فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: پروین اعتصامی

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه ، صفحه ی 27 کتاب ریاضی تمرین 1و2و3 حل شد.
تکلیف: از کتاب کار علوی ، مطالعه ی دقیق درسنامه ی درس 1 فصل 2 و حل تمرین های صفحات 41 و 42

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب درس 3 کتاب علوم به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان، آزمایش صفحه ی کتاب علوم تشخیص اسیدها با استفاده از کاغذ تورنسل در کلاس انجام شد و دانش آموزان مشاهده کردند و جواب سوالات درس 3 کتاب علوم به همراه ارائه ی محتوای مربوطه در کلاس بیان شد.
تکلیف: از کتاب کار علوی مطالعه ی دقیق درسنامه درس 3 و حل صفحات 41 و 42

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: درس 1 تا 4 به صورت آفلاین مرور شد.

قرآن ششم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 20 الی 22 کتاب قرآن پرسش و پاسخ از دانش آموزان

ورزش ششم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: برگزاری آزمون تعادل و ثبت رکورد دانش آموزان

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: پروژه خرچنگ و اردک (دستور دادن به شکلک، گروه رویداد،گروه ظاهر ،گروه کنترل و صداگذاری روی شکلک ونحوه انتخاب صدا) تدریس شد.
تکلیف: پروژه خرچنگ و اردک را انجام داده و در پرتال فایل مربوط به پروژه را بارگذاری نمائید.

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته، تمرین های صفحه ی 27 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی ، صفحه ی 40 حل شود پنج مضرب از اعداد 11 تا 15 در دفتر نوشته شود.یعنی مضارب 11 و مضارب 12 و مضارب 13 و مضارب 14 و مضارب 15 از هر کدام پنج مضرب اولی

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: روان خوانی درس 4 توسط دانش آموزان، انجام شد. واژه آموزی صفحه 35 کتاب (نشانه های جمع فارسی) تدریس شد.

نگارش ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: به سوالات صفحه 29 پاسخ داده شد. توضیحات صفحه 30 داده شد.
تکلیف: صفحه 30 کتاب را با خطی زیبا و خوانا ، تکمیل کنید.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: ادامه درس 6 ( محصولات کشاورزی از تولیدتا مصرف) تدریس شد و کاربرگه ی 7 و 8 و 9 و بخشی از فعالیت ها ، پاسخ داده شد.
تکلیف: فعالیت2 و 3 و 8 درس6 طبق توضیحات داده شده در گروه ها انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت " پذیرش" در فصل " خود آگاهی " آموزش داده شد .

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته و پخش فیلم آموزشی در مورد چگالی ، مطالب درس سوم کتاب علوم کامل تا پایان درس با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه بیان شد.
تکلیف: از کتاب کار علوم صفحات 39 و 40 حل شود.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: درس چهارم با موضوع < داستان من و شما > تدریس شد و به سوالات درک مطلب پاسخ داده شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: فایل آفلاین را ملاحظه کنید.
تکلیف: بعد از مطالعه درسنامه درس 5 ، سوالات را بادقت پاسخ دهید. فایل مشاهده شود و ارزشیابی درس 1 (صفحه 186 و 187 )کامل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: یاری، فریبا
فعالیت: ریاضی مبحث money تدریس شد
تکلیف: لطفا اسلاید 14 تا 19 فایل pdf حل شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
فعالیت: در جلسه سوم درباره عذرخواعی و ویژگی های عذرخواعی جعلی کار کردیم. دانش آموزان تجربیات خود را درباره عذرخواهی کردن به اشتراک گذاشتند.
تکلیف: دانش آموزان یک نمون هی واقعی از عذرخواهی که انجام دادهاند را بنویسند و با استدلال مشخص کنند آیا عذرخواهی واقعی بوده یا خیر.

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با حل تمرین 4 صفحه ی 27 کتاب ریاضی و مرور بخش پذیری ،قسمت ضرب کسرها از فصل دوم کتاب ریاضی تدریس شد

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: مطالب درس 2و 3 کتاب علوم به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان مرور شد.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: روخوانی درس سوم انجام شد و نکات نگارشی تدریس شده، مرور و تکرار شد.

املا ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: املا ارزشیابی درس سوم ( هوشیاری) گرفته شد.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: دانش آموزان حضوری در کلاس حاضر شدند . تکالیف هفته گذشته با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . تمامی دانش آموزان کتاب سواد مالی و هوش تجاری 3 را از مدرسه دریافت کرده بودند . درس 3 ( سود و زیان ) تدریس شد . دانش آموزان مفاهیم سود و زیان و نقطه سر به سری را فراگرفتند و همچنین با صورت سود و زیان آشنا شدند . کتاب داستان چگونه برای تفریح پول درآوریم ؟ معرفی شد .
تکلیف: دخترهای خوبم لطفا صفحات 36 و 37 و 38 کتاب سواد مالی و هوش تجاری مقدماتی 3 انجام دهید و داخل پرتال برای من ارسال کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: