فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 2

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام امتحان ترم اول به صورت کتبی از کتابهای jolly 1,2,3 گرفته شد. فردا ارزیابی شفاهی درس math (ریاضی) ترم اول از نمونه سوالات داده شده، برگزار می شود. نمونه سوالات ریاضی مجدد در پرتال بارگزاری شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام نمونه سوالات ریاضی برای امتحان ریاضی فردا مرور و تمرین و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام جلسه دوم مبحث ay تدریس شد و مرور و پرسش و پاسخ از کلمات و جملات آن صورت گرفت. روخوانی از blended ها و جملات صورت گرفت. تریکی come تدریس شد. تکالیف داخل دفتر نوشته شود. فردا، سه شنبه، ارزیابی کتبی زبان جنرال نیم سال اول از کتاب های جالی 1، 2 و 3 ، روز چهارشنبه ارزیابی شفاهی ریاضی از نمونه سوالات داده شده، روز شنبه ارزیابی شفاهی علوم از نمونه سوالات داده شده، برگزار می شود. نمونه سوالات ریاضی مجدد بارگزاری شد.
تکلیف: What's this? It's tray. It's a spray. It's a jay. ..

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام صدای ay(اسم،صدا، نحوه نوشتن) تدریس شد. لغات (tray/spray/clay/play..)مرتبط با آن تدریس شد و پرسش و پاسخ از کلمات و جملات آن صورت گرفت. تریکی some تدریس شد.
تکلیف: تمامی لغات تدریس شده تمرین و تکرار شوند. از جملات زیر یک خط در دفتر نوشته شود: Some ants are red. I got some sand in the pail. از کلمه تریکی some یک خط داخل ابر، نوشته شود. ویس املا را گوش داده و بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام صدای ai( صدا/اسم/ نحوه نوشتن) دوره شد و پرسش و پاسخ از کلمات و جملات آن صورت گرفت. روخوانی از blended ها و تریکی ها صورت گرفت. املا از جملات گفته شده در منزل نوشته شود.
تکلیف: تمام لغات در منزل تکرار و تمرین شوند. متن املا که در پرتال بارگزاری شده، ابتدا در دفتر نوشته شود.سپس به ویس املا گوش داده شود و متن دیکته کامل شود. روخوانی متن تمرین شود. از تریکی some در ابر سه بار نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: