فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس امروز، آموزش و تمرین صدای مربوط به حرف Hh همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای Hh در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف Hh نیز در جلسه امروز انجام شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: کتاب ALV phonics صفحه 16 فقط H , h و Hh کامل شوند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب زبان تخصصی Mathمبحث tens ,ones دوره و تمرین شد و کاربرگ در کلاس انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب امروز، دوره و تمرین صدای مربوط به حرف Ee همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای Ee در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف Ee نیز در جلسه امروز انجام شد. روخوانی لغات و blending با زبان آموزان عزیز، تمرین شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: روز شنبه ارزیابی spelling به صورت کتبی و شفاهی از حروف Cc, Kk,CK,Ee و blend های neck,nest,test,pet,tennis,set گرفته خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس امروز، آموزش و تمرین صدای مربوط به حرف Ee همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای Ee در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف Ee نیز در جلسه امروز انجام شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: کاربرگ داده شده در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب امروز، زبان تخصصی (علوم) مبحث Senses دوره و تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب امروز، دوره و تمرین صدای مربوط به حرف ck همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای ck در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف ck نیز در جلسه امروز انجام شد. روخوانی لغات و blending با زبان آموزان عزیز، تمرین شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: صفحه 14 کتاب ALV notebook کامل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: در کلاس جذاب درس ریاضی, زبان تخصصی ما, مبحث tens/ones یکان دهگان تدریس و تمرین شد و با استفاده از چینه تثبیت شد.

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس جذاب امروز، دوره و تمرین صدای مربوط به حرف Kk و Cc همراه با نام آن انجام شد. با دانش آموزان، لغاتی که صدای k , c در آن ها تکرار می شود را مرور کردیم. آموزش و تمرین letter formation حرف k ,c نیز در جلسه امروز انجام شد. روخوانی لغات و blending با زبان آموزان عزیز، تمرین شد. تمامی این فعالیت ها همراه با بازی و فعالیت های مختلف صورت گرفت.
تکلیف: کتاب ALV notebook حروف c, k کامل شوند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس جذاب امروز ما, ریاضی مبحث counting 10-20 دوره و بازی های متنوع تمرین شدند.
تکلیف: سرمشق داده شده نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: