فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 12

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان امروز ما، اختصاص داشت به تماشای فیلم و تمرین های کتاب pencil control راباهم انجام دادیم. مکالمه ی درس 11 راباهم تمرین کردیم و با حرف Kk آشناشدیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزمان حتما در منزل به CD کتاب شماره tracks:37,38 گوش بدهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان تخصصی (ریاضی) امروز ما اختصاص داشت به آشنایی با مفهموم مربع و خط چین. تصویر آدم آهنی در صفحه 24 کتاب را با مداد رنگی باهم وصل کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: درکلاس غیرحضوری امروز ما، ویدئو جالبی با موضوع حیوانات اهلی و مزرعه باهم تماشاکردیم و با کلمات جدید درس 11 که باموضوع حیوانات مزرعه بود آشنا شدیم. برای تلفظ صحیح کلمات درس به CD کتاب باهم گوش دادیم و هم خوانی کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزمان حتما در منزل به CD کتاب درس 11 شماره track:36 گوش دهند. نقاشی با موضوع حیوانات مزرعه در منزل انجام داده و همراه با خود به کلاس بیاورند. دانش آموزان عزیز، روز شنبه کتاب Pencil Control خود را حتما به همراه داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما ویدئو زیبایی با موضوع پارک و وسایل بازی راباهم تماشاکردیم. مکالمه درس10 راباهم تمرین کردیم و با حرف جدیدJj و مثال آن آشناشدیم و درجهت آشنایی با این حرف کلیپ ویدئو جالبی راباهم تماشاکردیم. شعر درس 10 راباهم گوش دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزمان حتما در منزل به CD کتاب درس 10 شماره tracks:34/35 حتما گوش بدهند.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: درکلاس هیجان انگیز زبان امروز ما به پارک مجازی رفتیم و با انواع وسایل بازی آشناشدیم. درجهت آشنایی با کلمات جدید درس به CD کتاب گوش دادیم و کلیپ زیبایی راباهم تماشا کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم حتما در منزل به CD درس 10 کتاب شماره track:33 گوش بدهند.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان امروز ما اختصاص داشت به تمرین مکالمه درس 9 و رنگ ها. کلیپ زیبایی با هدف یادگیری حرف جدید Iiباهم تماشا کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم حتما در منزل به CD کتاب شماره tracks:30,31,32 حتما گوش بدهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: