فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ck و لغات آن مرور شد. قران و شعر تمرین شد. کتاب ریاضی انگلیسی به بچه های حاضر تحویل داده شد‌.
تکلیف: از blend های زیر سه بار نوشته و خوانده شود: tick pick nick

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در درس ریاضی شمارش اعداد 1 تا 20 کار شد.
تکلیف: لطفا شمارش اعداد 1 تا 20 در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ck و لغات مربوط به آن تدریس شد‌. شعر تمرین شد. قران کار شد.
تکلیف: کتاب جالی 2, بخش ck تکمیل شود. کلمات زیر فقط خوانده شود ، فردا پرسیده میشود: sick pick tick kick

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Kk و لغات آن مرور شد. قران و شعر کار شد.تکالیف چک شد. از بچه ها درس پرسیده شد.
تکلیف: لطفا از سرمشق های داخل دفتر 4 بار نوشته و خوانده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و‌وقت بخیر امروز در درس علوم قسمت دوم اعضای بدن تدریس شد. اعضای بدن پرسیده شد.
تکلیف: یک هیولا کشیده شود و جملات اعضای بدن مانند نمونه زیر به صورت شفاهی کار شود. I have got 4 legs. I have got 2 ears. ساختار با : I have got.....

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Kk و لغات مربوط به آن تدریس شد. شعر و قران کار شد. تکالیف چک شد.
تکلیف: کتاب جالی 2, قسمت Kk کامل شود. blend های زیر فقط خوانده شود: kak kit kin kac

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در درس علوم ، اعضای بدن( اجزای صورت) قسمت اول تدریس شد.
تکلیف: یک بدن کامل کشیده شود و اعضای بدن رو آن مشخص شود. eyes nose ears hair shoulders toes legs

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Cc مرور شد. قران خوانده شد. درس پرسیده شد. تکالیف چک شد.
تکلیف: از سرمشق های دفتر سه بار نوشته و خوانده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز نوشتن اعداد یک تا ده کار شد. ورک شیت به بچه ها داده شد.
تکلیف: سرمشق ها نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: