فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Ww و لغات مرتبط در کلاس تدریس و تمرین شد. پرسش کلاسی انجام شد. روخوانی تمرین شد. املا کلاسی گفته شد. تریکی "we" تدریس شد.
تکلیف: جلسه آینده املا کلاسی خواهید داشت. روخوانی جملات زیر تمرین شود. He has got wet hands. I have got a blond wig. It has got a wing. We have got a wet dress. The wig is under the red vest. We are sad. Dad has got a black wig.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر در ارتباط با مبحث تدریس شده مراحل رشد گیاهان در کلاس مجددا تمرین و تکرار انجام شد. کاربرگ کلاسی انجام داده شد.
تکلیف: یکشنبه پرسش کلاسی خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با درس هفدهم کتاب picture dictionary در ارتباط با وسایل موجود در اتاق خواب تدریس و تمرین شد. پرسش و روخوانی کلاسی امروز در کلاس انجام شد.
تکلیف: مطلب تدریس شده در منزل تمرین و تکرار شود. جملات زیر در منزل تمرین و پرسش پاسخ انجام داده شود,لطفا توجه داشته باشید که لباس خواب/صندل رو فرشی که بصورت دوتایی و جمع هستند نحوه پرسش سوال و پاسخ متفاوت و بصورت جمع میباشد: What are these?They are slippers/pajamas. What is this?It's a bed/quilt/pillow. املا لغات "a-e/ai-ay-Vv" و تریکی ها در منزل تمرین و تکرار شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر مبحث ساعت مجددا تمرین و تکرار شد. شعر "Hickory,dickory,duck" در کلاس تمرین و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط باحرف Vv و لغات مرتبط و تریکی های تدرس شده تمرین و تکرار انجام داده شد. پرسش کلاسی انجام شد. روخوانی در کلاس و بازی کلاسی انجام شد.
تکلیف: سرمشق های نوشته شده در دفتر را با دقت کامل بنویسید. روخوانی و املا از لغات زیر در منزل تمرین شود,جلسه آینده املا کلاسی خواهید داشت. invent,vent,anvil,vomit,vase,vent,vest,vain,cave کتاب جالی 4, حرف Vv کامل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر در ارتباط با مراحل رشد گیاهان در کلاس تدریس و تمرین انجام شد. پرسش کلاسی در ارتباط با قسمت های مختلف گیاه انجام شد.
تکلیف: در ارتباط با مراحل مورد نیاز برای رشد گیاهان نقاشی در دفتر زبان کشیده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Vv و لغات مرتبط در کلاس تدریس و تمرین شد. پرسش کلاسی انجام شد. روخوانی تمرین شد.
تکلیف: روخوانی جملات زیر تمرین شود. She is a vet. Her name is Vicky. She has got a pet. It's a dog. It is black. It can run very fast.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با ساعت تمرین و تکرار انجام داده شد. پرسش کلاسی انجام شد. شعر "Hickory, dickory, dock" درکلاس تمرین و خوانده شد.
تکلیف: شعر در منزل تمرین و تکرار شد.(کتاب ریاضی math صفحه 30) کاربرگ داده شده انجام داده و به مدرسه آورید.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با کتاب picture dictionary درس 16 در کلاس مجددا تمرین و دوره شد. پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: لطفا لغات و جملات داخل فایل بصورت کامل تمرین و تکرار شوند. برای جلسه آینده پرسش کلاسی خواهیم داشت. What is this?It's a Tv/telephone/book/bookcase/ an arm chair. متن داده شده، در دفتر نوشته شود و املا آن کار شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با قسمت های مختلف گل و گیاه تمرین و دوره انجام داده شد. کاردستی کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: قسمت های مختلف گیاه به صورت جمله کامل تمرین شود.مثال: It's a stem.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: