فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس امروز، آموزش و تمرین صدای مربوط به حرف Rr همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای Rr در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف Rr نیز در جلسه امروز انجام شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: کتاب ALV notebook صفحه 17 فقط خطوط R/r/Rr انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب زبان تخصصی( science ) ما مبحث action verbs دوره و بازی های هیجان انگیز آن تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب امروز، دوره و تمرین صدای مربوط به حرف Hh همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای Hh در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف Hh نیز در جلسه امروز انجام شد. روخوانی لغات و blending با زبان آموزان عزیز، تمرین شد. حرف tricky (is) تدریس شد .تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: کتاب ALV notebook صفحه 16 به طور کامل تکمیل گردد.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس امروز، آموزش و تمرین صدای مربوط به حرف Hh همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای Hh در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف Hh نیز در جلسه امروز انجام شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: کتاب ALV phonics صفحه 16 فقط H , h و Hh کامل شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب امروز، دوره و تمرین صدای مربوط به حرف Ee همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای Ee در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف Ee نیز در جلسه امروز انجام شد. روخوانی لغات و blending با زبان آموزان عزیز، تمرین شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: روز شنبه ارزیابی spelling به صورت کتبی و شفاهی از حروف Cc, Kk,CK,Ee و blend های neck,nest,test,pet,tennis,set گرفته خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس زبان تخصصی(math)ما مبحث tens, ones( یکان و دهگان) دوره و تمرین شد. کاربرگ در کلاس حل گردید.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس امروز، آموزش و تمرین صدای مربوط به حرف Ee همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای Ee در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف Ee نیز در جلسه امروز انجام شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: کاربرگ داده شده در منزل تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب امروز، زبان تخصصی (علوم) مبحث Senses دوره و تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: