فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: درکلاس امروزما،باهدف مرورکلمات کلیدی درس پنج(اعضای بدن)همراه با زبان آموزان عزیزمان فیلم به زبان انگلیسی تماشاکردیم. همچنین باهدف آشنایی با حرف Ee کلیپ مرتبط با آن را تماشانموده وهم خوانی کردیم. درجهت ارتقای مهارت دستورزی دانش آموزان با خمیربازی حرف Dd رانیز درکلاس ساختیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزمان در منزل به CD درس پنج شماره track:18,19,20 گوش دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: درکلاس ریاضی امروزما، مبحث in front of/behind/ همراه با مثال باهم تمرین کردیم. تمرین صفحه 17کتاب ریاضی را باهم رنگ آمیزی کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: درکلاس هیجان انگیز امروز ما، نمایش و داستان شنل قرمزی با مشارکت دانش آموزان اجراشد. باهدف آشنایی با اعضای بدن با کلمات جدید درس پنج آشناشدیم. برای تلفظ صحیح کلمات درس به CD گوش دادیم و هم خوانی کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، جهت مرور تلفظ صحیح کلمات درس پنج ،در منزل به CD کتاب track18 گوش بدهند.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس امروز ما اختصاص داشت به تقویت مهارت دست ورزی و تمرین بر روی Songجدید دانش آموزان وهم خوانی در کلاس.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: درکلاس علوم به زبان انگلیسی،امروز با کلمات جدید حیوانات وحشی آشناشدیم.کلیپ با موضوع آشنایی با حیوانات جنگل تماشا کردیم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: درکلاس جذاب ریاضی به زبان انگلیسی امروز، با مفهوم behind/in front of آشنا شدیم و با استفاده از توپ و عروسک و جعبه مفاهیم جدید درس را بازی کردیم. تمرین های صفحه 16 کتاب را با هدف ارزیابی مفهوم جدید تمرین کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: درکلاس شاد امروز ما، با هدف مرور کلمات کلیدی درس4 (خانه،درخت،گل،چمن،ابر...) همراه با زبان آموزان عزیزمان فیلم به زبان انگلیسی تماشا کردیم. همچنین با هدف آشنایی با نام حرف Dd کلیپ مرتبط با آن را تماشا نموده و هم خوانی کردیم. در جهت ارتقا مهارت دستورزی دانش آموزان با خمیر بازی حرف Dd را نیز در کلاس ساختیم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: امروز، درکلاس علوم هیجان انگیز ما با حیوانات اهلی همراه با ویدئو و تصاویر آشنا شدیم. با هدف آشنایی دانش آموزان با کلمات جدید درس علوم از ماکت جنگل حیوانات اهلی استفاده کردیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: