فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم میرزاخانی

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با حل یک تمرین و پخش فیلمی ارسالی یکی از دختران گلم از بازی مختصات نقطه ، صفحه ی 81 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد.
تکلیف: کتاب ریاضی تمرین صفحه ی 82 در دفتر حل شود. مرور فصل 4 کامل حل شود. فصل 4 کاملا تمرین و تکرار شود. پرسش و پاسخ از فصل 4 کتاب ریاضی انجام می شود.فیلم بازی مختصات نقطه ارسال شود.

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با پخش فیلم آزمایش های علوم ارسالی توسط دختران گلم، مطالب درس 8 کتاب علوم با ارائه ی محتوای مربوطه و مشارکت دانش آموزان کامل تدریس شد.
تکلیف: از کتاب کار صفحات 109 و 110 و 111 و 112 با دقت حل شود.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: درس 12 ( سفرهای بابرکت) مرور شد ، سپس به ادامه سوالات درس صفحه 76 تا 78 پاسخ داده شد. ارزشیابی از درس 9 و 10 انجام شد.

قرآن ششم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 56 الی 58 کتاب قرآن پرسش و پاسخ از دانش آموزان گوش دادن صوت سوره حمد در کلاس تکرار درسهای قبلی روخوانی و روانخوانی دانش آموزان از آیات کتاب

ورزش ششم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های تخصصی یوگا ، آموزش دوازده گام سلام بر خورشید
تکلیف: تمرین در منزل

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: آموزش پروژه خرس متحرک صفحه 69 تدریس شد.
تکلیف: اشکال مختلفی به سلیقه خود مانند خرس ، ماشین، قطار ،...کشیده و حالتهای مختلف آنها را برای انیمیشن حرکت دادن رسم کنید و سپس برای آنها طوری برنامه دهید که حرکت کنند.

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته، صفحه ی 80 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد. مسابقه ی خانم ریاضی شماره ی 6 برگزار شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی درسنامه درس 4 فصل چهار با دقت مطالعه شود و کار در کلاس صفحات 115و 116 حل شود.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: املای حافظه ای از درس 9 تا 11 گرفته شد. دانش آموزان با توجه به موضوع های بیان شده در کارگاه درس پژوهی صفحه82 کتاب ، در گروه های خود به گفت و گو پرداختند.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: درسنامه درس 15 (انواع لباس) کتاب کار مطالعه شد و به سوالات صفحه 116 و 117 پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
تکلیف: جهت آمادگی برای ارزشیابی، درس 9 و 10 را با دقت مطالعه کنید.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از کتاب مهارت های زندگی ، در باره " حسادت کردن " فعالیت کلاسی انجام شد .
تکلیف: یک داستان از " حسادت کردن" بنویسید .

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: با پخش فیلم آموزشی مطالب قبلی مرور شد پرسش و پاسخ از درس 7 کتاب علوم انجام شد فیلمی از طراحی و ساخت یک ماشین پخش و صفحات 60 و 61 از کتاب علوم با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه تدریس و به سوال ها پاسخ داده شد.
تکلیف: از کتاب کار علوم درس 8 با دقت مطالعه شود و صفحات 107 و 108 حل شوند.ازمایش های مقاومت هوا و نیروی بالابری انجام شوند و فیلم ارسال شود.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: بخوان و بیندیش با موضوع بوعلی و بهمنیار، تدریس شد و به سوالات درک و دریافت صفحه 82 پاسخ داده شد. کارگاه درس پژوهی تدریس شد و توضیحات لازم داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
فعالیت: پایان این جلسه ی آموزشی، دانش آموزان قادر هستند سر میز غذا به شکل مناسب مهمانیهای رسمی رفتار کنند .
تکلیف: دانش آموزان از پوزیشنهای مختلف کاتلری عکس/ فیلم تهیه کنند .

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با پخش فیلم تقارن یکی از دانش آموزان، صفحه ی 78 کتاب ریاضی تکمیل و تمرین های صفحه ی 79 با مشارکت دختران گلم و ارائه ی محتوای مربوطه کامل حل شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی صفحات 111 و 112 و 113 حل شود. فیلم آف لاین ریاضی ارسال شده در روز شنبه با دقت مشاهده و تمرین های کتاب کار مطرح شده در آن تصحیح شود.

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پرسش و پاسخ از درس 7 کتاب علوم انجام شد و درس 8 توسط یکی از دختران گلم همراه با محتوای مربوطه ارائه شد.
تکلیف: از کتاب کار صفحات 100 و 101 با دقت حل شود. مطالب درس 7 علوم از کتاب علوم و کتاب کار با دقت مطالعه شود جلسه ی بعدی پرسش و پاسخ از درس 7 انجام می شود.تصویر بال هواپیما و جریان هوا بالا و پایین آن و نیروهای وارد بر هواپیما کشیده و ارسال شود.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
تکلیف: ازمتن درس 9 و 10 و 11،پنج ترکیب اضافی، 5 ترکیب وصفی، 5 جمله کنایه دار و 5 جمله که در آن تشبیه به کار رفته است ، بنویسید.

نگارش ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: صفحه 68 تا 71 نگارش درس یازدهم ، پاسخ داده شد و نکات نگارشی توضیح داده شد.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( درس 15 ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 16 ( کسب و کار ) تدریس شد . دانش آموزان با اهداف کسب و کارها ، انواع کسب و کار و آیتمهای مورد نیاز قبل از تاسیس یک کسب وکار آشنا شدند .کسب و کار مدرسه ی غیر انتفاعی از جهات مختلف بررسی شد . پاور پوینت درس مربوطه نشان داده شد .موشن گرافی درباره ی مدل کسب و کارها نمایش داده شد . کتاب داستان چرخ گاری باید بچرخد از انتشارات قدیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی صفحه ی 99با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 99و 100را در کتاب انجام دهید و برای من در پرتال ارسال کنید . توجه توجه : کاردستی نمایشگاه فوق برنامه برای درس سواد مالی فراموش نشود .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: یاری، فریبا
فعالیت: اجزای دایره و بدست آوردن محیط دایره تدریس شد.
تکلیف: در یک فایل ویدیویی اجزای دایره را توضیح دهیدو با یک مثال محیط آن را بدست آورید.

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با طرح سوال و جواب دادن دانش آموزان، فعالیت و کار در کلاس صفحات 76 و 77 و 78 از کتاب ریاضی با مشارکت دختران گلم و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه ی 79 از کتاب ریاضی در دفتر حل شود.

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان ، مبحث نیروی بالابر با پخش فیلم آموزشی مربوطه تدریس و صفحه ی 56و 57 از کتاب علوم با مشارکت دختران گلم و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: روان خوانی درس شهدا خورشیدند توسط تعدادی از دانش آموزان ،انجام شد و دانش ادبی با موضوع تشبیه تدریس شد و فیلم آموزشی مرتبط پخش گردید.درسنامه صفحه 91 و92 کتاب کار، مطالعه شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: فصل هشتم با موضوع پوشاک ما و درس 15 (انواع لباس ) تدریس شد و به فعالیت های درس و کاربرگه ی 19 پاسخ داده شد. فیلم آموزشی در رابطه با درس پخش گردید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: