فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 13

زبان انگلیسی

مدرس: اصغرآقاغفاری، مریم
فعالیت: با سلام و عرض ادب،در کلاس امروز ما صدا،شکل و حرکت ue تدریس شد،مثال های آن تدریس شد و از دانش آموزان خواسته شد تا تکرار کنند،برای تثبیت به همراه بازی ueو مثال های آن دوره شد
تکلیف: دختران گلم لطفا از سرمشق های نوشته شده در دفتر یک بار دیگر نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اصغرآقاغفاری، مریم
فعالیت: با سلام و عرض ادب،در کلاس امروز ما اعداد 1-20 مرور شد،ساعت کامل مرور شد،ساعت های 30 دقیقه تدریس شد،برای تثبیت بهتر،ساعت های کامل و 30 دقیقه همراه با مسابقه مرور شد.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا به دلخواه خود دو ساعت مختلف را انتخاب کرده و دفتر خود بنویسید

زبان انگلیسی

مدرس: اصغرآقاغفاری، مریم
فعالیت: با سلام و عرض ادب،در کلاس امروز qu/ow/ou/oi/oy همراه با بازی و فعالیت های گوناگون مرور شد.دیکته از کلمات دفتر گفته شد.
تکلیف: دختران گلم،لطفا برای هر جلسه از درس اول تا جایی که تدریس شده برای دیکته آماده باشید.

زبان انگلیسی

مدرس: اصغرآقاغفاری، مریم
فعالیت: با سلام و عرض ادب،در کلاس امروز ما،صدا و نوشتار (oy)مرور شد،مثال ها و جملات بیشتری تدریس شد.دیکته کلمات با بازی و مسابقه مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، از کلماتoyster/toyboxیک خط لطفا نوشته شود،فردا چهارشنبه از تمامی کلمات گفته شده در دفتر دیکته خواهیم داشت

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اصغرآقاغفاری، مریم
فعالیت: در کلاس امروز ما،اعداد 1-20 مرور شد و از هر کدام پرسیده شد،سوال(what time is it)تدریس شد و ساعت های کامل(o'clock)تدریس شد و از هر کدام پرسیده شد.برای تثبیت مطالب به صورت بازی، هر یک از دانش آموزان ساعت را از دوست خود پرسیدند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا به دلخواه خود دو ساعت (o'clock )کشیده شود و‌سوال?What time is it و پاسخ آن در دفتر نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اصغرآقاغفاری، مریم
فعالیت: با سلام،درس انواع آب و هوا مرور شد،شکل گیری رنگین کمان همراه با آزمایش تدریس شد،از دانش آموزان خواسته شد نقاشی مراحل تشکیل رنگین کمان بکشند و برای همکلاسی های خود توضیح دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: