1400/08/11
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور مطالب گذشته، تمرین های صفحه ی 27 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد.
از کتاب کار ریاضی ، صفحه ی 40 حل شود
پنج مضرب از اعداد 11 تا 15 در دفتر نوشته شود.یعنی مضارب 11 و مضارب 12 و مضارب 13 و مضارب 14 و مضارب 15
از هر کدام پنج مضرب اولی
فارسی ششم
فروغی، فاطمه
روان خوانی درس 4 توسط دانش آموزان، انجام شد.
واژه آموزی صفحه 35 کتاب (نشانه های جمع فارسی) تدریس شد.
نگارش ششم
فروغی، فاطمه
به سوالات صفحه 29 پاسخ داده شد.
توضیحات صفحه 30 داده شد.
صفحه 30 کتاب را با خطی زیبا و خوانا تکمیل کنید.
مطالعات اجتماعی ششم
فروغی، فاطمه
ادامه درس 6 ( محصولات کشاورزی از تولیدتا مصرف) تدریس شد و کاربرگه ی 7 و 8 و 9 و بخشی از فعالیت ها ، پاسخ داده شد.
فعالیت 2 و 3 و 8 درس 6 طبق توضیحات داده شده، در گروه ها انجام شود.
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
از کتاب تفکر و پژوهش ، درس، "نارنجی پوش امانتدار" آموزش داده شد .
1400/08/10
علوم ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور مطالب گذشته و پخش فیلم آموزشی در مورد چگالی ، مطالب درس سوم کتاب علوم کامل تا پایان درس با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه بیان شد.
از کتاب کار علوم صفحات 39 و 40 حل شود
فارسی ششم
فروغی، فاطمه
درس چهارم با موضوع < داستان من و شما > تدریس شد و به سوالات درک مطلب پاسخ داده شد.
مطالعات اجتماعی ششم
فروغی، فاطمه
فایل آفلاین را ملاحظه کنید.
بعد از مطالعه درسنامه درس 5 ، سوالات را بادقت پاسخ دهید.
فایل مشاهده شود و ارزشیابی درس 1 (صفحه 186 و 187 )کامل شود.
مهارت اجتماعی
شریعت زاده، گل آرا
در جلسه سوم درباره عذرخواعی و ویژگی های عذرخواعی جعلی کار کردیم.
دانش آموزان تجربیات خود را درباره عذرخواهی کردن به اشتراک گذاشتند.
دانش آموزان یک نمون هی واقعی از عذرخواهی که انجام دادهاند را بنویسند و با استدلال مشخص کنند آیا عذرخواهی واقعی بوده یا خیر.
1400/08/09
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور مطالب گذشته با حل تمرین 4صفحه ی 27 از کتاب ریاضی و مرور مطالب بخش پذیری، قسمت ضرب کسرها از فصل دو کتاب ریاضی تدریس شد
علوم ششم
ندری، هنگامه
مطالب درس 2 و 3 کتاب علوم به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان در کلاس حضوری مرور شد.
فارسی ششم
فروغی، فاطمه
روخوانی درس سوم انجام شد و نکات نگارشی تدریس شده، مرور و تکرار شد.
املا ششم
فروغی، فاطمه
املا ارزشیابی از درس سوم (هوشیاری)گرفته شد.
سواد مالی
ناطق، زهرا
دانش آموزان حضوری در کلاس حاضر شدند . تکالیف هفته گذشته با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . تمامی دانش آموزان کتاب سواد مالی و هوش تجاری 3 را از مدرسه دریافت کرده بودند . درس 3 ( سود و زیان ) تدریس شد . دانش آموزان مفاهیم سود و زیان و نقطه سر به سری را فراگرفتند و همچنین با صورت سود و زیان آشنا شدند . کتاب داستان چگونه برای تفریح پول درآوریم ؟ معرفی شد .
دخترهای خوبم صفحات 36 و 37 و 38 کتاب سواد مالی و هوش تجاری مقدماتی 3 را انجام دهید و داخل پرتال برای من ارسال کنید .
1400/08/08
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور مطالب گذشته، کار در کلاس صفحه ی 26 و تمرین 1 صفحه ی 27 کتاب ریاضی با ارائه ی محتوای مربوطه و مشارکت دانش آموزان حل شد.
علوم ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور مطالب گذشته ، مبحث اسیدها از درس 3 کتاب علوم تدریس شد.
فارسی ششم
فروغی، فاطمه
دو بند از متن درس هوشیاری ( حداقل 8 خط) که به نظر شما زیباترین قسمت داستان بود را با خطی خوش در دفتر املا بنویسید.
ارزشیابی درس دوم صفحه 143 و 144 کتاب علوی را با دقت پاسخ دهید.
نگارش ششم
فروغی، فاطمه
صفحه 27 و 28 کتاب، توسط دختران عزیزم خوانده شد و اشکالات نگارشی رفع گردید.
مطالعات اجتماعی ششم
فروغی، فاطمه
ارزشیابی درس 1 تا 4 انجام شد.
درس 6 با موضوع محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف، صفحه 26 و 27 تدریس شد.
1400/08/05
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
برای مرور مطالب گذشته تمرین 2 قسمت پ صفحه ی 38 کتاب کار علوی در کلاس روی تخته حل شد.فعالیت صفحه ی 25 دوباره کامل حل و توضیح داده شد.کادر آبی صفحه ی 26 کتاب ریاضی با ارائه ی محتوای مربوطه تدریس شد.
یکشنبه 9 آبان آزمون کتبی ریاضی از فصل یک
از کتاب کار ریاضی حل صفحه ی 39
مطالعات اجتماعی ششم
فروغی، فاطمه
جهت ارزشیابی درس 1 تا 4 دروس مورد نظر ،مطالعه و مرور شود.
هدیههای آسمان ششم
فروغی، فاطمه
درس 4 با موضوع باغ سری تدریس شد و فیلمی کوتاه در رابطه با آن پخش گردید.تمرین های درس با هدف امربه معروف و نهی از منکر، توضیح وپاسخ داده شد.
قرآن ششم
رجبی، مرضیه
تدریس صفحات 16 الی 19 کتاب قرآن
پرسش و پاسخ از دانش آموزان کلاس
ورزش ششم
صفایی، منصوره
نرمش های تخصصی یوگا ، آموزش حرکت سگ
تمرین حرکت سگ در منزل
رایانه
رخ فروز، سمیه
پروژه اول خرچنگ و اردک (شکلکهای آماده در کتابخانه اسکرچ و انتخاب جهت شکلک و انتخاب پس زمینه آماده و سربرگهای کاری) تدریس شد .
مطالب تدریس شده تکرار و تمرین شود.