فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 21
فعالیت: اولیای گرامی؛ با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت کودک، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از کودک نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به کودکان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر دپارتمان زبان
توضیح: لینک اپیزود 1 https://www.aparat.com/v/9thJW

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما ، سنجش کتبی کتاب ODI2 انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز ، کتاب کار تا پایان صفحه 44 تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما , صدا و مثال ها و blending لغات phonics (ai/ee) صفحه 46 کتاب ODI2 تدریس شد. مرور مباحث تدریس شده انجام شد.والدین گرامی ، در روز چهارشنبه 6 دی ماه سنجش کتبی از کتاب ODI2 از ابتدای کتاب تا آخرین صفحه تدریس شده انجام خواهد شد. لطفا دانش آموزان در این روز غیبت نداشته باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما, سنجش کتبی کتاب Mathematics 3 انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما ، سنجش کتبی کتاب Science 3 انجام شد. والدین گرامی ، در روز چهارشنبه 6 دی ماه سنجش کتبی از کتاب ODI2 از ابتدای کتاب تا آخرین صفحه تدریس شده انجام خواهد شد. لطفا دانش آموزان در این روز غیبت نداشته باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما ،مرور مباحث تدریس شده کتاب Mathematics 3 انجام شد.والدین گرامی روز سه شنبه 5 دی ماه سنجش کتبی از کتابMathematics3 از ابتدای کتاب تا آخرین صفحه تدریس شده انجام خواهد گرفت. لطفا دانش آموزان در این روزغیبت نداشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما ، مرور مبحث (She gets up at seven o' clock.) انجام شد. صفحه 45 کتاب تکمیل شد.والدین گرامی ، در روز چهارشنبه 6 دی ماه سنجش کتبی از کتاب ODI2 از ابتدای کتاب تا آخرین صفحه تدریس شده انجام خواهد شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما ، تمرین نمونه سوالات سنجش Science 3 انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما، صفحه 44 کتاب ODI2 تکمیل شد. صفحه 45 کتاب ODI2 با هدف تقویت مهارت نوشتار ( زمان استفاده از then )تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، صفحه 42 و 43 کتاب کار انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما ، مبحث رند کردن اعداد مرور شد. صفحه 22 کتاب Mathematics 3 تکمیل شد. والدین گرامی ،روز سه شنبه 5 دی ماه سنجش کتبی از کتابMathematics 3 از ابتدای کتاب تا آخرین صفحه تدریس شده انجام می شود. لطفا دانش آموزان در این روز غیبت نداشته باشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: والدین گرامی ، روز دوشنبه 4 دی ماه سنجش کتبی از کتاب Science3 از ابتدای کتاب تا اخرین صفحه تدریس شده انجام می شود. لطفا دانش آموزان در این روز غیبت نداشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: