فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: گردآفرید 1

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. در کلاس ریاضی صبحگاه‌مان با توجه به درخواست دخترانم، مبحث مساحت قسمت رنگی تکرار و تمرین شد. 2. ارزشیابی فصل چهارم در کلاس برگزار شد.
تکلیف: 1. ارزشیابی فصل دوم تصحیح شد، لطفا اولیای عزیز، برگه‌ها را ملاحظه کرده و امضا فرمایند. 2. دخترانم از روی سوالاتی که اشتباه داشتند یک بار در دفتر ریاضی بنویسند و با دقت حل کنند. 3. به سوالات ارمغان شماره‌ی 25 با دقت پاسخ دهید.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. از دروس 10، 11، 12 و 13 کتاب ادبیات‌فارسی در کلاس املا گفته شد و دخترانم دفاتر دوستانشان را صحیح کردند.
تکلیف: 1. لطفا دفاتر املای دخترانم امضا شود و برای روز شنبه همراه خود به کلاس آورده شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دروس 15، 16، 17، 18 و 19 به طور کامل و دقیق مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دروس 1 تا 10 به طور کامل و دقیق، مطالعه شود.

رباتیک

مدرس: حسن پور، فاطمه
فعالیت: باسلام و احترام این جلسه ماشین جنگجو تکمیل شد.
تکلیف: تکلیفی داده نشد.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به تمرینات درس 23 و 24 در کلاس پاسخ داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. در کلاس ریاضی صبحگاه‌مان ضرب به سه روش حل و توضیح داده شد. 2. ارزشیابی کتبی فصل سوم در کلاس برگزار شد.
تکلیف: 1. دخترانم کتاب کار ریاضی خود را همراه داشته باشند. (افرادی که مشخص شده‌اند) 2. برگه‌های ارزشیابی دخترانم تصحیح شد، لطفا اولیای گرامی برگه‌ها را ملاحظه و امضا فرمایند. 3. دخترانم از روی سوالاتی که در برگه‌ی ارزشیابی اشتباه نوشته‌اند، یک مرتبه در دفتر ریاضی نوشته و حل فرمایند.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دخترانم کتاب کار علوم‌تجربی را برای فردا به کلاس بیاورند.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. دخترانم در کلاس رونویسی درس کوچ پرستوها را جهت بهبود نگارش درست کلمات انجام دادند.
تکلیف: 1. مطالب دروس 10، 11، 12 و 13 کتاب ادبیات‌فارسی را با دقت مطالعه کنید.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. از دروس 10، 11، 12 و 13 کتاب ادبیات‌فارسی در کلاس املا گفته می‌شود.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: فعالیت نقاشی گل و سایه روشن با تکنیک مداد رنگی انجام شد .

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، بازی دست رشته با تعیین هدف انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. در کلاس ریاضی صبحگاه‌مان با هماهنگی خانم صادقی، دخترانم درخواست مطالعه‌ی کتاب اجتماعی را داشتند. 2. به سوالات ارمغان شماره‌ی 24 با همکاری دخترانم پاسخ داده شد. 3. تمرین اضافه از مبحث سوم در کلاس بیان شد و حل گردید.
تکلیف: 1. مطالب فصل سوم و چهارم تکرار و تمرین شود. 2. تمریناتی در کلاس بیان شد و دخترانم در دفتر ریاضی نوشتند، لطفا با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. رونویسی از روی عبارات دوبخشی درس فرمانده‌ی دل‌ها در دفتر تکلیف نوشته شود. مثل: جبهه‌ی جنگ، خانه‌ی اول و ... (برای نوشتن عبارات در کلاس وقت لازم و کافی به دخترانم داده شد.) حداقل 20عبارت

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. املای پاتخته‌ای از دروس 13، 14، 15، 16 و 17 با اهداف آموزشی (تقویت دقت و تمرکز دانش‌آموزان، ایجاد حس رقابت سالم و شادابی در کلاس، افزایش مشارکت دانش‌آموزان، ایجاد حس رقابت سالم و شادابی در کلاس و ...) در کلاس انجام شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش کلاسی از دروس 11، 12، 13 و 14 از تمامی دخترانم انجام شد. دانش‌آموزان عزیزم از همه‌ی شما که با دقت و پشتکار چهار درس دشوار کتاب مطالعات اجتماعی را مطالعه کردید و با آمادگی کامل در کلاس حضور یافتید، صمیمانه سپاسگزارم. پاسخ‌های دقیق و آگاهانه‌تان نشان از تلاش و مسئولیت‌پذیری شما دارد و واقعاً خوش درخشیدید. تنها یکی دو نفر از عزیزان مطالعه‌ی کافی نداشتند و نتوانستند به خوبی پاسخ دهند؛ امیدوارم در فرصت‌های بعدی، با جدیت بیشتری درس‌ها را مرور کنند تا مانند دیگر دوستانشان بدرخشند. همیشه پرتلاش و درخشان باشید.

زیبانویسی

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: آموزش درس 21 و 22 انجام شد ، تمرین های درس 21 انجام شد و کتاب تمام دانش آموزان بررسی شد .
تکلیف: تمرین درس 22 با دقت و تمرکز انجام شود .

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام فعالیت های امروز با هدف تقویت مهارتهای حرکتی پایه ، افزایش توجه و تمرکز و هماهنگی گروهی و تقویت کار تیمی انجام شد .

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به تمرینات درس 21 و 22 با مشارکت دخترانم پاسخ داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: