فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: پروین اعتصامی

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با حل تمرینی از نسبت و تناسب واحدهای سطح و حجم، صفحه ی 99 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه بررسی و حل شد.
تکلیف: تمرین صفحات 100 و 101 کتاب ریاضی در دفتر حل شود.از کتاب کار درسنامه فصل 5 درس 3 مطالعه و بررسی شود.صفحات 144 و 145 حل شود.جهت مرور ریاضی برای آمادگی برای آزمون ،صفحات 70 تا 73 کتاب ریاضی بررسی و تمرین ها حل شود. تعریف ها نوشته شود.

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پرسش و پاسخ از دانش آموزان از درس 7و 9 کتاب انجام شد.
تکلیف: از کتاب کار انتهای کتاب صفحات 209 و 210 ارزشیابی درس 9 حل شود.درس 7و9 از کتاب علوم و کتاب کار مطالعه شود. پرسش و پاسخ انجام می شود.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: درس چهاردهم راز موفقیت تدریس شد وبا مشارکت دانش آموزان، به سوالات درس پاسخ داده شد.
تکلیف: تحقیق کنید صفحه 89 انجام شود.مطالب نوشته شده در کلاس ، بررسی می شود.

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با پرسش و پاسخ از دانش آموزان و حل تمرین ، فیلم آموزشی پخش شد. صفحات 97 و 98 کتاب ریاضی با مشارکت دانش اموزان و ارائه ی محتوای مربوطه بررسی و حل شد.
تکلیف: کاردستی صفحه ی 98 کتاب ریاضی مربوط به محاسبه ی مساحت دایره انجام و عکس یا فیلم مربوطه ارسال شود.از کتاب کار صفحه ی 138 حل شود. برای مرور ریاضی جهت آمادگی برای آزمون از کتاب ریاضی فصل 4 درس 1 صفحات 64 تا 69 با دقت مطالعه و حل شود و از صفحه ی 69 کتاب ریاضی تمرین های 2 و 3 و 4و 5 را در دفتر دوباره حل کنید.

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
تکلیف: درس 7 و 8 و 9 کتاب علوم با دقت مطالعه شود.از کتاب کار صفحات 124و 125 و 126 حل شود.از انتهای کتاب کار ارزشیابی فصل 7 صفحات 207 و 208 حل شود.پرسش و پاسخ از درس 7و 8و 9 کتا ب علوم انجام می شود.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: ابتدای درس 18 (دریا، نعمت خداوندی) مرور شد و دریا و منابع غذایی تدریس شد. فعالیت 3 کتاب پاسخ داده شد.
تکلیف: درسنامه درس 17 کتاب کار را مطالعه کنید و به سوالات درس، با دقت پاسخ دهید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف درس 18 ( محصول و چرخه ی ان ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 19 ( بسته بندی ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم بسته بندی ، کارکردهای بسته بندی ، آزمایش بر روی بسته بندی و انواع بسته بندی آشنا شدند . کلیپ طنز کوتاهی ( مستر بین )نمایش داده شد . پاورپوینت درس نشان داده شد . فعالیت کلاسی صفحه ی 115 و 117 با همکاری دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 115 و 117 و 118 را در کتاب انجام دهید و برای من در پرتال ارسال کنید . توجه توجه : یک عدد عکس از خود دانش آموز همراه کاردستی و یک عدد عکس از کاردستی نمایشگاه فوق برنامه سواد مالی همراه تکالیف ارسال کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: