1403/01/29
ریاضی اول
لطیفی، الهام
با سلام و احترام
عکس الفبا انداخته شد.
دوصفحه از تم 25انجام شد.
برنامه دوره ی اردیبهشت در اختیار دختران گلم قرار گرفته است.
فارسی اول
لطیفی، الهام
بیدپا تکمیل شد.
املا گفته شد.
گلم کلمات عربی(ط،ض،ظ غ،ع) را از حفظ بنویس.
املا بنویس.
ارمغان هفته را انجام بده.
یک مساله جمع و یک مساله تفریق نوشته و حل کن.
ورزش اول
صفایی، منصوره
نرمش ، تست پرتاب توپ بیسبال و تمرین پرتاب توپ داخل حلقه ی بسکتبال .
بازی استراتژیک
سجودی، معصومه
با سلام
برای اجرای پایان سال تمرین کردیم .
1403/01/28
ریاضی اول
لطیفی، الهام
با سلام و احترام
ریاضی سه صفحه از تم 25انجام شد.
دختر گلم از ده تا بیست به عدد و خروف بنویس.
علوم اول
لطیفی، الهام
درس آهنربا تدریس شد و تمرینات کتاب کار علوی انجام شد.
فارسی اول
لطیفی، الهام
املا گفته شد.
متن بیدپا توسط دختران گلم خوانده شد.
مسابقه روخوانی انجام شد.
املا از درس پیامبر مهربان نوشته شود.
تا روز شنبه روخوانی تمرین شود باز هم مسابقه داریم.
1403/01/27
ریاضی اول
لطیفی، الهام
با سلام و احترام
کتاب کار علوی تم 24انجام شد.
اعداد را از چهل تا پنجاه به عدد و حروف بنویس.
فارسی اول
لطیفی، الهام
کلمات عربی تمرین شد.
درس ظ مرور شد.
دوصفحه نگارش انجام شد.
از درس پیامبر مهربان کلمات دو نقطه و کلماتی که ظ دارند پیدا کن و بنویس.
هنر اول
عطایی، الهه
کار با خمیر کلی ؛ ساخت درخت شکوفه
سواد مالی
ناطق، زهرا
درس 20 ( بیمه ) تدریس شد. داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد. طنز بیمه درمان نمایش داده شد. فعالیت کلاسی و جمع بندی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
لطفا فعالیت منزل درس 20 انجام شود .
رایانه
ملائی، الهه سادات
با سلام و روز بخیر ...
مروری در برنامه اسکرچ و سپس
حرکت خورشید (طلوع و غروب خورشید) و حرکت در جنگل ( حرکت حیوانات مانند قورباغه ) در کار عملی امروز توسط دختران گلم تمرین و تکرار شد.
1403/01/26
فارسی اول
لطیفی، الهام
با سلام و احترام
تکرار تمرین سوره فلق انجام شد.
کلمات عربی مرور شد.
درس ظ تدریس شد.
کتاب فارسی علوی دو درس آخر روانخوانی انجام شد و درس ظ انجام شد.
کتاب نگارش دوصفحه انجام شد.
از صفر تا صد یکبار پنج تا پنج تا و یکبار دوتا دوتا بنویس.
املا از درس غ بنویس.
روانخوانی های (ظ، غ، ط) در کتاب علوی تمرین شود.
مهارت اجتماعی
نجفی زنگنه، نگین
در کلاس امروز درباره رفتارهای صحیح در خیابان، مسئولیت پذیری شهروندی همراه با بارش فکری و پرسش و پاسخ آموزش داده شد.
دانش آموزان یک نقاشی از رفتارهای صحیح در خیابان بکشند و با خود به کلاس بیاورند.