فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: لیلا رجبی

نگارش اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : نگارش درس حلزون تکمیل شد و یک املا تخته ای نوشتند .
تکلیف: اولیای عزیز ،1_ دخترهای گلم یک جدول تشخیصی (صاد،عین،ح،ه)کشیده و از روی درس حلزون نشانه های مورد نظر را پیدا کنند و بنویسند .2_یک املا به بزرگ تر ها گفته شود . باتشکر

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، بازی شماره بدم (تمرکزی )

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت های مدیریت ارتباط، مهارت مدیریت خشم با نمایش عروسکی ، بحث کلاسی ، تمرین کتاب و کارگروهی آموزش داده شد .
تکلیف: دختر گلم ، چراغ راهنمایی برای مدیریت خشم را اجراء کند .

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : صفحه ی 151 و 152 کتاب ریاضی آموزش و پرورش انجام و مسئله دو مرحله ای آموزش داده شد .
تکلیف: اولیای عزیز ،دخترهای گلم الگوی های 5(از 95 به 5) و 10(از90 به 10) را به صورت معکوس در دفتر مشق انجام دهند.با تشکر

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: نشانه ی ح ح تدریس و روان خوانی درس از دانش آموزان پرسیده شد .
تکلیف: روان خوانی درس (صدای موج،سفر دلپذیر،علی و معصومه ،مثل ماه و حلزون )تمرین شود . باتشکر

نگارش اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: دخترهای گلم یک املا تخته ای در دفتر مشق نوشتند و همچنین نگارش درس حلزون در کلاس انجام دادند .
تکلیف: اولیای عزیز دخترهای گلم 1_ با کلمات ( حلزون_حرکت ، حیوان _ مزرعه ، حرکت _ مثل ، خوش حال_ عمو ، محمد_معلم ، صبح _باعث ، حوله _مخصوص ، صبحانه _ دلپذیر ، ناراحت _ کثیف ، احساس _لثه ،صندوق_ گذاشت) جمله بسازند .2_ ده خط املا بنویسند . باتشکر

قرآن اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: سوره نصر همخوانی شد .

هنر اول

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: کار باخمیر کنگو انجام شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازیهای حرکتی ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : صفحه ی 149 و 150 کتاب ریاضی از تم 22 کتاب ریاضی آ.پ در کلاس انجام شد .
تکلیف: اولیای عزیز دخترهای گلم ،1- جواب تفریق های زیرا به صورت رو به عقب انجام دهند.=7-17 ، =5-25 ، =4-13 ،=5-35 ،=5-10 ، =4-23 ، =8-19 و همچنین 5 نمونه ساعت در دفتر مشق انجام شود. باتشکر

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: 1-روان خوانی درس نشانه ی ذال و ث پرسیده شد .2-دیکته ای تخته ای 3-دیکته به صورت جایگذاری نشانه در دفتر مشق گفته شد .
تکلیف: اولیای گرامی ؛1_دخترهای گلم یک بار از روی متن درس مثل خورشید ،علی و معصومه ، سفر دلپذیر،صدای موج بخوانند و از هر درس 5 کلمه (نشانه ی صاد.ذال.عین.ث) پیدا کنند و جمله بسازند .2_فردا روان خوانی درس های فوق پرسیده می شود .باتشکر

قرآن اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: سوره نصر همخوانی شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر تمام دروس سال گذشته به وسیله شعر و کلیپ و نمایش توسط خود دانش آموزان

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : ساعت تدریس شد وتمرین های کتاب ریاضی آموزش و پرورش صفحه ی 146 و 147 انجام شد ودخترهای گلم ساعت و عدد نویسی را در دفتر مشق تمرین کردند .(عزیزانی که کتاب ریاضی آ.پ خود را تا تم 21 صفحه ی 147 انجام نداده اند ،انجام دهند .)
تکلیف: اولیای عزیز برای دخترهای گلم ده ساعت مانند صفحه ی146 و 147 کتاب ریاضی آ.پ در دفترمشق بکشید و دخترهای عزیزم جواب دهند وهمچنین ,اعداد 15-16-17-18--19-22-37-44-53-68-79-80-99-88-91را به حروف بنویسند .

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: نشانه های ث با استفاده از کلیپ ،داستان و ایجاد انگیزه ی نقاشی با اثر انگشت تدریس شد . روان خوانی درس انجام و از دانش آموزان پرسیده شد .

نگارش اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: کتاب نگارش درس مثل خورشید در کلاس انجام شد .(عزیزانی که کتاب نگارش خود را تا درس علی و معصومه صفحه ی 114 انجام نداده اند انجام دهند .)
تکلیف: اولیای عزیز دخترهای گلم کتاب فارسی علوی درس مثل خورشید را انجام دهند.باتشکر

املا اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: دخترهای گلم از نشانه ی صاد،ذال و عین در دفتر املا خود املا نوشتند .

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر دروس تدریس شده مرور و تمرین شد. جلسه ی آینده از پروژه صفحه 47 امتحان عملی گرفته می شود.
تکلیف: لطفا پروژه صفحه 47 کتاب تمرین شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: