بدون دستمال )آورده شود/ اسم نوشته شود

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی بادی پرکاشن ریتمیک و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: صفحه آغازین تم 5،صحفه ی 30 با هدف آموزش جمع و صفحه ی 31 با هدف آموزش تفریق تدریس شد و تمرینات کتاب صفحات مذکور انجام شد.

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: تدریس نشانه ی آ و ب و همچنین روانخوانی درس های مذکور دوره شد. درس ابر نشانه ی اَ َ با استفاده از داستان تدریس شد.

نگارش اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: سرمشق های نگارش صفحه ی 31-32-33 انجام شد. جدول دوستی و سرمشق های نشانه ی آ. ب و اَ در دفتر مشق تمرین شد.
تکلیف: اولیای محترم:دخترهای گلم سرمشق های گرفته شده در دفتر مشق را به صورت کتبی در دفتر مشق صدا کشی کنند. جدول دوستی نیز تمرین و تکمیل شود. باتشکر(مدت زمان انجام تکلیف 10 دقیقه)

قرآن اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: سوره ی توحید و سوره ی کوثر و پیام های قرآنی درس اول و دوم تکرار و تمرین شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: توسط میس اتیکت و نمایش مرور درس های هفته های گذشته انجام شد. به صورت رول پلی بچها با کلمات معذرت میخواهم ،ببخشید، عذر میخواهم آشنا شدند. مراحل معذرت خواهی به صورت نمایش برای بچها اجرا شد و آموختند برای معذرت خواهی چه روندی را باید طی کنند. مراحل شامل: 1)کجا اشتباه کردم؟ بچه ها حالت فکر کردن را اجرا میکنند 2) الان دوستم چه حسی دارد؟ با دست شکل قلب درست میکنند 3) الان به دوستم چی بگم؟ با دست به لب اشاره میکنند 4)برای جبران چه کنم؟ دوباره حالت فکر کردن را اجرا میکنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: