فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام ، در کلاس امروز ما صفحه 14کتاب ODI2 تدریس شد و به فایل صوتی گوش داده شد. روانخوانی متن تمرین شد. شعر جدید تمرین شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، به فایل صوتی صفحه 14 گوش داده شود و روانخوانی متن تمرین شود. صفحه 12 کتاب کار انجام شود. روز شنبه ارزشیابی دیکته از صفحات 6/10/11/12 کتاب ODI2 انجام می شود .

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام ، صفحه 13 کتاب ODI2 مرور شد . و مبحث مربوطه به همراه بازی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، برای هر یک از تصاویر بخش 7 صفحه 13 پرسش و پاسخ در دفتر نوشته شود.(How many trains are there ? There are twenty -one trains.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام ، در کلاس امروز ما مبحث اعداد به همراه فعالیت های گوناگون تمرین و تکرار شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، پاسخ سوال 2 صفحه 11 نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب ODI 2 صفحه 13 تدریس و تمرین شد. شعر جدید با دانش آموزان کار شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 11 انجام شود. به سوالات نوشته شده در دفتر با توجه به تمرین کتاب صفحه 13 انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام ، در کلاس امروز ما خصوصیات موجودات زنده (صفحه 9 کتاب) مرور شد. و کاربرگ به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، جملات زیر در دفتر نوشته شود. و درست یا غلط بودن ان با علامت (T درست /F غلط )مشخص شود. Taxi can move and it is a living thing. School is a living thing Cat is a non-living thing..

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام ، در کلاس امروز ما مبحث(places in town) مکان های شهر ( صفحه 12) تدریس شد و فایل های صوتی گوش داده شد و بخش های مربوطه انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم ، از لغات صفحه 12 هر کدام یک خط نوشته شود‌. صفحه 10 کتاب کار انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام ، امروز در کلاس ما مباحث بزرگتر و کوچکتر و مساوی (صفحه 10) کتاب Mathematics تدریس و تمرین و تکرار شد.
تکلیف: دختران عزیزم، تمرین 2 و 3 صفحه 10 تکمیل گردد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: